Mä haluan liput SM-finaaliin! Mistä niitä saa?!??
Onko ne jo myyty kaikki vai eikö ole tulleet vielä myyntiin? Lippu.fi ja Tappara-shopista ei löydy MITÄÄN... auttakaa tyhmää
Kommentit (16)
Ei taida olla myynnissä vielä. Ei varmaan tule myyntiin ennen kuin tiedossa Tapparan vastustaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla myynnissä vielä. Ei varmaan tule myyntiin ennen kuin tiedossa Tapparan vastustaja.
Okei kiitos
Himppasen vaikea myydä lippuja kun vielä ei tiedetä koska peli on ja missä se pelataan :D
Vierailija kirjoitti:
Himppasen vaikea myydä lippuja kun vielä ei tiedetä koska peli on ja missä se pelataan :D
Haha niin en mä jotenkin kuvittelin et se peli ois Tampereella :D tyyliin tappara vs vastustaja :D
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Tepsihän siellä on toisena. Mutta missä pelaavat?
Hunajata odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunajata odotellessa...
Ilves-TPS tällä hetkellä tilanteessa 2-0. Ei ole tepeksen paikka vielä kirkossa kuulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunajata odotellessa...
Nokia arenalla luonnollisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha niin en mä jotenkin kuvittelin et se peli ois Tampereella :D tyyliin tappara vs vastustaja :D
t.ap
Niin se taitaa ollakin. Se ensimmäinen peli siis. Tappara lienee runkosarjan voittajana kotiedullinen joukkue. Mutta päivämäärää ei vielä tiedetä.
"Myydään lippu peliin Tappara vastaan joku" :D:D:D:D
Kyllähän runkosarjan voittaja aloittaa kotipelillä, joten voi niitä myydä ilman tietoa vastustajasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Finaalien pelipäivät on päätetty jo syksyllä, ja jos runkosarjan voittaja on niissä mukana, kahta kotipeliä voi myydä vaikkei ole vielä vastustajaa.
Mulla ois vielä muutama ylimääräinen lippu sm kisoihin. Lienee syytä tarkentaa sadomaso kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä tietenkään voi myydä ennen kuin tiedetään, mitkä joukkueet finaaleissa pelaavat 🤦
Onko lippujen myyminen jotenkin erilaista vastustajasta riippuen? Pelataanko kotipeli eri hallissa jos tulee Pelicans?
Pliiiiis