Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieraisin treffeillä ja nyt hävettää...

Vierailija
07.06.2016 |

Hitto. Tiedän että tämä on aivan lapsellista vellomista mutta en osaa nyt lohduttaa itseäni. Menin ihanan miehen luoksi yöksi ja seuraavana aamuna meillä oli ihana tunnelma. Istun sohvalla, juttelemme jotain ja tulee hiljainen hetki. PIERAISEN VAHINGOSSA AIVAN JÄRKYTTÄVÄN KUULOISEN PIERUN JA VAIN JÄÄDYN ENKÄ TEE MITÄÄN!!! Se oikein rusahti eikä ollut edes sellainen napakka pieni paukku. Hyi olkoon. Menin niin noloksi että jäädyin, jatkoin vain niin kuin sitä ei olisi tapahtunut :D Mieskään ei revennyt mutta varmaan päässään mietti että voi luoja. Ei tämä nyt varmaan kaikkea pilannut mutta silti tuntuu että se hetki oli sitten siinä. Sanokaa mulle jotain kannustavaa, tai että mies ei tule muistamaan sitä. Itse muistan varmaan ikuisesti.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin ystävällisesti anteeksi.

Vierailija
22/70 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuneen  jälkeen ulosteen käry ei millään meinannut jättää minua rauhaan, ajattelin jo, että kysymyksessä on psyykkinen oireilu. Kunnes menin vessaan ja huomasin, että valkoisissa pitsialushousuissani oli lusikallinen sitä itseään eli löysää ripulimaista sontaa.

Ap

Tämä ei mennyt läpi, kirjoitustyylisi on aivan erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittais, päinvastoin...olisin varmaan nuuhkinut sitä kohtaa missä istuit sen jålkeen kun lähdit

Vierailija
24/70 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin välit poikki jos nainen piereskelee.

Vierailija
25/70 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole enää mitään muuta mahdollisuutta kuin alkaa nunnaksi ja muuttaa Lintulan nunnaluostariin.

Vierailija
26/70 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävän paljon paska ja pieru aiheisia juttuja täällä.

Vierailija
27/70 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos haisevaa kumppania.

Vierailija
28/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
29/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdistanu tässä aloituksessa mikään muu kun ap:n treffikumppanin vaikeneminen pierun jälkeen?? Normaali, rento tyyppi olis rikkonu jäätä ja kommentoinu pierua jotenkin tai osoittanut, että eihä tässä nyt maailma kaadu. Sua ap hävettää kun deittis oli niin urpo, että ei osannu reagoida.

Pierut pitää osata ottaa vastaan. Kun mun uudelta tuttavuudelta päästy yöllä sellanen paineinen pieru (esitin nukkuvaa kohteliaisuuttani) niin tajusin, että se on varmaan pantannut koko illan. Seuraavana päivänä tuli jotain puhetta vatsanväänteistä ja mä sanoin, että mua ei yhtää haittaa pierut ja on epänormaalimpaa jos ei koskaan piere. Siitä se jää sitten rikkoutui ja hyvin on uskaltanu mies paukutella. 

Itsellä kyllä kestää että uskallan pieraista, mutta sit taas mies treenaa paljon ja vetää protskua, niin se varmaan räjähtäs jos ei päästelis. Niinkun sillo yöllä räjähtikin. En halua kellekää niin epämukavaa oloo mun seurassa, ettei kehtais pierrä.

Vierailija
30/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrien pieru tuli mieleen. :D

Vierailija
31/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr. big suhtautui Carrien pieruun juuri niin kuin pitäisi, huumorilla. Ei niin kuin ap:n tollo deitti. Paras on tuo Bigin "it might be worse under there" kun Carrie painuu häpeissään peiton alle pierua häpeämään. :D

Vierailija
32/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisesta ottaa nokkiinsa niin olkoot yksin. Normaalia elimistön toimintaa.

Vierailija
33/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks nolo deitti alkoi esitellä mulle potkunyrkkeilypotkuja ekoilla treffeillä parin kaljan jälkeen.

Pieraisi oikein kimakan ujelluspierun samalla kun potkaisi, nauro ite sille pierulleen niin paljon että kaatui...ja siis tää oli mies, minä nainen. Aivan sairaan vaivaannuttavaa oli itselläni... oli jo valmiiks myötähäpee niistä sen lapsellisista potkuista (kuka kolmekymppinen mies tekee noin??) niin sitten vielä pieru ja nauru. 

Vierailija
34/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei koskaan piereskele saavat suolistosyövän sillä dieetillä.

Vierailija
35/70 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUSKEEN TALON TOUHUJA TAAS!

Vierailija
36/70 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten anoppi on perustellut?

Vierailija
37/70 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, joka ikinen ihminen pierii, halusitte tai ette. Ihan palstan miesvauvoille tiedoksi, myös naiset.

Vierailija
38/70 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua.

Vierailija
39/70 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten sanon?

Ap

Vierailija