Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta ei tule ymmärrystä uskontojen idioottimaisille säännöille

Vierailija
06.06.2016 |

Turha itkeä jostain uskonnonvapaudesta, jos säännöt on ihan ns. hihasta revittyjä, kuten nyt tämä paastojuttu. Laittakaa pimennysverhot kiinni ja syökää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsäsen uskonnolliset mielipiteet eivät kelpaa. Muslimien homovastaisuus ja naisten alistaminen hyväksytään. Ei niistä somejuttuja saada.

Vierailija
2/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa Lähi-idän uskonnoissa on paasto ollut jo useita tuhansia vuosia parhaimillaan. Kristinuskossa, juutalaisuudessa ja islamissa. Myös buddhalaisuudessa, hinudlaisuudessa ja monissa luonnonuskonnoissakin.

Myös luterilaisuudessa on paasto, jostain syystä monet suomalaiset eivät vaan sitä usein noudata saati tiedä siitä.

http://evl.fi/evlfi.nsf/Documents/3B2D25A1E91DB01EC225710200499776?open…

Että ei se mitenkään hihasta ole vedetty jos ramadania tarkoitat vaan hyvin vanha perinne, joka itse asiassa liittää nämä irakilaiset uudet tulokkaat samaan kulttuuriperintöön, joka kristinuskon mukana on tullut aikoinaan Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketähän ap luulet että ymmärtämättömyytesi kiinnostaa? Ei ketään.

Minä pidän huolen omista ruokailuistani ja muut voivat syödä mihin kellonaikaan tahansa ja mistä syystä tahansa.

Vierailija
4/4 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa Lähi-idän uskonnoissa on paasto ollut jo useita tuhansia vuosia parhaimillaan. Kristinuskossa, juutalaisuudessa ja islamissa. Myös buddhalaisuudessa, hinudlaisuudessa ja monissa luonnonuskonnoissakin.

Myös luterilaisuudessa on paasto, jostain syystä monet suomalaiset eivät vaan sitä usein noudata saati tiedä siitä.

http://evl.fi/evlfi.nsf/Documents/3B2D25A1E91DB01EC225710200499776?open…

Että ei se mitenkään hihasta ole vedetty jos ramadania tarkoitat vaan hyvin vanha perinne, joka itse asiassa liittää nämä irakilaiset uudet tulokkaat samaan kulttuuriperintöön, joka kristinuskon mukana on tullut aikoinaan Suomeen.

Höpö höpö