Hottikset 2.0
Kommentit (641)
säännöt ymmärretään kyllä, että ne oli mitkä oli mutta uskon että Suvia ärsytti Julia persoonana, ei ne säännöt. Tiuskija, töksäyttelijä, komentelija. Mullaki menis hermot,
Eeei helvetti toi Suvin naama on niin täynnä muovia että - god forbid - kun hänestä aika jättää, ei varmaan tuu ees maatumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaakko on harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa mutta on antanut vain 16 naiselle itse seksiä. siksi seksikumppanien määrä vain16,,,, vitsi mikä matematiikka!!!!
Ollut sängyssä yli 100... eli käsipelit ja oraali. Antanut vain 16, eli kettu käyny kolossa.
Sulla on tollanen saippuaooppera-sanasto
Ei se noin ole. Sehän sanoi ekassa jaksossa että "Olisi saanut n. sadalta naiselta", eli siis kaveri on saanut seksiä 16 kertaa ja ne muut on kuvitelmaa että olis saanut joiltain muiltakin jos olisi uskaltanut iskeä tms.
Mun mielestä tuo vichy-jäähy oli tyhmä :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaakko on harrastanut seksiä yli 100 naisen kanssa mutta on antanut vain 16 naiselle itse seksiä. siksi seksikumppanien määrä vain16,,,, vitsi mikä matematiikka!!!!
Ollut sängyssä yli 100... eli käsipelit ja oraali. Antanut vain 16, eli kettu käyny kolossa.
Sulla on tollanen saippuaooppera-sanasto
Ei se noin ole. Sehän sanoi ekassa jaksossa että "Olisi saanut n. sadalta naiselta", eli siis kaveri on saanut seksiä 16 kertaa ja ne muut on kuvitelmaa että olis saanut joiltain muiltakin jos olisi uskaltanut iskeä tms.
Eli sä oot sitä mieltä että kun Julian kans nukkuivat samassa sängyssä ja julia heitti alusvaatteet pois ja oltiin lähekkäin, ne vaan tosiaan OLI lähekkäin?
Oot hellyyttävä, tekis mieli kietoo pyyhkeeseen ja antaa kuppi teetä
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen idea ees oli? Meni iteltä kokonaan ohi.
Mun vitutus tosta bile-danista on alkanu VÄHÄN väheneen. This is some scary shit...
En ole jaksanut lukea koko ketjua läpi ja en tiedä onko joku muu jo paljastanut, ettei Julia ole edes oikeasti Oulusta vaan Kempeleestä.
T. 9 vuotta Julian naapuriluokalla
Eli jos nainen pihtaa, on vain vahva nainen joka tietää arvonsa, mutta jos mies pihtaa niin on säälittävä.
Tasa-arvo vuonna 2016
Itse luulen että toi Jaakon pihtaus on vain sitä, että haluttiin keksiä joku juttu joka jää ihmisten mieleen. Ja onhan toi näköjään ihan toimiva kun tässäkin ketjussa se mainitaan toistuvasti.
Luulen vähän että idea tuohon tuli jostain baari-illasta, jolloin hän pokasi jonkun naisen tukevassa humalassa ja sitten ei edes yrittänyt panna kun tiesi että viskikulli iskisi kuitenkin.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen idea ees oli? Meni iteltä kokonaan ohi.
Jos teet jotain mikä vois viitaata siihen et oot liian humalassa, kaadat juomaa, putoot tuolilta tms. niin joutuu istuu siinä taulun alla ja juomaan yhen vissyn. Bonaqualta niitä pieniä pulloja ilmeisesti sponssina kämppä täynnä
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihanaa nähdä Ninoa :))) Nino oli BB-talossakin herkkä ihastumaan, eli en ihmettele, että tykästyi Juhaankin.
Julia on kärkäs luonne ja kiroilee liikaa (minkä itse liitän junttiuteen), mutta Suvi Pitkänen oli mielestäni tosi bitch siinä tilanteessa. Säännöt oli, että kun joku joutuu Vichy-jäähylle niin muiden pitää juoda juomansa tyhjksi. Julia muistutti kovalla äänellä säännöistä ja Suvi otti siitä itseensä. Suvi ei halunnut, että häntä määrätään. En kyllä itse vieraana kehtaisi käyttäytyä niin lapsellisesti. Mutta korostan, Juliankin käytös jälkipuinnessa oli karmeaa.
Amanda sanoi, ettei nähnyt tilannetta, siksi ei halunnut pyytää Suvia lähtemään, koska ei ollut varma kuka puhuu totta. Amandan itkemiset meni osittain kännin piikkiin (ja pettymykseen illan lässähtämisestä).
Aada ja Ville on mun suosikkeja. Molemmat tosi symppiksiä ja muut huomioonottavia. Ja Juha on myös viihdyttävä, joskin alkoholinsietokyvyssä ei ole kehumista.
