Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nuorekkaalle keski-ikäiselle miehelle nainen?

Vierailija
07.06.2016 |

Mistä tämmöinen ikäisekseen nuori ja vireä mies löytäisi hyvän naisen? En viihdy ikäisteni seurassa vaan nuoremmat naiset kiiinnostavat kovasti. Kauneus olisi iso plussa.
M45

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista kokemusta ei tarvitsisi paljon olla. Neitsyt nainen olisi unelma.

M45

Vierailija
2/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.. Lue Jallua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.. Lue Jallua!

Ei valitettavasti korvaa naista. 

M45

Vierailija
4/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vanhus

t.n24

Vierailija
5/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä nuorekkaita keski-ikäisiä miehiä on niin paljon, että valitettavasti teille kaikille ei löydy koskaan sitä nuorta naista. Ehkä 1/100 000 saattaa siinä onnistua. Ja heitin arvion luultavasti vielä yläkanttiin.

Vierailija
6/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsut itseäsi nuorekkaaksi niin iästäsi huolimatta olet jo huomattavan vanhentunut ja menettänyt pelin. Pysy niissä nelikymppisissä vaan.

Vierailija
7/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti vaari ikästäs seuraa.

N25

Vierailija
8/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä nuorekkaita keski-ikäisiä miehiä on niin paljon, että valitettavasti teille kaikille ei löydy koskaan sitä nuorta naista. Ehkä 1/100 000 saattaa siinä onnistua. Ja heitin arvion luultavasti vielä yläkanttiin.

Tiedän, että meitä miehiä on paljon kilpailemassa nuorista naisista ja suurin osa joutuu tyytymään vanhaan akkaan tai olemaan yksin. Minulla voi kuitenkin olla jotain mahdollisuuksia koska olen hyvin toimeentuleva ja huumorintajuinen. En harmi vain tapaa nuoria kaunottaria juuri missään, joten olen siitä syystä yksin.

M45

Vierailija
9/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsut itseäsi nuorekkaaksi niin iästäsi huolimatta olet jo huomattavan vanhentunut ja menettänyt pelin. Pysy niissä nelikymppisissä vaan.

Ei pidä olettaa että kaikki 40v ovat vanhan näköisiä! Itse olen 38v ja minua luullaan aina 30-32v.. Olen muutenki kaunis nainen ja normaali painoinen. Että kyllä 45v voi saada kauniin naisen vielä:) t. Varattu kylläkin:D

Vierailija
10/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että meitä miehiä on paljon kilpailemassa nuorista naisista ja suurin osa joutuu tyytymään vanhaan akkaan tai olemaan yksin. Minulla voi kuitenkin olla jotain mahdollisuuksia koska olen hyvin toimeentuleva ja huumorintajuinen. En harmi vain tapaa nuoria kaunottaria juuri missään, joten olen siitä syystä yksin.

M45

Jos ei ole nuoret naiset tähän mennessä osoittaneet sinuun kiinnostusta, niin kannattaa lakata unelmoimasta

Vierailija
11/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nuorennuskuuri!!!

Vierailija
12/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Ai jotain mahdollisuuksia sulla... papparainen vauvapalstalla vailla ikänsä mukaista itsetuntemusta on.

Vierailija
13/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olettaa että kaikki 40v ovat vanhan näköisiä! Itse olen 38v ja minua luullaan aina 30-32v.. Olen muutenki kaunis nainen ja normaali painoinen. Että kyllä 45v voi saada kauniin naisen vielä:) t. Varattu kylläkin:D

Ja turhaan sanotte ettei näin voi olla kun ette ole minua nähneet:) jotenkin jotkut ihmiset eivät vain tajua sitä, etteivät kaikki naiset vanhene ulkoisesti samaan tahtiin vaikka ikä olisi esim. Lähemmäs 40v. Miesten päät kääntyy ja rasittavinta kun kiinnostusta tulee nuorilta 25v.... Pojilta!!! Kun tosiaan eivät voi uskoa ikääni 38v..... t. Se varattu;)

Vierailija
14/14 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen neitsytfanaatikko tekee täällä taas aloituksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä