Ärsyttää työkaverin nuuskan käyttö
Koko ajan haisee nuuska ja pusseja heitellään ympäri työpaikkaa. Myös minulle savuttomalle ja raittiille yritetetään tarjota tuota kakan näköistä mönjää. Pitäisikö laittaa tullille vinkkiä nuuskan salakuljetuksesta, en kyllä tiedä saisinko selkään sen jälkeen.
Kommentit (15)
Kokeileppas haistaa sitä purkkia idiootti. Ilmeisesti olet jo niin tottunut siihen hajuun ettet itse haista. Ja nuuskan tuominen on laitonta. Tupakkakin haisee paremmalta kuin tuo krapula-aamun tuotoksen näköinen syöpälieju.
Vierailija kirjoitti:
Kokeileppas haistaa sitä purkkia idiootti. Ilmeisesti olet jo niin tottunut siihen hajuun ettet itse haista. Ja nuuskan tuominen on laitonta. Tupakkakin haisee paremmalta kuin tuo krapula-aamun tuotoksen näköinen syöpälieju.
Tuominen ei ole laitonta. Käyttö ei ole laitonta. Ja kohta tulevan lakimuutoksen jälkeen sitä saa tuoda vielä enemmän kuin ennen. Ja näin.
Nuuskan käyttö on kyllä vielä enemmän WT kuin tupakointi. Kunnon kuolaavia urpoja nuuskaajat, katsokaa niiden naamaa oikeasti. :D
Eihän nuuska haise miltään? :'D Toki sen nenän voi sinne lössipurkkiin tunkea, mutta pussit ovat melkoisen hajuttomia ja mauttomia. Ja jos nuuska on huulen alla, niin eihän se "haju" sieltä minnekään leijaile.
Eikä nuuskan käyttö ole laitonta.
Kyllä nuuskaava ihminen haisee. Ja ne mällit työpaikan avoimissa roskiksissa haisee. I feel ya, AP.
Enemmän ne sinuun heitetyt mällit haisee kaikille avoimessa toosassa.
Jaa. Hajuaisti on näköjään osa häpeän mekanismia :D
Kyllä vaan haisee, sellaiselle makean imelälle. Ei mulla työkaverit, mutta puoliso. Tupakoiva nyt haisee vielä pahemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuominen ei ole laitonta. Käyttö ei ole laitonta. Ja kohta tulevan lakimuutoksen jälkeen sitä saa tuoda vielä enemmän kuin ennen. Ja näin.
Myyminen on laitonta, ei tuominen omaan käyttöön eikä käyttö. Mutta paskalle se haisee, sinä ap on ihan oikeassa.
Nuuska on nössöille. Tosimies ei pelkää kuolemaa tai keuhkosyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Nuuska on nössöille. Tosimies ei pelkää kuolemaa tai keuhkosyöpää.
Tosimiehelle maistuu molemmat.
WITTU .............SULLA EI OLE KAVEREITA!
Mua ärsyttää tupakoiva kollega. Se vähän väliä tapahtuva limayskös, yööööökkkkk!
Onko olemassakaan ihmistyppiä, joka ei av-mammoja ärsytä. Kun ei saisi käyttää hajuvettä, ei hajustettua pesuainetta tai huuhteluainetta, ei tupakoida, ei nuuskata. Aina joku ärsyttää.
Miltähän ap:n oma turpavärkki, vaatteet tai perse haisee? Omaa hajuaanhan tunnetusti ei huomaa.
Mistä vitun nuuskan salakuljetuksesta :D?
Vai että oikein nuuska haisee, mielenkiintoista. Tungetko nenäsi työkaverin suun eteen?