Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen pitkään sinkkuna - täysin väärä käsitys omasta ulkonäöstä

Vierailija
08.06.2016 |

Muutamia sinkkunaisia tullut tapailtua eron jälkeen. Kuvia otetaan ihme kulmista niin että vaikea sanoa ulkonäöstä ennen tapaamista. Nämä naiset ovat pitäneet itseään todella kauniina oikeastaan poikkeuksellisen hyvännäköisinä. Sitten paikalle tulee 15kg ylipainoinen (26v), tai nainen jolla lasten jälkeen tissit kuin lapaset ja kasvoissa painovoima vaikuttanut poskiin (36v) tai tasapaksu vähän ylipainoinen vartalo (30v). Kaikki kivannäköisiä naisia mutta ei tosiaan mitään poikkeuksellisen hyvännäköisiä kuten heidän oma minäkuvansa. En ihmettele että ovat sinkkuja vuosia. M39

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset peittää kasvojen symmetriavirheitä? Siis puolet naamasta vai?

No monella on korvissa symmetriaeroja. Tai sitten ne ovat muuten rumat. Nämä menevät ensimmäisenä piiloon. Lisäksi kasvon pinta-ala pienenee joten siitä on vaikeampi tehdä johtopäätöksiä. 

http://brainbooster1.com/wp-content/uploads/2015/10/long-hair.jpg

Esim tuohon tyyliin kammatut hiukset peittävät todella paljon. Toi jos vielä heittäisi isot arskat päähän niin naamasta ei voi sanoa yhtään mitään.

Ei olisi kannattanut laittaa mallin kuvaa. Paitsi plus malli olisi saanut olla. Kuten huomaat, vaikka postisi on täyttä asiaa, kukaan ei edes yritä kumota väitteitäsi, niin saat pelkkiä alapeukkuja. Jonkun kauniin naisen kuva tällä palstalla on kuin punainen vaate härälle. Vaikka tuon näköiseksi tuossa asennossa voisi meikata lähes kenet tahansa normaalipainoisen nuoren naisen. Eihän noista kasvoista voi muuta sanoa kuin, että meikkiä on ja pyöreä kallonmuoto, ehkä.

No sittenpähän melkein kuka hyvänsä voisi olla malli :D vaan eipä ole. Pitää olla aika uuno jos ei erota ko naisen kasvonpiirteitä hiusten ja meikin alta? Nuo hiukset peittää vain korvat ja meikki vähän perusmeikkiä vahvempi silmien osalta.

Vierailija
42/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, jos itestään tykkää, ois elämä helpompaa. Mulla taitaa olla päinvastoin, pidän itseäni melko epäviehättävänä, ja kuitenkin olen monen suusta kuullut olevani hyvännäköinen. Joskus ois kiva, jos sen itsekin näkisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monella on korvissa symmetriaeroja. Tai sitten ne ovat muuten rumat. Nämä menevät ensimmäisenä piiloon. Lisäksi kasvon pinta-ala pienenee joten siitä on vaikeampi tehdä johtopäätöksiä. 

Esim tuohon tyyliin kammatut hiukset peittävät todella paljon. Toi jos vielä heittäisi isot arskat päähän niin naamasta ei voi sanoa yhtään mitään.

Enpä ole koskaan kiinnittänyt erityistä huomiota kenenkään korvien symmetriaeroon. Tyyppilisesti miehet vielä enemmän katsovat kokonaisuuttaa, kuin joitain yksittäisiä piirteitä arvioidessaan naisen ulkonäköä.  Luulen että jonkinlainen ongelma on myös itselläsi, jos sinua häiritsee ettet voi arvioida toisen korvien kokoa ennen ensitapaamista.

Ei minulla ole mitään ongelmaa. Nyt muuten tajusin miksi tuli alapeukkuja tuohon. Minua luullaan aloittajaksi ja sen takia myös mielipiteeni on automaattisesti väärä. Vaikka olen vain kolmas osapuoli joka vahingokseen tajusi ottaa kantaa, kuinka helppoa naisen on "naamioida" itsensä.

Vierailija
44/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut laittaa mallin kuvaa. Paitsi plus malli olisi saanut olla. Kuten huomaat, vaikka postisi on täyttä asiaa, kukaan ei edes yritä kumota väitteitäsi, niin saat pelkkiä alapeukkuja. Jonkun kauniin naisen kuva tällä palstalla on kuin punainen vaate härälle. Vaikka tuon näköiseksi tuossa asennossa voisi meikata lähes kenet tahansa normaalipainoisen nuoren naisen. Eihän noista kasvoista voi muuta sanoa kuin, että meikkiä on ja pyöreä kallonmuoto, ehkä.

