Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääsykoetulosten odottajat

buubää
07.06.2016 |

no niin, ei jaksais millään odotella 1.7. asti kun tulee tietoa..

onko teille tullut yliopiston hauista miten aikaisin tietoa, vai onko vaan pakko kärsiä juhannyksen yli...ootteko saaneet tekstari-ilmoituksia vai vain opintopolussa vai miten?

Kommentit (1328)

Vierailija
1261/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo vielä päivittynyt. hohhoijjaa mitä paskaa

Vierailija
1262/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeaa...

Muutenkin ihmettelen, että miksi niitä varasijoja edes tarvitsee erikseen päivittää. Eikös systeemi pystyisi tekemään tämän ihan sen perusteella, miten valitut ovat hyväksyneet ja hylänneet paikkojaan? Sitten varasijalla joko aina automaattisesti joko ylös tai alimmat varasijat peruuntuisivat reaaliajassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte? Taisiis lukeeko jossain näin? :)

Itse soitin yliopistolle, jonne olen varasijalla ja sieltä osattiin kertoa, ettei jono yksinkertaisesti ole liikkunut. Että varasijat olisi päivitetty, mutta ainakaan hakukohteestani kukaan ei ole vielä perunut opiskelupaikkaansa ja suurin osa on jo vastaanottanut koulupaikan...

Vierailija
1264/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demin puolella on moni saanut päivitettyjä tietoja, mutta itselläni tilanne on samassa jumissa edelleen. Varasija 1 siellä kummittelee koko ajan.

Vierailija
1265/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, toi opintopolku on kyllä surkea. Tänään mulla päivittyi ekan kerran varasijat, toivottavasti tästä lähtien päivittyisi aamuisin, kuten luvattiin..

Vierailija
1266/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päivittyi. olin 10. ja nyt 8. toivo elää...

Vierailija
1267/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jono ei liiku ei meinaa etteikö se olisi ajan tasalla :DD Dorkat

1268/1328 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorka, omassa hakutoiveessani on neljä täytettävää paikkaa, ja kyseessä on erittäin haluttu linja, joten varmasti nämä neljä ovat jo päätöksensä tehneet. Vähän eri asia kuin kymmenien sisäänottomäärät.

Vierailija
1269/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset vauhkoavat, ettei varasijat päivity? Kyllä ne on päivittynyt - ette vain ole liikkuneet sijoilla. Älyhoi :D

Vierailija
1270/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylä psykalle oli soveltuvuuskokeisiin pisteraja noussut 51->55/60

Vierailija
1271/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ouluun päivittynyt kellään? Mihinkään alalle siis.

Vierailija
1272/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh äly hoi te nälvijät, mun alalla aloituspaikkoja oli 100. aivan hullua jos niistä ei muka kukaan peru.

Vierailija
1273/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh äly hoi te nälvijät, mun alalla aloituspaikkoja oli 100. aivan hullua jos niistä ei muka kukaan peru.

Nälvijät? Äly hoi älä jätä tosiaan, jos sijoituksesi ei ole parantunut, ei kukaan ole perunut opiskelupaikkaansa vielä? Mitä et tässä asiassa ymmärrä?

Vierailija
1274/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dorka, omassa hakutoiveessani on neljä täytettävää paikkaa, ja kyseessä on erittäin haluttu linja, joten varmasti nämä neljä ovat jo päätöksensä tehneet. Vähän eri asia kuin kymmenien sisäänottomäärät.

Ja miten tuo liittyy yhtään mihinkään? Taidat olla asteen verran yksinkertaisempi.

Vierailija
1275/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linja, jolle hain ei ole mikään supersuosittu ja aloituspaikkoja hieman yli 70. Olen 14. varasijalla, eikä jono ole liikkunut. Se ei silti tarkoita, ettei opintopolku toimi. Soitin jo maanantaina yliopistolle, kertoivat, että kukaan ei ole perunut opiskelupaikkaansa ja 60 on jo vastaanottanut paikkansa.

Mikä näissä asioissa on niin vaikeaa ymmärtää? :) jos et ole liikkunut jonossa, ei kukaan ole VIELÄ perunut paikkaansa. Jäitä hattuun...

Vierailija
1276/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tuo liittyy yhtään mihinkään? Taidat olla asteen verran yksinkertaisempi.

Minä olen samassa tilanteessa kuin tuo jolle kommentoit, ja se yksinkertainen taidat kyllä tosiaan olla sinä.

Rautalankaa: Jos ala on haluttu ja aloituspaikkoja vähän, nuo valitut todennäköisesti ottavat paikkansa vastaan varsin ripeästi. Tällöin varasijani katoaa ja tilalle tulee "peruuntunut". Jos tällaista muutosta ei ole nähtävissä, on mahdollista että päivitystä ei ole tehty.

Ja miten tämä vaikuttaa elämääni: Jos/kun saan varman tiedon siitä, että mahdollisuuksia ei enää ole, voin jatkaa elämääni muita suunnitelmia tehden.

Olisi kiva, jos ei asiantuntijoina kommentoitaisi asioita, joista ei tiedetä yhtään mitään.

Vierailija
1277/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samassa tilanteessa kuin tuo jolle kommentoit, ja se yksinkertainen taidat kyllä tosiaan olla sinä.

Rautalankaa: Jos ala on haluttu ja aloituspaikkoja vähän, nuo valitut todennäköisesti ottavat paikkansa vastaan varsin ripeästi. Tällöin varasijani katoaa ja tilalle tulee "peruuntunut". Jos tällaista muutosta ei ole nähtävissä, on mahdollista että päivitystä ei ole tehty.

Ja miten tämä vaikuttaa elämääni: Jos/kun saan varman tiedon siitä, että mahdollisuuksia ei enää ole, voin jatkaa elämääni muita suunnitelmia tehden.

Olisi kiva, jos ei asiantuntijoina kommentoitaisi asioita, joista ei tiedetä yhtään mitään.

Voi hellantuutelis sentään :-D Ei kannata olettaa, että kaikki ottavat paikkansa nopeasti vastaan. Jos vaikka yksi jää roikottamaan sitä sinne, niin sitä peruuntunutta ei päivitetä sinne. Se, että ei heti ota paikkaa vastaan ei tarkoita että hylkäisi sen. Kannattaa ensi kerralla sitten lukea vähän enemmän tai hakea jonnekin, jolla omilla älynlahjoilla mahdollista päästä ;)

Vierailija
1278/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hellantuutelis sentään :-D Ei kannata olettaa, että kaikki ottavat paikkansa nopeasti vastaan. Jos vaikka yksi jää roikottamaan sitä sinne, niin sitä peruuntunutta ei päivitetä sinne. Se, että ei heti ota paikkaa vastaan ei tarkoita että hylkäisi sen. Kannattaa ensi kerralla sitten lukea vähän enemmän tai hakea jonnekin, jolla omilla älynlahjoilla mahdollista päästä ;)

Mikäs sua riepii, kun tunnet noin suurta tarvetta urakalla v*ttuilla muille? Jos ei ymmärrys ja empatia riitä muuhun kuin toisten älynlahjojen haukkumiseen, kannattaisi varmaan pohtia syytä ihan itsekseen eikö oksentaa pahaa oloaan netissä.

Vierailija
1279/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut Vaasasta jo omat pisteensä tai muuta viestiä? Itelle on tullu vaan Opintopolusta.

Vierailija
1280/1328 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sua riepii, kun tunnet noin suurta tarvetta urakalla v*ttuilla muille? Jos ei ymmärrys ja empatia riitä muuhun kuin toisten älynlahjojen haukkumiseen, kannattaisi varmaan pohtia syytä ihan itsekseen eikö oksentaa pahaa oloaan netissä.

Ei tainnut raukka itse päästä edes varasijoille, ja sekös närästää...

Kuule, ei se meidän jonottajien vika ole, jos sulla ei älynlahjat riitä edes varasijoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi