Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Lätkä)matsi ajaa lastenjuhlien ohi ?

Vierailija
25.02.2006 |

Pojallamme on huomenna 3- vuotissynttärit. Laitoimme kutsut kummeille, ja parhaille kavereille reilu viikko sitten. Vaikka kusuissa oli vp, niin vain puolet ilmoitti että ovat tulossa. Nyt sitten tänään on puhelin piipittänyt tekstareja... ettei päästä. Myös ne jotka ovat ilmoittaneet, että tulevat peruvat joko jonkun flunssan syyllä tai sitten sen kummemmin selittämättä. Kymmenestä lapsivieraasta vain kaksi on tulossa. Neljästä kummista yksi. Kun sain viestin, jossa yksi ystävistä tiedusteli milläs bussilla juhlapaikkaan pääseekään jos tulee lasta julkisilla tuomaan kun mies jää matsia katsomaan minulle valkeni mistä moinen vieraskato mahtaa johtua. Ajaako tv lastenjuhlien ohi ?

Ihmettelin todellkain tätä touhua, että mikä on, sillä perheessämme on neljä lasta ja aina on ollut kavereihin hyvät välit ja synttärit kelvannut. Miten selitän tämän pienelle pojalleni, joka jo tohkeissaan odottelee synttäreitä ja puhuu kavereista, jotka eivät tulekaan : (

Itseänikin toki reipoo kun on varannut kaikki kakut ja pussukat kymmenelle ja kaksi tulee !

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tosiaan siirtää juhlat kello 18 alkavaksi ja laitan viesteihin, et tervetuloa mitalikahveille samlla.. niin tietävät syyn ja rohkenee sen vuoksi perujatkin saapua. Kukaan kun ei ole suoraan sanonut et olisi lätkämatsi tiellä. Mut taitaa tosiaan olla.

Parasta olla sitten se kultanen. Kiukkusta ja pettynyttä kisaväkeä ja jälkipeliä ei kukaan jaksa.

Leijonille lisä paineita. Älkää pilatko pikkupojan syntymäpäiviä kiitos

: )

Vierailija
22/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuulostaa eksoottiselta!Vierailija:

pitää yleensäkään järjestää kolmivuotiaalle noin viralliselta ja hienolta kuulostavat julhat? Eihän se itse niistä paljoa ymmärrä? Ymmärtäisin jos olis rippijuhlat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ettäminäkään en olisi tajunnut tuota matsin ja juhlin ajankohtaa!

Sillä mua ei todellakaan kiinnosta joku jääkiekko, vaikka oli kuinka kultamatsi...

Eli älä itseäsi soimaa ettet tuta heti huomannut!!!

Toivottavati sitten illalla vieraat tulevat,

olisi lapselle pettymyt jos vain muutama pääsee!!!

Vierailija
24/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietty vinkeistä. Yritän nyt sitten siirtää juhlat illaksi. Toivottavasti viraat nyt sitten " paranee pikasesti " ja " muut menot " peruntuu.Vaikka myönnän, et hen koht tuntuu hassulta... mut en olekaan urheilua seurannut.

Vierailija
25/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpinäkyvää

Vierailija
26/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Lätkämatsin takia juhlien alkamisaikaa siirretään, tervetuloa juhlimaan heti ottelun jälkeen.

Muuten asutteko sellaisella seudulla jossa talvilomat alkaa maanantaina? Olisko jotkut lähdössä lomalle??

Vierailija
27/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taatusti siirtäisin oman lapsen juhlia vastaavassa tilanteessa, nimenomaan siksi että halua katsoa matsin rauhassa!

Vierailija
28/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes järjestettäs mitään synttäreitä kisojen aikaan.

Vierailija
29/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydätte jonkun ratkaisun.

Kuka olisi pari viikkoa sitten voinut ennustaa että Suomi olisi loppuottelussa? Ja ei se minullekaan mieleen olisi tullut.

Toivottavasti saat juhlat siirrettyä. Myönnän kyllä että itsekin haluaisin matsin katsoa, mutta esim. meillä kotona olisi aika vaikeaa järjestää aikuisille kisastudiota ja lapsille leikkitilaa ja -rauhaa, jommankumman tai molempien siitä kärsimättä.

Kerrothan miten tilanne ratkesi!

