Nainen pitkään sinkkuna - täysin väärä käsitys omasta ulkonäöstä
Muutamia sinkkunaisia tullut tapailtua eron jälkeen. Kuvia otetaan ihme kulmista niin että vaikea sanoa ulkonäöstä ennen tapaamista. Nämä naiset ovat pitäneet itseään todella kauniina oikeastaan poikkeuksellisen hyvännäköisinä. Sitten paikalle tulee 15kg ylipainoinen (26v), tai nainen jolla lasten jälkeen tissit kuin lapaset ja kasvoissa painovoima vaikuttanut poskiin (36v) tai tasapaksu vähän ylipainoinen vartalo (30v). Kaikki kivannäköisiä naisia mutta ei tosiaan mitään poikkeuksellisen hyvännäköisiä kuten heidän oma minäkuvansa. En ihmettele että ovat sinkkuja vuosia. M39
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he tosiaan sanoneet sinulle olevansa todella kauniita ja poikkeuksellisen hyvännäköisiä?
Luulisi muuten, että 39-vuotias jo tietäisi tai osaisi arvella, että treffi-ilmoituksissa usein valehtelevat sekä sanat että kuvat.
Asia tuli esille keskusteluissa ennen tapaamista ja myös tapaamisen aikana jotenkin keskustelussa tuli ilmi että ovat omasta mielestään poikkeuksellisen kauniita. Nämä kolme ei siis edusta kaikkia naisia joita olen tapaillut nämä kolme vaan oli niin samankaltaisia: pitkään sinkkuna ja ymmärsin mistä syystä, omakuva täysin vääristynyt.
Miten tämä vääristynyt minäkuva stten vaikuttaa parisuhteen muodostumiseen?
Kerropa viisas mies, miksi minä olen sinkku, ollut jo kaksi vuotta. Olen kaikkien tapaamieni miesten mielestä hyvin kaunis, tosi seksikäs, älykäs, terävä, nokkela ja harvinaisen hauska ja mukava ihminen ja seksi kanssani on heidän elämänsä parhaita kokemuksia. He jaksavat sinnikkäästi tavoitella. Tapailu päättyy alkuunsa, kuukausi oli pisin tänä aikana.
Voisiko kuitenkin vain olla, että tunnetta ei synny, näiden sinunkaan esimerkkinaistesi tapauksissa? Ulkonäöllä ja omalla käsityksellä siitä ei ole välttämättä mitään merkitystä.
Ap, iske niitä hyvännäköisiä kun näet kadulla tai baareissa. Älä tuhlaa aikaa nettideittihin kun ulkonäkö on aina subjektiivinen kokemus ellei ole erityisen kaunis. Sitten tiedät kuka treffeille saapuu. Toki sinun tulee myös itse olla samaa tasoa tai muulla lailla kompensoida ulkonäköä. Ymmärsin kuitenkin, että oma ulkonäkösi on vähintään ok kun sinulla on varaa valita kauneimmat deitit.
Onhan tässä provossa palanen totuutta. Töissä on eräs lapseton, nelikymppinen sinkkunainen, joka eräs päivä huokaili miten kamalan rupsahtaneita ja vanhoja hänen ikäisensä miehet jo ovat ja siksi etsii nuorempaa miestä. En kehdannut sanoa että ihan yhtä vanha ja rupsahtanut olet sinäkin ilman baarimeikkiä, voi tulla monelle nuorukaiselle aamulla kiire kun puuma onkin vesisika. (ei mitään henkilökohtaista vesisikoja vastaan)
Ehkä näille naisille on sanottu, että ovat poikkeuksellisen kauniita. Ehkä joku on sitä mieltä, vaikka sinä et ole. Sanoit itsekin pitäväsi heitä kivan näköisinä, joten se sinun seiska voi olla jollekin ysi tai kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa viisas mies, miksi minä olen sinkku, ollut jo kaksi vuotta. Olen kaikkien tapaamieni miesten mielestä hyvin kaunis, tosi seksikäs, älykäs, terävä, nokkela ja harvinaisen hauska ja mukava ihminen ja seksi kanssani on heidän elämänsä parhaita kokemuksia. He jaksavat sinnikkäästi tavoitella. Tapailu päättyy alkuunsa, kuukausi oli pisin tänä aikana.
