Silmärypyt on seksikkäitä
Ylipaino ei ole. Silti monia ihmisiä huolestuttaa kovasti muutama ryppy kun voisi olla huolissaan ihan muusta.
Kommentit (31)
Aina voi laihduttaa. Pituus on tärkein ettei nainen ole yli 170 cm.
Yli 170 cm pitkä on isokokoinen, vaikka olisi laiha.
Vierailija kirjoitti:
Laihat ryppyliisat, ette pärjää pyöreälle, rypyttömälle naiselle koskaan vanhempana. Teille nauretaan, kun vedätte jonkun Tuksu- tai Kalinais-kortin esiin.
Keravafarkut ei auta, vaikka luulette niin. Olen pahoillani, että olette ryppyisiä.
Läski naama on rypyttömämpi. Teidän vartalo tuskin on monelle kaunista katseltavaa.
Miehille ne kyllä sopivat, tuo lisää karismaa. Naisilla rumat aina.
Ah, Karin silmäviirut <3 <3 <3 naaaaaaaaam!
Naisella silmärypyt ovat jotain maagista! Muistan kun itse olin nuori parikymppinen nainen ja aina pelkäsin hammaslääkäriä. No sitten piti mennä hammaslääkäriin. Hammaslääkärini oli vanhempi, n. 50-vee kaunein koskaan näkemäni nainen. Hän oli n. 50-vee hoikka ja ruskettunut, jolla oli todella voimakkaat silmärypyt. Muistan ikuisesti, etten ole koskaan nähnyt niin kaunista naista. En ole koskaan sen jälkeen pelännyt hammaslääkäriä (enkä silmäryppyjä).
Ylipainosilla on sileä iho, eikä ryppyjä läheskään niin paljon kuin nälkäkurjilla ja laihoilla.
Kasvoista ylipainoisia saattaa useinmiten luulla paljon nuoremmiksi, kuin todellisuudessa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kääpiöfetissi sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeämpää on että nainen on yli 170cm.
Vierailija kirjoitti:
Miehille ne kyllä sopivat, tuo lisää karismaa. Naisilla rumat aina.
Asia on täsmälleen päinvastoin.
Niin. Ettäs tiedätte.