Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EX — once again

Vierailija
07.06.2016 |

Exäni on paperilla lähes täydellinen mies minulle. Ehkä isoin minua ärsyttävä asia oli exän toisinaan överiksi menevä asiallisuus. Hänestä ei saa seuraa nauramaan typerille asioille maha krampaten, vaikka toki hän hyviin juttuihin reagoi. Hän on melko pidättyvä persoona, pidemmän päälle ärsyttävä piirre. Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota siihen, kuinka ex tuntuu yhä edelleen "toivovan", että minä tajuaisin hänen ajatuksensa liittyen minuun. Minä olin siis jätetty, mutta kyllä järjellä ajatellen exä tajuaa, että olin melkoisen hyvä nainen hänelle: rehellinen, optimisti, savuton, en juo usein. Näitä asioita exä arvostaa todella korkealle. Satuinpahan törmäämään exän deittiprofiiliin netissä, enkä muuten todellakaan etsinyt sitä. Se olikin aikamoinen pläjäys päin naamaa, että exä oli yhtäkkiä kuvallisen profiilin kanssa netissä. Luonteeltaan hän on tosiaan melko pidättyvä, kuten sanoin, eikä harrasta someteineilyä. Ei sillä, että olisi lähelläkään teini-ikää noin muutenkaan :D Meidän aikanamme hän ei ensin halunnut parisuhdettakaan julkisesti näkyviin, koska pelkäsi juoruilua. Minä sanoin, että tuollaiset ajatukset ovat hölmön hommaa -> laitoimme parisuhdetiedot julkisiksi eikä mitään ongelmaa. Nykyään exä on omituisen avoin Facebookissaan, hän jakaa omituisen yksityiskohtaisesti tietoja julkisesti, mutta ketä varten, en ymmärrä. Kuvissa ja tiedoissa ei ole mainintaa mistään naisista.

Tulen hulluksi, kun en voi lopettaa jossittelua ja miettimistä. Uskon edelleen vakaasti, että olemme "tarkoitettu yhteen." Ja erosta on jo aikaa! Minulla on ollut välissä miehiä ja yksi parisuhde, jossa oli vahvat tunteet.

Tämä tunne ei vain mene pois, vihdoin sen myönnän ja uskon. Ei vain mene. Uskottelen itselleni, että jossain vaiheessa exä tajuaa, että naisen etsiminen tuntuu väärältä, koska hänen kuuluisi olla minun kanssani.

Uskon exän stalkanneen minua Facebookissa, silloin kun siellä olin. Hän nimittäin naamaansa aukoessaan paljasti erään tiedon, jonka sai Facebookistani. Hänellä ole ollut asiasta mitään satavarmaa tietoa, tilanteet tuppaavat muuttumaan. Asia ei ollut mikään ihmeellinen, vaan täysin arkipäiväinen - mutta ei exä voi sitä tietää, jos ei ole jollain tavalla yhteydessä kanssani TAI ottanut selvää..

Mitä ihmettä minä teen?? Kai exä sitten murtuu ja ottaa taas kerran yhteyttä, jos tajuaa sen oikeaksi ratkaisuksi, niinhän...?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voi itse ottaa yhteyttä exääsi, jos hän kerran on vapailla markkinoilla? Minulla on samanlaisia tunteita exää kohtaan, mutta hän on uudessa parisuhteessa, joten valitettavasti minulla ei ole mahdollisuuksia...

Vierailija
2/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta tuntuu, että ex toivoo kuulevansa minusta vielä? Koska hän ei tunnu etenevän naisasioissaan, ja nämä asiat hän itse läväyttää julkisesti kaikkien nähtäville, muutenhan en niistä tietäisi. Exän profiilissa ihannenaisen ikä alkaa minun iästäni jne.

Ainiin, unohdin sano, että exä todennäköisesti luulee minun seurustelevan. Koska hyvin oletettavasti hän stalkkasi Faceani --> näki parisuhdetiedot --> ei tiedä nykytilanteesta mitään. Eli todennäköisesti kuvittelee minulla olevan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkö voi itse ottaa yhteyttä exääsi, jos hän kerran on vapailla markkinoilla? Minulla on samanlaisia tunteita exää kohtaan, mutta hän on uudessa parisuhteessa, joten valitettavasti minulla ei ole mahdollisuuksia...

En kehtaa paljastaa, mitä tunnen. Exä tietää minut kovapintaisena naisena, en kehtaa pehmoilla :D Tiedän, se on ongelma.

Vierailija
4/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhhyyy :---( ap

Vierailija
5/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)

Vierailija
6/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ajatellaan, että ex on jo kerran ollut yhteydessä, niin mikäli hänen sydämensä sanoo, että muut naiset ovat väärin, niin hän urhoollisena miehenä keksii syyn ottaa yhteyttä minuun?

Vierailija
8/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo!

Vierailija
9/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo!

Tuota noin... Millä perusteella? :D ap

Vierailija
10/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyllä tosissani haikailen, tiedä sitten, onko se fiksua. En tiedä mitä teen. En kehtaa paljastaa itseäni (exälle) enkä tiedä, kehtaako hänkään. Ja jollain tapaa vain tuntuu, että meillä on samankaltaisia ajatuksia exän kanssa... Mutta mistä hitosta saan varmistuksen :D Alanko jutella feikkiprofiililla ja kautta rantain selvittelen tietoja :'D No en tee sitä, olkaa huoleti.

Vierailija
11/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh yleensä sinkkuna tulee käytettyä enemmän somea. Eksälläsi lienee haku päällä!

Vierailija
12/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh yleensä sinkkuna tulee käytettyä enemmän somea. Eksälläsi lienee haku päällä!

Liittyy faceen miten? Ja haku on päällä kyllä, edistystä ei vain tapahdu.

Vierailija
13/20 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä exän exänä kuitenkin tunnen tyypin, ja voin vaikka vakuuttaa, että tämä on molemminpuolista... Jos sen tuntee näin vahvasti, näin kauan... Muiden miesten jälkeenkin.

Vierailija
14/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta. Se sattuu, mutta se on parempi kuin vain odotella ja antaa vuosien valua.

Vierailija
15/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa nyt kyllä näin ulkopuolisen perspektiivistä toiveajattelulta sinun puoleltasi, että tuo ex haikailisi perääsi. Tuollainen arvuuttelu ja odottelu on hukkaan heitettyä elämää, teidän sen ihan kokemuksesta! Eli joko vain otat itse yhteyttä exään ja nostat kissan pöydälle (jolloin totuus hänen tunteistaan tulee esiin), tai unohdat tyypin ja katsot avoimin mielin, josko tulevaisuudessa tulisi vastaan joku sinulle oikeasti hyvä mies. Mutta lopeta siis tuo spekulointi ja epävarmuudessa piehtarointi, omaksi parhaaksesi!

Vierailija
16/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa tuo tapa sanoa, että joku "stalkkaa" Facessa. Stalkkaaminen on laitonta puuhaa, ja eksien ja eksien nyksien tirkistely Facessa taas on aivan normaalia. Suurin osa tekee niin, jos ei muuten niin vähintään mielenkiinnosta, että minkälainen ihminen hänen lastensa seurassa joka toinen viikonloppu on.

Kun valitaan sana stalkkaaminen kuvaamaan normaalia inhimillistä uteliaisuutta, jota ei ole kriminalisoitu, niin silloin asetetaan ihanteeksi konemainen tunteettomuus. Ikäänkuin olisi erityisen hienoa olla kiinnostumatta kenestäkään, joka ei välittömästi kuulu omaan tuttavapiiriin ja nykyiseen suhteeseen.

Vierailija
17/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa nyt kyllä näin ulkopuolisen perspektiivistä toiveajattelulta sinun puoleltasi, että tuo ex haikailisi perääsi. Tuollainen arvuuttelu ja odottelu on hukkaan heitettyä elämää, teidän sen ihan kokemuksesta! Eli joko vain otat itse yhteyttä exään ja nostat kissan pöydälle (jolloin totuus hänen tunteistaan tulee esiin), tai unohdat tyypin ja katsot avoimin mielin, josko tulevaisuudessa tulisi vastaan joku sinulle oikeasti hyvä mies. Mutta lopeta siis tuo spekulointi ja epävarmuudessa piehtarointi, omaksi parhaaksesi!

Olen vain analysoinut eksän käytöstä. Hän on ottanut minuun yhteyttä kerran eron jälkeen. Olen mennyt ihan tarpeeksi eteenpäin, eromme jälkeen minulla on ollut kaksi juttua, jotka eivät edenneet, ja yksi seurustelusuhde.

Vierailija
18/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua harmittaa tuo tapa sanoa, että joku "stalkkaa" Facessa. Stalkkaaminen on laitonta puuhaa, ja eksien ja eksien nyksien tirkistely Facessa taas on aivan normaalia. Suurin osa tekee niin, jos ei muuten niin vähintään mielenkiinnosta, että minkälainen ihminen hänen lastensa seurassa joka toinen viikonloppu on.

Kun valitaan sana stalkkaaminen kuvaamaan normaalia inhimillistä uteliaisuutta, jota ei ole kriminalisoitu, niin silloin asetetaan ihanteeksi konemainen tunteettomuus. Ikäänkuin olisi erityisen hienoa olla kiinnostumatta kenestäkään, joka ei välittömästi kuulu omaan tuttavapiiriin ja nykyiseen suhteeseen.

No voi herramunjee :D Tarvitse itkua tihrustaa sanavalinnoistakin. Eksällä ei pitäisi olla mitään syytä olla kiinnostunut minun elämäni käänteistä, itse minut jättikin. Enkä voi olla satavarma, mutta kyllä se aika todennäköistä on, kun paljasti vahingossa tietävänsä asian X, jota ei mitenkään voisi tietää kysymättä minulta tai urkkimatta.

Vierailija
19/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi en minä ole kuvitellut, että eksä on yhtäkkiä muuttunut unelmieni mieheksi, ainahan sitä toivoo parasta, mutta tajuan myös realiteetit. Kaikesta huolimatta en näe loogisena olla erossa. Sitä on vaikea selittää :)

Vierailija
20/20 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa teille nyt kuvion: minulla on itsellänikin haku päällä koko ajan, olen eronnut joku aika sitten toisesta miehestä. Tätä eksää kohtaan on jotain tunteita kai, en osaa sanoa. Arvostus romahti kyllä nollaan temppujensa jälkeen...

Tapasin erään miehen, josta olen edelleen kiinnostunut, vaikka kaiken järjen mukaan hän ei tekisi minua onnelliseksi. Nettipalstoilla on ihan jees miehiä, mutta en ole tosissani lääpälläni keneenkään. Tämä eksä (tämän ketjun ex, ei se viimeisin) on jättänyt jäljen minuun, vaikkei hänkään mikään maailman paras mies ole. Kuitenkin minä tunnen eksäni ja osaan hieman analysoida hänen liikkeitään, turha sitä on ulkopuolisten alkaa arvostelemaan. Tiedän, ettei eksä uskaltaisi ja/tai kehtaisi pyytää minua treffeille, on helpompaa suhtautua minuun hieman neutraalimmin, etten muka tajuaisi mitään. Mutta kyllä minä tajuan.