Hottikset 2.0
Kommentit (641)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Jaakon "pihtaus" kirjoitettu juttu. Jaakko on minusta jotenkin outo ja epämiellyttävän oloinen. Aavistelen että saattaisi olla ilkeä. Voi olla epävarma eikä halua mennä sänkyyn, ja haluaa ehkä nöyryttää naisia.
Haluatko sinäkin nöyryyttää jokaista mistä, jolle annat pakit? Ihan käsittämätöntä, että miehelle pitäisi joidenkin mielestä kelvata kaikki naiset. Minä annan naisille jatkuvasti pakkeja, koska minua ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä edes sänkyyn naisen kanssa, jolla ei ole kauniit kasvot, seksikäs vartalo ja miellyttävä luonne. Joku näistä mättää lähes kaikissa naisissa, joten pakkeja tulee vääjäämättä.
Olen katsonut vasta kaksi ensimmäistä jaksoa ja ollut hyvin pettynyt Juhaan. Ennen oli hauska eikä juuri puhunut pahaa kenestäkään, nyt istuu nokka pystyssä sukimassa lettiään ja ilkeilee. Tainnut nousta hattuun eka kauden suosio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaakko on harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa mutta on antanut vain 16 naiselle itse seksiä. siksi seksikumppanien määrä vain16,,,, vitsi mikä matematiikka!!!!
Ollut sängyssä yli 100... eli käsipelit ja oraali. Antanut vain 16, eli kettu käyny kolossa.
Sulla on tollanen saippuaooppera-sanasto
Ei se noin ole. Sehän sanoi ekassa jaksossa että "Olisi saanut n. sadalta naiselta", eli siis kaveri on saanut seksiä 16 kertaa ja ne muut on kuvitelmaa että olis saanut joiltain muiltakin jos olisi uskaltanut iskeä tms.
Eli sä oot sitä mieltä että kun Julian kans nukkuivat samassa sängyssä ja julia heitti alusvaatteet pois ja oltiin lähekkäin, ne vaan tosiaan OLI lähekkäin?
Oot hellyyttävä, tekis mieli kietoo pyyhkeeseen ja antaa kuppi teetä
Oliko Julia sitten seitsemästoista?
On niin ufoja sen Pihtari-Jaakon pihtausjutut ja kun huomaa millainen punastelija on, niin olisko sitten niin että vain kuudentoista naisen kanssa peli toiminut ja muilla kerroilla jännitys vienyt voiton.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut vasta kaksi ensimmäistä jaksoa ja ollut hyvin pettynyt Juhaan. Ennen oli hauska eikä juuri puhunut pahaa kenestäkään, nyt istuu nokka pystyssä sukimassa lettiään ja ilkeilee. Tainnut nousta hattuun eka kauden suosio.
Pettymys joo, mutta sehän on puolet ajasta sammuneena, eihän se juuri ehdi ilkeillä 😂
Vaikea uskoa että se Jaakko olisi ollut sadan naisen kanssa kun sen jutut on just niin lapsellisia kuin kokemattomilla nuorilla pojilla jotka yrittää kompensoida omaa kokemattomuuttaan kovilla "panojutuilla.
Musta toi Jaakon pihtaus on vaan typerää ja noloa esittämistä. Just sellasta, että kaikki varmasti tietäis miten paljon mirrejä pyörii ympärillä, mutta hän valitsee vaan ne parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quokte=Vierailija]Mun mielestä tuo vichy-jäähy oli tyhmä :D.
Mikä sen idea ees oli? Meni iteltä kokonaan ohi.
Jos teet jotain mikä vois viitaata siihen et oot liian humalassa, kaadat juomaa, putoot tuolilta tms. niin joutuu istuu siinä taulun alla ja juomaan yhen vissyn. Bonaqualta niitä pieniä pulloja ilmeisesti sponssina kämppä täynnä
Tuohan on aivan hyvä juttu kaksin käsin viinan kuromisen välissä. Monet järkevät tekevät noin muutenkin
Siihen tuli vaan vielä se lisäys, että kun vichy jäähyllä oleva juo vichyn niin kaikki muutkin juovat juomansa tyhjiksi. Teki vähän alkuperäisen idean tyhjäksi.
Jaakolla kuten monilla muillakin miehillä on mistä valita ja se tuntuu ärsyttävän naisia. Ilmeisesti miehelle pitäisi kelvata mikä tahansa junttimuija. Nainen saa tietysti olla pihtari, joka valikoi tarkasti miehen kelle antaa. Olen huomannut etteivät monetkaan naiset kestä pakkeja. Jaakko rokkaa. Jaakko on hyvä esikuva nuorille pojille siitä, että miestenkin on aloitettava sama taktikointi jota naiset ovat harjoittaneet vuosikymmeniä. Myös naiset ovat aina tehneet sitä, että ensin lupaavat mutta sängyn lähestyessä eivät annakkaan. Miten Jaakko eroaa näistä naisista joita ei kuitenkaan tuomita?
Minä luulen et Jaakon pihtaamisen julistamisessa on kyse siitä, että naiset ottais hänet haasteena. "Se ei anna kuulemma kellekään, katotaampa vaan.." ja lähetään iskeen tavoitteena päästä sänkyyn ja olla speciaali tapaus, vaikka oikeasti Jaakko ei ole aikonutkaan pihdata, mutta tällätavalla hänen ei tarvitse tehdä pillun saamisen eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Jaakon "pihtaus" kirjoitettu juttu. Jaakko on minusta jotenkin outo ja epämiellyttävän oloinen. Aavistelen että saattaisi olla ilkeä. Voi olla epävarma eikä halua mennä sänkyyn, ja haluaa ehkä nöyryttää naisia.
