Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatiokivuista

Vierailija
07.06.2016 |

Voiko ovulaatiokivut alkaa yhtäkkiä, jos koskaan aikaisemmin hyvä jos sen on tunnistanu?
Mulla on nyt muutaman kierron ajan ollu ihan mahottomat kivut alavatsalla, selässä ja reisissä. Oon tulkinnu ne ovulaatiokivuiksi, mut tosiaan ihmetyttää nuo yhtäkkiset rajut tuntemukset

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi noin 30-vuotiaana. Syytä en tiedä. Epäilen että minulla on endometrioosi, en tiedä liittyykö siihen mitenkään. Olisi kiva kuulla jos joku asiasta tietää.

Vierailija
2/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin tuntemaan synnytyksen jlk. Sitä ennen ei mitään tuntemuksia. Oispa ollut helppoa ( ja halpaa) tunnistaa ovulaatio ilman tikuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten vaan pahenee. Ja useamman lapsen jälkeen ilmeisesti. Ihan hirveetä.

Minullakin alkoi yhtäkkiä.

Vierailija
4/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 34 ja gynelle menossa

Vierailija
5/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä ihan samaa. Ikinä ennen en oo ovulaatiota edes tuntenu, mutta tässä kierrossa tunsin ihan selvää kipua niihin aikoihin kun ovulaation pitikin olla. Lisäks ihmettelen myös sitä, et ikinä ei oo ollu myöskään mitään erityisempiä pms-oireita, joskus voinu lievästi olla rinnat kipeät ja vähän ärsyttää, mut nyt on kyllä ihan erilailla. Rinnat ihan törkeän kipeät, kävellessä ja pukiessakin niihin sattuu, turvottaa ja oon ihan raivona. Piti kaverin luotakin lähteä, etten vaan ala raivoamaan, ärsytti aivan kaikki. Ei yhtään mun tyyppistä. Ja menkkojen pitäis siis alkaa parin päivän sisään.

Mielenkiintosta, et yhtäkkiä muuttuu näin.

Vierailija
6/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä ihan samaa. Ikinä ennen en oo ovulaatiota edes tuntenu, mutta tässä kierrossa tunsin ihan selvää kipua niihin aikoihin kun ovulaation pitikin olla. Lisäks ihmettelen myös sitä, et ikinä ei oo ollu myöskään mitään erityisempiä pms-oireita, joskus voinu lievästi olla rinnat kipeät ja vähän ärsyttää, mut nyt on kyllä ihan erilailla. Rinnat ihan törkeän kipeät, kävellessä ja pukiessakin niihin sattuu, turvottaa ja oon ihan raivona. Piti kaverin luotakin lähteä, etten vaan ala raivoamaan, ärsytti aivan kaikki. Ei yhtään mun tyyppistä. Ja menkkojen pitäis siis alkaa parin päivän sisään.

Nää on mun raskausoireita 😂😂

Vierailija
7/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on mun raskausoireita 😂😂

En oo raskaana. Erottiin poikaystävän kanssa jo joku aika sitten, ettei oo mahdollista. Mietin kyllä, et jos ois tässä ollu jotain jonkun kanssa, niin oisin varma raskaudesta :DD

Vierailija
8/8 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v neljän äiti kirjoitti:

Vanhemmiten vaan pahenee. Ja useamman lapsen jälkeen ilmeisesti. Ihan hirveetä.

Minullakin alkoi yhtäkkiä.

Tää on kyllä ihan tuskaa, toivottavasti on vaan ovulaatiokipuja eikä muuta.

Tympeetä kyllä kärsiä kivuista näin monta päivää kuusta :(