Voisiko kuitenkin vain olla, että tunnetta ei synny, näiden sinunkaan esimerkkinaistesi tapauksissa? Ulkonäöllä ja omalla käsityksellä siitä ei ole välttämättä mitään merkitystä.
Eiei, kyllä se johtuu siitä et sulla on epäsymmetriset korvat, joita yrität tietenkin pitkillä hiuksilla peitellä, senkin noita-akka! Totuus paljastuu kyllä aina lopulta!
Monestihan nää kuvat on vielä noin 10 vuotta vanhoja. Kävin yksillä treffeillä, jossa kuvassa nuorekas nainen olikin aika rupsahtaneen näkönen
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä provossa palanen totuutta. Töissä on eräs lapseton, nelikymppinen sinkkunainen, joka eräs päivä huokaili miten kamalan rupsahtaneita ja vanhoja hänen ikäisensä miehet jo ovat ja siksi etsii nuorempaa miestä. En kehdannut sanoa että ihan yhtä vanha ja rupsahtanut olet sinäkin ilman baarimeikkiä, voi tulla monelle nuorukaiselle aamulla kiire kun puuma onkin vesisika. (ei mitään henkilökohtaista vesisikoja vastaan)
Saman kokenut, tapailin yhtä itseäni vanhempaa nelikymppistä naista joka halveksui omanikäisiään miehiä, en minä kehdannut sanoa, että kyllä sinä itsekin näytät ikäiseltäsi.
Naiset ne hermostuu kun ap sanoo niin kuin asia on ja ap ei ole se ainoa, olen kuullut monen miehen sanovan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39, sullakin on varmaan syy siihen miksi olet sinkkuna. Reiluuden nimissä, kerrohan tähän ne syyt niin katsotaan mimmonen aarre olet, kun sulla on varaa arvostella toisia noin. Olet nimittäin puolivälissä sun tilastollista eliniänodotetta, kohtaa alkaa väistämättä ikä ja elämä tehdä temppunsa sullekin. Vois olla virkistävää sulle alkaa kohdella muita ihmisiä vähän armollisemmin, ihan vaan vaihtelun vuoksi, koska olet jo monen parikymppisen naisen silmissä ihan rehellistä setämateriaalia ja nekin yrittää olla sulle kivoja, siltikin.
Täysin epärelevantti tuoda esiin minun kiinnostavuutta naisten seurassa. Mutta sanotaan näin että alle kolmekymppiset naiset tuntuvat pitävän minua aarteena ainakin kiinnostuksesta päätellen. Eronnut pitkästä suhteesta, statusta, rahaa, liikuntaa ja kilot kurissa. Ei sitä mieheltä niin kauheasti vaadita. AP
No ei ehkä vaadita siihen, että pääsee niille ensitreffeille, mutta vaaditaan aika paljon muuta substanssia (mm. älykkyys, huumorintaju, ystävällisyys, taito ottaa toinen huomioon, luotettavuus, rehellisyys, keskustelutaito, keskinäinen vetovoima, yhteisiä kiinnostuksenkohteita jne.) että mies kelpaa vakavaan parisuhteeseen. Oletko kenties itse sinkku juuri tämän takia, AP?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39, sullakin on varmaan syy siihen miksi olet sinkkuna. Reiluuden nimissä, kerrohan tähän ne syyt niin katsotaan mimmonen aarre olet, kun sulla on varaa arvostella toisia noin. Olet nimittäin puolivälissä sun tilastollista eliniänodotetta, kohtaa alkaa väistämättä ikä ja elämä tehdä temppunsa sullekin. Vois olla virkistävää sulle alkaa kohdella muita ihmisiä vähän armollisemmin, ihan vaan vaihtelun vuoksi, koska olet jo monen parikymppisen naisen silmissä ihan rehellistä setämateriaalia ja nekin yrittää olla sulle kivoja, siltikin.
Täysin epärelevantti tuoda esiin minun kiinnostavuutta naisten seurassa. Mutta sanotaan näin että alle kolmekymppiset naiset tuntuvat pitävän minua aarteena ainakin kiinnostuksesta päätellen. Eronnut pitkästä suhteesta, statusta, rahaa, liikuntaa ja kilot kurissa. Ei sitä mieheltä niin kauheasti vaadita. AP
Alle kolmekymppisiä naisia on tyrkyllä mutta silti etsit seuraa netistä? Selitä hyvä mies, miksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne hermostuu kun ap sanoo niin kuin asia on ja ap ei ole se ainoa, olen kuullut monen miehen sanovan samaa.
Ja ainakin täällä av:lla 4-kymppiset sedät tuntuvat hermostuvan kovasti, jos etenkin nuoremmat naiset eivät pidäkään heitä niin mahtavina saaliina kuin he itse kuvittelevat olevansa.
Niin sulle ulkonäkö on tärkein asia? Niin monelle muullekin pinnalliselle ihmiselle. Hyvä jos sattuvat keskenään yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset peittää kasvojen symmetriavirheitä? Siis puolet naamasta vai?
No monella on korvissa symmetriaeroja. Tai sitten ne ovat muuten rumat. Nämä menevät ensimmäisenä piiloon. Lisäksi kasvon pinta-ala pienenee joten siitä on vaikeampi tehdä johtopäätöksiä.
http://brainbooster1.com/wp-content/uploads/2015/10/long-hair.jpg
Esim tuohon tyyliin kammatut hiukset peittävät todella paljon. Toi jos vielä heittäisi isot arskat päähän niin naamasta ei voi sanoa yhtään mitään.
Ei olisi kannattanut laittaa mallin kuvaa. Paitsi plus malli olisi saanut olla. Kuten huomaat, vaikka postisi on täyttä asiaa, kukaan ei edes yritä kumota väitteitäsi, niin saat pelkkiä alapeukkuja. Jonkun kauniin naisen kuva tällä palstalla on kuin punainen vaate härälle. Vaikka tuon näköiseksi tuossa asennossa voisi meikata lähes kenet tahansa normaalipainoisen nuoren naisen. Eihän noista kasvoista voi muuta sanoa kuin, että meikkiä on ja pyöreä kallonmuoto, ehkä.
On hyvä asia, että ihminen arvostaa omaa ulkonäköään. On paljon ihmisiä, jotka väheksyvät. Itsekin kuuluin näihin. Kerrankin kerroin treffimiehelle eka puhelussa, että en sitten ole kaunis. Mies ei sentään säikähtänyt, mutta taisi kysyä, että en kai nyt ihan ruma ole. Uskalsi kuitenkin tulla treffeille. Siinä kävi kuitenkin niin, että olin ulkonäöltäni nappijuttu juuri tuolle miehelle. Arvelenkin, että jännitys ulkonäöstäni ennen treffejä ja sitten minun näkemisen aiheuttama helpottunut olo sai dopamiinin virtaamaan miehen aivoissa ja mielihyvän ryöpsähdyksen. Näin ilmeisesti vahingossa edesautoin miehen hurmaantumista itseeni.
Hahaa, naisissa on selvä jako niihin jotka pitävät itseään playboy-mallista seuraavana ja niihin joilla on itsestään yhtä harhainen käsitys, mutta negatiiviseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eronnut pitkästä suhteesta... Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset peittää kasvojen symmetriavirheitä? Siis puolet naamasta vai?
No monella on korvissa symmetriaeroja. Tai sitten ne ovat muuten rumat. Nämä menevät ensimmäisenä piiloon. Lisäksi kasvon pinta-ala pienenee joten siitä on vaikeampi tehdä johtopäätöksiä.
http://brainbooster1.com/wp-content/uploads/2015/10/long-hair.jpg
Esim tuohon tyyliin kammatut hiukset peittävät todella paljon. Toi jos vielä heittäisi isot arskat päähän niin naamasta ei voi sanoa yhtään mitään.
Enpä ole koskaan kiinnittänyt erityistä huomiota kenenkään korvien symmetriaeroon. Tyyppilisesti miehet vielä enemmän katsovat kokonaisuuttaa, kuin joitain yksittäisiä piirteitä arvioidessaan naisen ulkonäköä. Luulen että jonkinlainen ongelma on myös itselläsi, jos sinua häiritsee ettet voi arvioida toisen korvien kokoa ennen ensitapaamista.
Mutta kuitenkin nettideittalet rumiluksia, vaikka kiinnostuneita teinimissejä tunkee ovista ja ikkunoista. Rahat ovat kai perintöä, omilla älynlahjoilla niitä ei ole hankittu ainakaan.