No sittenpähän melkein kuka hyvänsä voisi olla malli :D vaan eipä ole. Pitää olla aika uuno jos ei erota ko naisen kasvonpiirteitä hiusten ja meikin alta? Nuo hiukset peittää vain korvat ja meikki vähän perusmeikkiä vahvempi silmien osalta.

Kuka tahansa hoikka nainen voikin olla jonkun halpa-halli mainoslehtisen tason malli. Tuliko tämä sulle yllätyksenä? Juu tosi vahva perusmeikki on. Naama ihan valkoisena puuterista mitään ihovirheitä ei voi erottaa edes teoriassa... 

Vierailija
45/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa viisas mies, miksi minä olen sinkku, ollut jo kaksi vuotta. Olen kaikkien tapaamieni miesten mielestä hyvin kaunis, tosi seksikäs, älykäs, terävä, nokkela ja harvinaisen hauska ja mukava ihminen ja seksi kanssani on heidän elämänsä parhaita kokemuksia. He jaksavat sinnikkäästi tavoitella. Tapailu päättyy alkuunsa, kuukausi oli pisin tänä aikana.

Voisiko kuitenkin vain olla, että tunnetta ei synny, näiden sinunkaan esimerkkinaistesi tapauksissa? Ulkonäöllä ja omalla käsityksellä siitä ei ole välttämättä mitään merkitystä.

Eiei, kyllä se johtuu siitä et sulla on epäsymmetriset korvat, joita yrität tietenkin pitkillä hiuksilla peitellä, senkin noita-akka! Totuus paljastuu kyllä aina lopulta!

Mä olen uskonut, että mulla on nätit, pienet korvat. Ehkä mulla onkin vääristynyt korvakuva.

Vierailija
46/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia sinkkunaisia tullut tapailtua eron jälkeen. Kuvia otetaan ihme kulmista niin että vaikea sanoa ulkonäöstä ennen tapaamista. Nämä naiset ovat pitäneet itseään todella kauniina oikeastaan poikkeuksellisen hyvännäköisinä. Sitten paikalle tulee 15kg ylipainoinen (26v), tai nainen jolla lasten jälkeen tissit kuin lapaset ja kasvoissa painovoima vaikuttanut poskiin (36v) tai tasapaksu vähän ylipainoinen vartalo (30v). Kaikki kivannäköisiä naisia mutta ei tosiaan mitään poikkeuksellisen hyvännäköisiä kuten heidän oma minäkuvansa. En ihmettele että ovat sinkkuja vuosia. M39

Oliko hän ilman rintsikoita vai pääsitkö oikein tositoimiin toteamaan tämän?

Vierailija
47/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa hoikka nainen voikin olla jonkun halpa-halli mainoslehtisen tason malli. Tuliko tämä sulle yllätyksenä? Juu tosi vahva perusmeikki on. Naama ihan valkoisena puuterista mitään ihovirheitä ei voi erottaa edes teoriassa... 

Kauneus on myös keskiveroisuutta piirteissä. Jos voi olla mainoslehtisen malli, on oikeastikin ihan kaunis nainen, ilman mitään epäsopusuhtaisia piirteitä ainakaan kasvoissa. En sitten tiedä millainen naisen sinun mielestäsi pitäisi olla, ehkä kaikki kaatuu niihin korviin.

Vierailija
48/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkittäväsi kuva tuskin on mistään halpahallilehtisestä. Kyllä minä erotan kauniit täyteläiset huulet, söpön nenän, symmetriset piirteet jne. Ei tuolta meikin alta mikään suohirviö paljastu.

olisit nyt vähän paremman kuvan valinnut väitteesi tueksi.

Vierailija
49/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasen sierain isompi kuin oikea.... :( Olenko nyt täysin blokattu pois miesmarkkinoilta ? Eihän tässä uskalla enää edes ihmisten ilmoilla liikkua, saati sitten treffeille mennä.....

Fatalji

Vierailija
50/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ekat AV-naurut:

"vääristynyt korvakuva"

(hihihihihi)

Vierailija
51/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vasen sierain isompi kuin oikea.... :( Olenko nyt täysin blokattu pois miesmarkkinoilta ? Eihän tässä uskalla enää edes ihmisten ilmoilla liikkua, saati sitten treffeille mennä.....

Fatalji

Sä olet jo muutenkin niin korkean tason supernainen, että ehkä kannattaa suosiolla jättää treffailu ;)

Vierailija
52/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota ongelmaa, miehet eivät ole koskaan unohtaneet ilmaista miten kuvottavana minua pitävät, joten ei ole päässyt syntymään noita harhaisia käsityksiä omasta ulkonäöstä, ei niin mitenkään. Inhoan itseäni aivan valtavan paljon, se itseinho on niin voimakasta että olen miettinyt jopa itseni tappamista. Miehet ovat ottaneet kaikki luulot pois, se mahdolisuus että pitäisin itseäni edes normaalin näköisenä on olematon.