No kyllä minusta silti Amanda olisi voinut puhua Suvin kanssa ja uskoa, mitä useampi muu tilanteessa ollut siitä kertoo. Jos ei muuta, niin ottaa molemmat samaan huoneeseen ja kuunnella kummankin versio tapahtuneesta. Kyllä siinä aika äkkiä näkisi, kuka on tilanteesta aidosti loukkaantunut ja kuka on vain diivailemassa. Nythän Amanda ei tehnyt elettäkään, että olisi edes puhunut asiasta Suvin kanssa, ei ainakaan kamerassa näkynyt mitään viitteitä sellaisesta. Mörisi vain itsekseen, että en kestä, kun minulle tullaan kantelemaan.
Itse olen aika monet kännidraamat käynyt läpi ja tuolla tavallahan ne hoidetaan, että pyydetään kavereita välienselvittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos nainen pihtaa, on vain vahva nainen joka tietää arvonsa, mutta jos mies pihtaa niin on säälittävä.
Tasa-arvo vuonna 2016
Ehkä tässä ketjussa pointti on tuo, että puhuu omasta pihtaamisestaan jonain saavutuksena ja eräänlaisena kiusaamisena. Toisaalta aika surullista, että joutuu jotenkin selittelemään olevansa oikeasti pelimies, vaikka ei olekaan panomies.
Casting on mennyt vähän pieleen, kun mukaan on saatu vain kaksi millään lailla viehättävää (Amanda ja Ville) ja muut ovat perusmörköjä.
Ruutu+-jaksossa muuten käy ilmi, että Dani asuu yhdessä TIS-Eveliinan kanssa "kämppiksinä", eli siis Danilla on avopuoliso. Dani ei siis tule menemään sarjassa yhdenkään muun naisen kanssa mitään pakkopusuja pidemmälle.
Sarjan hauskinta antia on katsoa, miten Ville sosiaalisesti älykkäämpänä kyykyttää panomiesten panomiestä Bile-Dania naisten pyörittämisessä ja siitä kehuskelussa. Sarjan myötä Bile-Danin kupla on vihdoin puhjennut. Suuret puheet, pienet teot.
Tekee pahaa kuunnella, kuinka epäkunnioittavasti Hottikset puhuvat treffikumppaneistaan. Mautonta lyttäystä.
Abstrakti Ananas kirjoitti:
En ole jaksanut lukea koko ketjua läpi ja en tiedä onko joku muu jo paljastanut, ettei Julia ole edes oikeasti Oulusta vaan Kempeleestä.
T. 9 vuotta Julian naapuriluokalla
Eli oot käynyt peruskoulun ns. Julian kanssa? Et taida itekään olla ihan perillä, koska Julia asui vielä peruskoulun eka luokilla ihan muussa kunnassa :).
Ville näköjään kaveeraa Instan perusteella Iiron kanssa. Ei kannattais.
Vierailija kirjoitti:
Casting on mennyt vähän pieleen, kun mukaan on saatu vain kaksi millään lailla viehättävää (Amanda ja Ville) ja muut ovat perusmörköjä.
Ruutu+-jaksossa muuten käy ilmi, että Dani asuu yhdessä TIS-Eveliinan kanssa "kämppiksinä", eli siis Danilla on avopuoliso. Dani ei siis tule menemään sarjassa yhdenkään muun naisen kanssa mitään pakkopusuja pidemmälle.
Sarjan hauskinta antia on katsoa, miten Ville sosiaalisesti älykkäämpänä kyykyttää panomiesten panomiestä Bile-Dania naisten pyörittämisessä ja siitä kehuskelussa. Sarjan myötä Bile-Danin kupla on vihdoin puhjennut. Suuret puheet, pienet teot.
Tekee pahaa kuunnella, kuinka epäkunnioittavasti Hottikset puhuvat treffikumppaneistaan. Mautonta lyttäystä.
He ovat asuneet yhdessä jo vuosia. En tiedä onko heillä parisuhde vai ei, mutta ainakin viime viikonloppuna Danilla oli muita naisia ja striimasi bileitään twitchin chatissa, jossa muijat pyllistelivät kameralle stringit jalassa ja Dani puristeli pyllyjä.
Ei ole Jaakon "pihtaus" kirjoitettu juttu. Jaakko on minusta jotenkin outo ja epämiellyttävän oloinen. Aavistelen että saattaisi olla ilkeä. Voi olla epävarma eikä halua mennä sänkyyn, ja haluaa ehkä nöyryttää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Jaakon "pihtaus" kirjoitettu juttu. Jaakko on minusta jotenkin outo ja epämiellyttävän oloinen. Aavistelen että saattaisi olla ilkeä. Voi olla epävarma eikä halua mennä sänkyyn, ja haluaa ehkä nöyryttää naisia.
Mää usko, että on pieni tai ei ota eteen :D.
Sekä Julia että Suvi ovat tyhmiä länkyttäjiä.