Vierailija
30/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä tehdään, kai se on pakko mennä, mutta tuskin mennään vielä tuohon aikaan, ehkäpä siellä voi katsoa peliä mutta ei se ole sama jos sais kotona kattoo !!!

kylläpä harmilliseen päivään nyt sattui tuo lätkämatsi !

Vierailija
31/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän ajattelumallillanne EI voi koskaan järjestää kenellekään mitään juhlia!! Aina ja joka päivä on erilaisia konsertteja, tapahtumia sun muita, eikä voi tietää, mihin kukakin saattaisi juuri sillä hetkellä olla menossa. Ymmärrän ap sinua mainiosti, koska loukkaantuisin verisesti, jos meille kävisi noin. Minusta tuossa todellakin täytyy valita, kumpi on tärkeämpi, urheilu vai ihmissuhteet, ja voiko jollekin tv olla todellakin tärkeämpi??? Videot on keksitty, jos se niin tärkeää on.

Vierailija
32/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huomenna synttärit, eikä ole kukaan perunut tuloaan, ei tullut mulle edes mieleen, mutta ei kukaan vieraista kisoja katsokaan.

Vierailija
33/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystäväpiirissä ei kukaan katso lätkää, ainoastaan mun mies, ja se laittaisi tuosa tapauksessa matsin videolle!

Vierailija
34/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä emännöin pikkujouluaikaa ruokatarjoilulliset pikkujoulut, joihin oli kutsuttu noin 10 henkeä. Edellisenä päivänä perui tulonsa pari, juhlapäivän iltapäivällä pari lisää. Yksi pari tuli 4 tuntia pyydetystä ajasta myöhässä lasten kanssa, joten olipa kiva pitää koko ilta ruokia vuoroin kuumana, vuoroin kylmänä. Joten ymmärrän ap:ta.

Vierailija
35/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun ystäväpiirissä ei kukaan katso lätkää, ainoastaan mun mies, ja se laittaisi tuosa tapauksessa matsin videolle!

Vierailija
36/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta parempi aika ois ennen sitä matsia, koska jos kultaa tulee niin aika moni taitaa haluta juhlia limsaa vahvemmalla. ja ehkä juo jo matsia katsoessaan, eli sit saattais olla vieraat huppelissa eivätkä autolla tietenkään pääsis edes tulemaan. Eli aamuksi vaan ne juhlat.

Mä sinuna soittaisin kaikille ja sanoisin suoraan etten tajunnu et se matsi on ja että tajuan tietysti ettei kukaan lähde 3v synttäreille olympia-finaalin aikaan, että tulkaa ennen matsia, niille flunssaisillekin. Jos ei puhuta suoraan niin voi olla etteivät kehtaa sitten enää perua perumistaan muuten.

Vierailija
37/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kyläpyyntö, niin sanoin tulevani ottelun jälkeen. Jos on katsonut ja jännännyt KAIKKI Suomen pelit tähän asti ja viimeinen peli tulossa, niin aika hullulta tuntuisi jättää tuo kaikista jännittävin väliin.

Vierailija
38/38 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan etteivät nuo lätkäfanaatikot keksineet tuoda lapsiaan teille synttäreille joka tapauksessa ja vahdanneet sitten itse matsinsa.

Vaikka neutraalimpi vaihtoehto olisi tietty ollut se " kisastudion" järkkääminen... Olisi sekin ehkä synttärisankarin mielen voinut pahoittaa: porukka tollottaa televisiota ja itse juhlakalu koetaan katselunautintoa rajoittavana häirikkönä.

Huh huh... kai tässä pitäisi sitten itse kunkin ruveta rukkaamaan juhlansa lätkän ja formuloiden mukaan. Ja opeteltava ennakoimaan että kilpailu VOI olla EHKÄ ja MAHDOLLISESTI TOSI TÄRKEÄ =D -- kyllä sitä sitten kelpaa pollistella mahdollisen kultamitalin takia, sehän on melkeistä itse hankittu kun tuli suureen ääneen mölistyä Suomen puolesta kotikatsomossakin... ;)

Aika jännää on myös se kuinka kärkkäästi lasten tv:n katseluun puututaan, mutta " järkevät" aikuiset voivat pilata samalla " harrastuksellaan" tosi paljon.

Mutta ihan poikasi takia, Ap, yritä vaikka tosiaan siirtää sitä kutsujen ajankohtaa. Tosi kurja juttu pojallesi :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan