Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnioitatko perinteisiä perhearvoja? Onko avioliitto miehen ja naisen välinen liitto?

Vierailija
07.06.2016 |

Keskustelua tästä!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen perinteinen nainen, haluan olla kotona lasten kanssa ja haluan miehekkään miehen.huolehdin ulkonäöstäni ja olen siveellinen, sekös suominaisia ärsyttää.kavahdan epänaisellisia naisia.muutan varmaan jonnekin vanhoilliseen maahan toteuttamaan arvojani, koska suomessa minua pidetään epänormaalina.toki nainen voi töissä käydä mutta uranaiset saavat minussa aikaan epätodellisuuden tunteita, avioliitto on naiselle hyvä tapa elää.minä opiskelen ja olen fiksu mutta en varmana menesty työelämässä,tiedän sen jo nyt.

Vierailija
42/44 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta samaa sukupuolta edustavilla pitäisi olla samat oikeudet. Ei sitä vastaan mitään järkisyytä ole kuulunut.

Se, että haluaako kirkko homopareja vihkiä, niin se on mun mielestä heidän oma asiansa, mutta onneksi naimisiin menoon ei noita höpömökkejä tarvitsekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni koko instituutio on aikansa elänyt. Sitä pitäisi muuttaa rajulla kädellä. Toivon myös, että avoliitossa elävät saisivat yhtäläiset oikeudet kuin mitä avioliitossa olevilla on.

Ja entäs kun avopari ei halua avioliiton sitoutumista? Tulisiko mielestäsi myös kämppäkavereiden sitoutua avioliitonomaisesti vai miten haluaisit tuon rekisteröinnin hoitaa?

Vierailija
44/44 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen transsukupuolinen naisista pitävä nainen. Lapseni ja puolisoni ovat minulle kaikki kaikessa. Mielestäni siis kannatan perinteisiä perhearvoja, mutta eräiden änkyröiden mielestä olen jostakin syystä niiden vihollinen numero yksi. En saisi olla avioliitossa, enkä kasvattaa lapsia. Tämä logiikka ei minulle aukene, ei millään.