Lähtisitkö ex-miehesi kanssa ulkomaan matkalle, jos tämä maksaa matkan
Kommentit (20)
Jos molemmat olis sinkkuja, olisimme ystäviä ja mies olisi mua huomattavasti rikkaampi, niin EHKÄ.
Minä kävin kyllä ex- poikaystäväni luona ulkomailla kylässä, kun hän oli opiskelemassa ulkomailla Länsi- Euroopassa. Kerran olin viikon ja kerran yhden yön mennen tullen (olin matkalla Kanadaan). Maksoi kyllä itse matkani.
Jos matkaan olisi joku hyvä syy (jota on nyt kyllä tosi hankala miettiä) ja olisimme sinkkuja, niin toki. Mutta en kyllä osaa kuvitella, miksi moinen reissu tapahtuisi.
En lähtisi. Loukkaisi nykyistä miesystävääni. Jos olisin sinkku, en siltikään lähtisi. Varmaan tulisi kaiveltua kaikki entiset haavat auki. Ei hyvä idea mielestäni, ellei teillä ole mielessä yhteenpaluu.
Olen sinkku, joten ensirakkauden kanssa voisin kyllä lähteä seikkailemaan. Sen järkyttävän eksän kanssa en missään tapauksessa, edes Shellin baariin.
En lähtisi. Tuntisin itseni maksulliseksi naiseksi ja en halua mitään kiitollisuudenvelkaa kellekään. Ihmettelisin myös, eikö miehellä oli kavereita matkaseuraksi, jos exvaimo pitää kustantaa matkalle seuraksi.
Tuskin sillä on varaa ja vaikka olisikin niin en. Nykyinen vie ihan tarpeeksi matkoille.
Mikä ettei. Lähden tosin nyt vain kotimaan matkalle, joka maksetaan puoliksi. Pääsevät lapset kesälomareissulle ja helpompaa kun lähtee molemmat, kumpikin kun on edelleen sinkku ja ystäviä ollaan.
Yhden joo,ollaan kamuja. Parin muun ei ei ei
Riittäisi jos saisin edes 15 minuuttia aikaa selittää exälle, että miten asiat todellisuudessa menivät ja pyytäisin anteeksi.
Reissuun en lähtisi, koska nykyinen mies on sen verran kultaa, että häntä en menetä omien toilailujen takia.
Joo :) miks ei? Ois varmasti hauska reissu.
Totta kai. Pyytäisin Australiaan. Syöttäisin tyypin haille. Tai Thaimaaseen,kamppaisin sen ajoneuvon alle.
Vierailija kirjoitti:
ja kaikki muut kustannukset?
En,en hyväksyisi jos nykyinenkumppani lähtisi kahdestaan lomamatkalle exänsä kanssa,joten en tekisi niin itsekään.
Mieluummin löisin itseäni lekalla päähän. Vaikka molemmat olisivat vapaita.
En. lähtisin hakemaan terapiaa. Ex-mies kuoli 18 vuotta sitten.
Mutta nykyiseni käy kyllä usein eksänsä luona vierailulla. On läheinen eksän perheen kanssa, ja vierailee heidän kotimaassaan ja luonaan, kun ovat Suomessa.