Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vegaani, syötkö lääkkeitä jotka sisältävät liivatetta?

Vierailija
07.06.2016 |

Otsikossa kysymys. Myös perusteluja kaivataan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatteko vegaanit kuolleiden rottien aivoissa viljeltyjä japanin aivokuumerokotteita matkatessanne Goalle hörhöilemään?

En matkusta lentokoneella, joten tuskin pääsen Goalle hörhöilemään. Lentokoneet saastuttavat aika pahasti. Viime kesänä lähdin hörhömatkalleni kävellen. Mun hörhöilyyn riittää suomalainen metsä.

Muistithan punkkirokotteen hörhöilyltäsi?

Vierailija
22/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä huijaus jos lääkkeessä on oikeasti eläinperäistä ainetta ja apteekissa väitetään virheellisesti muuta!

Eikö vegaani osaa lukea tuotteen sisältämistä aineista? Luulisi sillä antaumuksella millä kaupoissa paketteja ronklaatte jotain tietoa ja taitoa kertyvän.

Tässä tapauksessa nimenomaan tuotesisältö luettiin ja farmaseutti väitti lääkkeen sisältämän liivatteen olevan synteettistä..

T:se huijattu (joka ei ronklaile kaupassa paketteja koska valmistaa ruokansa itse)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä huijaus jos lääkkeessä on oikeasti eläinperäistä ainetta ja apteekissa väitetään virheellisesti muuta!

Eikö vegaani osaa lukea tuotteen sisältämistä aineista? Luulisi sillä antaumuksella millä kaupoissa paketteja ronklaatte jotain tietoa ja taitoa kertyvän.

Tässä tapauksessa nimenomaan tuotesisältö luettiin ja farmaseutti väitti lääkkeen sisältämän liivatteen olevan synteettistä..

T:se huijattu (joka ei ronklaile kaupassa paketteja koska valmistaa ruokansa itse)

Antivegaanipartion kovin ykkösnyrkki tuli servattua nyt pahan kerran. :D :D :D Yö menee itkiessä ja punkkijuttuja suunnitellessa. Hei, ihminen vetää punkkejä henkeen yöllä ja ne punkit kuolee. Ei 100% vegaani eli silloin on 0% vegaani!

Vierailija
24/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse asiassa ole nyt syönyt. Maitohapoistakin valitsin sellaisia, jotka eivät ole kapselissa.

Ei vegaani voi syödä MAITOhappoa.

Vierailija
25/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antivegaanipartion kovin ykkösnyrkki tuli servattua nyt pahan kerran. :D :D :D Yö menee itkiessä ja punkkijuttuja suunnitellessa. Hei, ihminen vetää punkkejä henkeen yöllä ja ne punkit kuolee. Ei 100% vegaani eli silloin on 0% vegaani!

Miten tämä punkkijuttu tähän liittyy?

Vai vastasitko epähuomiossa väärään viestiin?

Vierailija
26/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse asiassa ole nyt syönyt. Maitohapoistakin valitsin sellaisia, jotka eivät ole kapselissa.

Nii eikä varmaa JUUSTOkuminaakaa. Voi jösses.

Vierailija
27/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii eikä varmaa JUUSTOkuminaakaa. Voi jösses.

Tai hedelmäLIHAA.

Vierailija
28/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Resukka pöllii viestinsäkin toisilta. :) Karsee luuseri.

Vierailija
29/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegaanipartion ykköstykki meni sekaisin päihtyessään henkilökohtaisuuksiin menemisestä. 

Vierailija
30/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luopua veganismista teidän mieliksenne siksi aikaa, että ampuisin kissanne ja koiranne ja söisin ne. Sitähän te todellisuudessa salaa haluatte. :)

Vierailija
31/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit taas loistaa älynlahjoillaan.

Vierailija
32/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kun en katsos syö mitään eläinperäistä. :) Lääkkeitä harvoin käytän muutenkaan, sillä olen terve. Jos hengenlähtö olisi lähellä ja jotain liivatetta sisältävää lääkettä olisi pakko ottaa, en tietenkään jättäisi ottamatta. Todennäköisyys että näin tapahtuisi on kuitenkin aikamoisen pieni, 

Vierailija
33/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kun en katsos syö mitään eläinperäistä. :) Lääkkeitä harvoin käytän muutenkaan, sillä olen terve. Jos hengenlähtö olisi lähellä ja jotain liivatetta sisältävää lääkettä olisi pakko ottaa, en tietenkään jättäisi ottamatta. Todennäköisyys että näin tapahtuisi on kuitenkin aikamoisen pieni, 

Keepin it real..

Vierailija
34/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kapseleiden välttely, jos haluaa lääkkeensä ilman liivatetta. Moniin tabletteihinkin lisätään liivatetta.

Vierailija
35/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta kapseleiden välttely, jos haluaa lääkkeensä ilman liivatetta. Moniin tabletteihinkin lisätään liivatetta.

Varmaan, mutta ei noihin.

Vierailija
36/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen nimi?

Vierailija
37/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei ole pakko. Pakolliset lääkkeet syön oli liivatetta tai ei.

Vierailija
38/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen nimi?

relatabs. Valmistajan sivullakin kysytty eläinperäisistä aineista ja ei kuulema ole.

Vierailija
39/42 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ellei ole pakko. Pakolliset lääkkeet syön oli liivatetta tai ei.

Mihin vedät pakon rajan? Kuolema päivässä ilman lääkettä-lievää epämukavuutta esim. pääkipua ilman lääkettä?

Vierailija
40/42 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu... minullekin tuli nyt yllätyksenä, että lääke, jota joudun nyt syömään enemmän tai vähemmän säännöllisesti sisältää liivatetta. Olen saanut lääkkeestä tällä hetkellä merkittävää apua ja sen takia tuli nyt moraalinen ristiriita tämän asian suhteen, koska pyrin välttämään liivatetta kaikessa.  Olen ollut pitkään kasvissyöjä, mutta täydellinen vegaani en silti vielä ole. mutta pyrkimykseni on jättää eläinperäisten ja ympäristöä kuormittavien tuotteiden käyttö minimiin. Joudun kuitenkin nyt toteamaan, että yllättävän haastavaa tämä on, koska eläinperäisiä tuotteita tungetaan joka paikkaan. x(