Hottikset 2.0
Kommentit (641)
Tuo Jaakko on jäätävä juntti. Julia ilkeä ja itsekeskeinen. Kumpikaan ei oo mikhään hottis
Nelosjakson kuulumisia:
Juha sammui taas ennen baariin lähtöä naamiaisissa pupuksi pukeutuneena.
Naamiaisissa yhteen ottivat jälleen vieraat sekä Julia, mutta myös pihtari-Jaakko. Perimmäinen syy ei taaskaan oikein auennut.
Dani sai treffeistään arvosanaksi nelosia ylimielisen käytöksensä takia, mutta ei pystynyt ottamaan kritiikkiä vastaan.
Amandan aiempi treffikumppani Joel näkyi pääsevän Amandan vällyjen väliin panohuoneessa ja tissikin vilahti.
Samaa shaibaa ku edellinen jakso.
Jaakko oli edellisissä bileissä ottanut viereensä sänkyyn Julian parhaan kaverin, mutta oli vetäytynyt panemisesta.
Muistaakseni muilla ei ole ollut yövieraita, mutta korjatkaa, jos olen väärässä. Naamiaisten jälkeisestä yöstä ei vielä tullut tietoa.
Herranjestas, olihan toi tupareiden paljetoitu siiderivalas Elena Vikström :O Huhhuh miten on turvonnut...
t. läski-avmamma, joka saa tyydytystä muiden haukkumisesta
juha on edelleen paras. on löytänyt feminiinisemmän puolensa, hiustenpidennykset :)
Vierailija kirjoitti:
Jaakko oli edellisissä bileissä ottanut viereensä sänkyyn Julian parhaan kaverin, mutta oli vetäytynyt panemisesta.
Muistaakseni muilla ei ole ollut yövieraita, mutta korjatkaa, jos olen väärässä. Naamiaisten jälkeisestä yöstä ei vielä tullut tietoa.
Instasta @nennamariaa ?
Vierailija kirjoitti:
IG nennamariaa ?
jaakko on harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa mutta on antanut vain 16 naiselle itse seksiä. siksi seksikumppanien määrä vain16,,,, vitsi mikä matematiikka!!!!
Vierailija kirjoitti:
jaakko on harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa mutta on antanut vain 16 naiselle itse seksiä. siksi seksikumppanien määrä vain16,,,, vitsi mikä matematiikka!!!!
Ollut sängyssä yli 100... eli käsipelit ja oraali. Antanut vain 16, eli kettu käyny kolossa.
Sulla on tollanen saippuaooppera-sanasto
hyvä et sain tähän seksi juttuun selvyyden xD mää ihmettinkin miten 16 ja 100 seksikumppania on sama asia :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuvilla kusetettaisiinkin, on todella töksähtelevää alkaa arvostelemaan asiaa televisiossa. Tuolla miehellä ei ainakaan ollut varaa arvostella. :D Eikä oikeastaan edes valita somekuvien perusteella mitään kaunotarta, mitä silti näyttää tekevän, kun kertoi pettyvänsä usein deitteihinsä.
Miehestä sai sen kuvan, kuin hän pitäisi itseään jonain lahjana naisille, voisi valita kuvien perusteella kauneimmat, ja naiset olisivat huijanneet häntä kun suostui deiteille väärässä uskossa todellisen rumiluksen kanssa. :D
En kyllä ymmärrä miksi Julia edes näytti sille omia kuviaan. Ja Julian kuvat oli ihan samanlaisia kuin kaikilla muillakin. Tottakai kuvista valitaan paras, joka korostaa vain parhaita ominaisuuksia parhaasta kuvakulmasta. Siinä ei ole mitään uutta. Sitten jotkut vielä muokkaavat niitä. Julialla oli esim suoraa edestäkin otettu kuva, joka harvoin on kenestäkään se imartelevin kuvakulma.
Eihän hän arvostellut ketään, vaan kommentoi sitä, että profiilikuvat ovat ihan erilaisia, kuin henkilö oikeasti. Se, onko joku oikeasti rumempi, on vain kuulijan korvassa.
Minusta kyllä ne kuvat, jotka tuossa ohjelmassa vilahtivat olivat kyllä ihan eri näköisiä, kuin Julia telkkarin välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Eiii en kestä että Bile-Dani on TAAS mukana! MIKSIIIII! Niin ällöttävä.
Bile-Dani on niin huono että on hyvä. Hauska nähdä, miten tyhmä ja pöyhkeä ihminen voi olla:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instasta @nennamariaa ?
.
Moi Nenna
Vierailija kirjoitti:
Itehän toi Dani jossain lehtihaastattelussa selitti, että Bile-Dani ja Daniel on eri henkilö.
Toivon sitä totisesti.
Olipa ihanaa nähdä Ninoa :))) Nino oli BB-talossakin herkkä ihastumaan, eli en ihmettele, että tykästyi Juhaankin.
Julia on kärkäs luonne ja kiroilee liikaa (minkä itse liitän junttiuteen), mutta Suvi Pitkänen oli mielestäni tosi bitch siinä tilanteessa. Säännöt oli, että kun joku joutuu Vichy-jäähylle niin muiden pitää juoda juomansa tyhjksi. Julia muistutti kovalla äänellä säännöistä ja Suvi otti siitä itseensä. Suvi ei halunnut, että häntä määrätään. En kyllä itse vieraana kehtaisi käyttäytyä niin lapsellisesti. Mutta korostan, Juliankin käytös jälkipuinnessa oli karmeaa.
Amanda sanoi, ettei nähnyt tilannetta, siksi ei halunnut pyytää Suvia lähtemään, koska ei ollut varma kuka puhuu totta. Amandan itkemiset meni osittain kännin piikkiin (ja pettymykseen illan lässähtämisestä).
Aada ja Ville on mun suosikkeja. Molemmat tosi symppiksiä ja muut huomioonottavia. Ja Juha on myös viihdyttävä, joskin alkoholinsietokyvyssä ei ole kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Bile-Dani on paras. Bile-Danille oma talk show. Paljon parempi kuin joku Roope Salminen.
Bile-Danille ei omaa talkshowta. Bile-Danin jutut puuduttaa jo nyt.
Toi Julia on niin tavis, mut luulee olevansa jotain. Hohhoijaa.
Ja toi Aada on niin tyhmä, en kestä. En ymmärrä miten joku voi olla treffeillä tollasen valopään kanssa joka ei tiedä alkeellisiakaan asioita. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa!! kirjoitti:
Olihan tuo Adan deitti aika hottis! Kuka hän on? 😍
IG: jonkkade
Sillä on näköjään lapsi.
Niinpä tietysti. Noin pienikin vielä. Ei jatkoon.
Sillä on näköjään lapsi.