Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kp27/30. Tohtisinko testata Acon 25:lla? Oviksesta 12 päivää.

Vierailija
25.02.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon 10 saattaisi jo jotain haaleaa näyttääkin...

Vierailija
2/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleisiä tuntuu olevan nuo aikaisin testatut haamut tai plussat jotka kuitenkin vaihtuu kuukautisiksi = ( Kannattaako suotta saada mielipahaa? Tietty voi kesken mennä myöhemminkin, tai sattua vaikka mitä, mutta Siunkaan ei tartte odottaa kuin kolme päivää, tiedän, odottavan aika on pitkä.. Itse olen 9viikolla raskaana, ja plussauksen jälkeen se aika vasta pitkälle on tuntunut, kun odottaa np-ultraa ja varmistusta että kaikki on kunnossa. Ei millään pahalla, mutta tuntuu vain niin hassulle lukea esim kuumeilijoiden ensin riemua haamuplussasta joka on testattu " liika aikasi" ja sitten pettymystä kun kuukautiset alkoivatkin ajallaan = (

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen nyt kärsimätön, myönnän..

Takana yksi onnistunut raskaus ja kolme keskenmenoa rv 12 eli tiedän kyllä miten epävarmaa kaikki vaan voi olla... Nyt pitkän tauon jälkeen olemme alottneet uudelleen yrittämisen ja siks nyt varmaan hätiköin. Eli yrittäkää jättää ne saarnaamiset sikseen.

Vierailija
4/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään ota jos ei annakaan ja testejä saa uusia! varsinkin jos kiertos säännöllinen niin anna palaa vaan. Kerro sitten mitä tikku sano?

Vierailija
5/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tavalla ehkä saan selville myös mahd. alkuraskauden keskenmenot, joiksi epäilen muutamia menkkoja... Kaippa nekin sit vois kertoa lääketieteellisesti jotakin?!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi