Kiristiina Komulaiselta vaaditaan 100 000€ pyöräilyonnettomuuden takia.
Vähänkö kuulostaa rahastukselta, huh huh. http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001195857.html
Kommentit (8)
Vaatimus vedetään aina sinne maksimiin. Oikeus ei ikinä kuitenkaan myönnä enempää kuin on vaadittu. Siksi pitää vaatia paljon.
Kuulostaa joltain hullulta tuo asian oikeuteen vienyt mies.
Toivottavasti ei saa penniäkään ja joutuu maksamaan myös Kristiinan oikeuskulut ni lopettaa tollaset rahastusyritykset.
Siinä on suhteellisuuden taju hieman unohtunut. Eihän mistään tahallisista pahoinpitelyistäkään makseta tuollaisia summia. Varmaan kuvittelee että kun on naama lehdessä vähän vilahtanut, niin täytyyhän sen olla rikas. Tuossa onnettomuudessa ei kukaan kuollut eikä käsittääkseni kukaan vammautunutkaan pysyvästi.
Ihan naurettavia vaatimuksia. Mulle on itsellenikin käynyt tuollainen onnettomuus. Onneksi se kehen itse törmäsin ei ollut tälläinen sekopää vaan vuolaasti pahoitteli omaa osuuttaan ja varmisti että olen kunnossa. Itse selvisin mustelmilla ja parilla ruhjeella sekä rikkinäisellä pyörällä mutta en kyllä ajatellut vastapuolta oikeuteen viedä :D
Toivottavasti äijä joutuu maksamaan kulut. Ihan turhanpäiväistä alkaa tälläisiä pikkujuttuja puimaan oikeudessa. Ajan ja systeemin haaskausta.
saahan sitä aina pyytää, eri asia on että suostutaanko vaatimuksiin. aineelisten vahinkojen korvaukset on helppo laskea kuiteista. tapahtumasta on saattanut aiheutua kipua ja kärsimystä toiselle osapuolelle. jos voittaa, niin todennäköisesti alle 1000€ tulee saaman.
Ameriikan meininkiä.