Vierailija
53/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suurin ongelma onvaatimattomuus. En pysty millään tajuamaan kuinka mielettömän hyvännäköinen, älykäs ja seksikäs olen.

Vierailija
55/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi auki, että miten ap on tehnyt päätelmän, että ko naiset olisivat pitäneet itseään poikkeuksellisen hyvännäköisinä. En usko, että kukaan kirjoittaa, että "olen poikkeuksellisen kaunis". Kerropa meille tarkemmin, mistä olet saanut tietää tämän asian naisten minäkuvasta?

Vierailija
56/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi auki, että miten ap on tehnyt päätelmän, että ko naiset olisivat pitäneet itseään poikkeuksellisen hyvännäköisinä. En usko, että kukaan kirjoittaa, että "olen poikkeuksellisen kaunis". Kerropa meille tarkemmin, mistä olet saanut tietää tämän asian naisten minäkuvasta?

No provohan tämä toki oli. Eikä ihan loppuun asti mietitty...

Vierailija
57/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa viisas mies, miksi minä olen sinkku, ollut jo kaksi vuotta. Olen kaikkien tapaamieni miesten mielestä hyvin kaunis, tosi seksikäs, älykäs, terävä, nokkela ja harvinaisen hauska ja mukava ihminen ja seksi kanssani on heidän elämänsä parhaita kokemuksia. He jaksavat sinnikkäästi tavoitella. Tapailu päättyy alkuunsa, kuukausi oli pisin tänä aikana.

Voisiko kuitenkin vain olla, että tunnetta ei synny, näiden sinunkaan esimerkkinaistesi tapauksissa? Ulkonäöllä ja omalla käsityksellä siitä ei ole välttämättä mitään merkitystä.

Voisiko olla, että jännämiehet lepertelee, pumppaa ja dumppaa. Kuka oikeasti jättäisi kumppaniehdokkaan jos olisi sitä mieltä naisesta mitä nuo kyseiset miehet.

Vierailija
58/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein. Tuksu on hyvä esimerkki tällaisesta naisesta joka piilottaa kaksarin tukan tai kauluksen taakse ja kuvat otetaan poikkeuksetta yläviistosta niin, että kuvaaja on ilmeisesti kattolampussa. Sellainen kuva on just niin imarteleva mitä kohteesta on mahdollista saada ilman varsinaista kuvanmuokkausta ja eihän Tuksunkaan tapauksessa totuus ole tosiaan lähelläkään näitä kuvia. Lisäksi Tuksu pitää itseään poikkeuksellisen kaunina ja simpsakkana tyttönä.

Kyllä siinä saattaa mennä deittikumppanilla viinit väärään kurkkuun kun totuus saapuu kuvien sijaan paikalle.

Luulen että ap tarkoitti tällaisia naisia, koska ei Tuksu ainoa ole vaikkakin ehkä se räikein esimerkki.

Vierailija
59/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän kokee olevansa niin kuuma saalis, että näiden naisten olisi jotenkin se paremmin pitänyt ymmärtää. Etteivät olisi yrittäneet antaa itsestään edullista kuvaa nettitreffeillä, ja suorastaan haaskanneet aikaa ihan tapaamisiin. Onhan tällä miehellä ns kaikki ominaisuudet joita nainen voi toivoa  - tämä käy selville siitä  totuusprofiilista - mukaan lukien realistinen käsitys itsestään.

Vierailija
60/67 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että jännämiehet lepertelee, pumppaa ja dumppaa. Kuka oikeasti jättäisi kumppaniehdokkaan jos olisi sitä mieltä naisesta mitä nuo kyseiset miehet.

Niin no mä itse olen taipuvainen uskomaan, että sitä pysyvään suhteeseen asti tarvittavaa tunnetta ei vain synny, vaikka periaatteessa kaikki paperilla, peilissä, illallisen ääressä ja makuuhuoneessa on moitteetonta. Ei kai miehetkään naisia esineinä ja viihdenumeroina pidä ja sillä perusteella valitse. Paitsi toi ap.

Tai sitten he haluavat hienon seikkailun ja osaavat sanoa oikeat sanat, joilla saavat minut mukaan. Mutta siltikin, kaiken kaikkiaan mä olen hyvä saalis, mutta ei se vaan ole riittänyt. Kumoan siis ap:n teorian olemassaolollani.