Haluatko sinäkin nöyryyttää jokaista mistä, jolle annat pakit? Ihan käsittämätöntä, että miehelle pitäisi joidenkin mielestä kelvata kaikki naiset. Minä annan naisille jatkuvasti pakkeja, koska minua ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä edes sänkyyn naisen kanssa, jolla ei ole kauniit kasvot, seksikäs vartalo ja miellyttävä luonne. Joku näistä mättää lähes kaikissa naisissa, joten pakkeja tulee vääjäämättä.
Mitä sä selität? Jos annan pakit, minkä teen aina ystävällisesti, en vie miestä sänkyyn ja odota hänen riisutuvan, ja anna sitten pakkeja. Näin tekee Jaakko. Tässä oli nyt kyse siitä, ei siitä, että mielikuvituksessasi sinulla on varaa valita.
Tuollainen käytös kertoo jotain Jaakosta. Samoin kuin muu käytös; ilkeily ja usein pilkallinen olemus.
keisari kirjoitti:
Jaakolla kuten monilla muillakin miehillä on mistä valita ja se tuntuu ärsyttävän naisia. Ilmeisesti miehelle pitäisi kelvata mikä tahansa junttimuija. Nainen saa tietysti olla pihtari, joka valikoi tarkasti miehen kelle antaa. Olen huomannut etteivät monetkaan naiset kestä pakkeja. Jaakko rokkaa. Jaakko on hyvä esikuva nuorille pojille siitä, että miestenkin on aloitettava sama taktikointi jota naiset ovat harjoittaneet vuosikymmeniä. Myös naiset ovat aina tehneet sitä, että ensin lupaavat mutta sängyn lähestyessä eivät annakkaan. Miten Jaakko eroaa näistä naisista joita ei kuitenkaan tuomita?
Moi Jaakko. :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Jos annan pakit, minkä teen aina ystävällisesti, en vie miestä sänkyyn ja odota hänen riisutuvan, ja anna sitten pakkeja. Näin tekee Jaakko. Tässä oli nyt kyse siitä, ei siitä, että mielikuvituksessasi sinulla on varaa valita.
Tuollainen käytös kertoo jotain Jaakosta. Samoin kuin muu käytös; ilkeily ja usein pilkallinen olemus.
Missä hänen on sanottu noin tekevän?
keisari kirjoitti:
Näinhän se menee. Todella usein naiset haukkuvat homoksi jos en osoita mitään kiinnostusta heidän lähestyessään. Usein nämä naiset eivät edes tule juttelemaan, vaan suoraan iholle. Ei kiinnosta muutenkaan tuollainen lähestymistapa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös kertoo jotain Jaakosta. Samoin kuin muu käytös; ilkeily ja usein pilkallinen olemus.Missä hänen on sanottu noin tekevän?
Muistaakseni puhui itse tuosta ensimmäisessä jaksossa, ja tässä:
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016060621687609_vi.shtml
(Itse kirjoitan mobiililla, poistakaa ensimmäinen m ja piste jollei linkki näy)
"ISKEE naisen, antaa ymmärtää, vie sänkyyn, ja kun pitäisi ottaa housut pois, antaa pakit."
Voisin kuvitella että tarkoitus on nöyryyttää naisia ja todistella omaa viehätysvoimaansa ja lyödä sitten jarrut.
Juha tosiaan oli parempi ykköskaudessa. Ystävällisempi.
Ja kyllä hänelle nyt pitäisi joku flirtti deitti onnistua löytämään, vaikka tuskin rikasta ja miehistä unelmaurosta ohjelmasta löytääkään.
Juhallahan oli viime kaudessa yksi hyvä treffikumppani. Se kalju mies, oliko nimi Raimo tai Raivo, jos en ihan väärin muista? :D Oliko se Virosta?
Julia ja Bile-Dani näyttää ihan sisaruksilta - sama leuka, nenä, suu ja kokonaisuudessaan naaman mittasuhteet. Ihme, ettei ne halua tapailla toisiaan, koska monestihan ihmiset on kiinnostunut itsensä näköisistä ihmisistä (varsinkin noin itsekeskeiset).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen käytös kertoo jotain Jaakosta. Samoin kuin muu käytös; ilkeily ja usein pilkallinen olemus.Missä hänen on sanottu noin tekevän?
Muistaakseni puhui itse tuosta ensimmäisessä jaksossa, ja tässä:
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016060621687609_vi.shtml
(Itse kirjoitan mobiililla, poistakaa ensimmäinen m ja piste jollei linkki näy)
"ISKEE naisen, antaa ymmärtää, vie sänkyyn, ja kun pitäisi ottaa housut pois, antaa pakit."
Voisin kuvitella että tarkoitus on nöyryyttää naisia ja todistella omaa viehätysvoimaansa ja lyödä sitten jarrut.
Tuon kuvauksen luettuani ei tarvitse todellakaan miettiä onko kyseessä tarkoituksella luotu provokatiivinen hahmo, kuten Bile Dani...
Vierailija kirjoitti:
Julia ja Bile-Dani näyttää ihan sisaruksilta - sama leuka, nenä, suu ja kokonaisuudessaan naaman mittasuhteet. Ihme, ettei ne halua tapailla toisiaan, koska monestihan ihmiset on kiinnostunut itsensä näköisistä ihmisistä (varsinkin noin itsekeskeiset).
Katsoin viime jaksossa ihan samaa.
Jos teet jotain mikä vois viitaata siihen et oot liian humalassa, kaadat juomaa, putoot tuolilta tms. niin joutuu istuu siinä taulun alla ja juomaan yhen vissyn. Bonaqualta niitä pieniä pulloja ilmeisesti sponssina kämppä täynnä
Tuohan on aivan hyvä juttu kaksin käsin viinan kuromisen välissä. Monet järkevät tekevät noin muutenkin