Suositelkaa hyvää hoitolaukkua/reppua!
Eli tarvetta olisi hoitolaukulle tai repulle. Olen nyt käyttänyt marimekon isoa kassia/olkalaukkua, mutta alkaa tympimään se, kun kaikki tavarat on siellä sekaisin.. saa aina etsiä sitä puhelinta/ avaimia sieltä pohjalta.
Eli tarviin edes muutaman sisätaskun/lokeron. Katselinkin jo noita Brion hoitolaukkuja ja ne vaikutti päällisin puolin hyviltä, kun ne on samalla olkalaukkuja, mutta miltä se näyttää sisältä ja onko toimiva?
Marimekolla on myös se läpällinen laukku, joka vois tietty kans toimia, kokemuksia siitäkin otetaan vastaan.
Että nyt saa kehua omaansa, hintaa olen miettinyt että n. 100€ saisi laukku enintään maksaa.
mehiz
Kommentit (2)
Ostin sellaisen kesäkuussa ja olen oikein tyytyväinen. Se on riittävän tilava ja siinä on minulle riittävästi lokeroita, lisäksi tykkään siitä isosta läpästä jolla se pysyy kohtuullisen hyvin kiinni. Tavarat on pysyneet kasassa ja meillä on aina paljon kaikkea kestovaipoista allergialääkkeisiin ja termospulloihin. Lisäksi leveä olkahihna sopii hyvin vaunuihin. Sitäpaitsi se oli jossain alessa koska normaalihinta on n 130 euroa ja se oli juuri alennettu (vain punainen väri) 85 euroon.
Minulla oli muutamakin hoitolaukku käytössä, mutta eniten tykästyin Firstwheelsin malliin, se tuli minulle rattaiden mukana.
Sitä pystyi pitämään ja kiinnittämään monella eri tavalla, oli hyvä kantaa ja tilava. Monta lokeroa sisällä.