Silmärypyt on seksikkäitä
Ylipaino ei ole. Silti monia ihmisiä huolestuttaa kovasti muutama ryppy kun voisi olla huolissaan ihan muusta.
Kommentit (31)
En tykkää. Olen huomannut noita silmäryppyjä monella jo 25-28-vuotiaana, tuo lähinnä mieleen huonot elämäntavat ainakin noin nuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Rypyt kuitenkin tekevät vanhan näköiseksi. Ylipaino voi olla muuten rumaa mutta ei sen enempää vanhenna.
Ylipaino vanhentaa muuten rutkasti, näissä laihduttajien kuvissa sen huomaa monesti, esim http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013032716836615_lh.shtml
Ainakin Cameron Diazille ne sopivat. Tekevät hänestä huippuseksikkään.
Laihat täällä ryppyjään yrittävät puolustella. Ryppyinen ihminen näyttää vanhalta ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Rypyt kuitenkin tekevät vanhan näköiseksi. Ylipaino voi olla muuten rumaa mutta ei sen enempää vanhenna.
Mielummin näyttää vanhalta kuin rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vanha kuin lihava. Hoikka vanhempi nainen voi olla tosi seksikäs, mutta nuori ja lihava ei ole seksikäs vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Laihat täällä ryppyjään yrittävät puolustella. Ryppyinen ihminen näyttää vanhalta ja sillä sipuli.
Läskit täällä läskejään yrittävät puolustella. Ryppyinen naama timmillä kropalla on seksikkäämpi kuin sileä naama tuhdilla kropalla ja sillä sipuli. Ja oikeasti sekä valko-, puna- että ruohosipuli.
Tässä vaihtoehdot:
Vanha, hoikka ja ryppyinen: http://images.closerweekly.com/uploads/posts/image/36022/cameron-diaz-a…
Nuori, tukeva ja rypytön: http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/styles/web/public/admin/20…
Minulla on hirveät rypyt silmien alla, ja olen vasta 23-vuotias. Luulen, että kuiva iho ja unettomuus vaikuttavat tähän, mutta kamalta ne näyttää. Pitäisi varmaan laitattaa jotain täyteaineita...:(
Laihat ryppyliisat, ette pärjää pyöreälle, rypyttömälle naiselle koskaan vanhempana. Teille nauretaan, kun vedätte jonkun Tuksu- tai Kalinais-kortin esiin.
Keravafarkut ei auta, vaikka luulette niin. Olen pahoillani, että olette ryppyisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hirveät rypyt silmien alla, ja olen vasta 23-vuotias. Luulen, että kuiva iho ja unettomuus vaikuttavat tähän, mutta kamalta ne näyttää. Pitäisi varmaan laitattaa jotain täyteaineita...:(
Siis kamalalta. No ehkä oikeastaan näytän siltä kun käyttäisin jotain kamaa...
Vierailija kirjoitti:
Laihat ryppyliisat, ette pärjää pyöreälle, rypyttömälle naiselle koskaan vanhempana. Teille nauretaan, kun vedätte jonkun Tuksu- tai Kalinais-kortin esiin.
Keravafarkut ei auta, vaikka luulette niin. Olen pahoillani, että olette ryppyisiä.
"Suolaista", sanoi av-mamma kun läskisoosia maistoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suolaista", sanoi av-mamma kun läskisoosia maistoi.
Olen pahoillani rypyistäsi. Se maksaa, kun pitää käydä plastiikkakirurgilla : D
Silmäryppyjä on monenlaisia. Naururypyt ovat hienot. Kun naururypyllinen hymyilee, hän suorastaan sädehtii.
Vierailija kirjoitti:
Silmäryppyjä on monenlaisia. Naururypyt ovat hienot. Kun naururypyllinen hymyilee, hän suorastaan sädehtii.
Oi kyllä! Minulla oli työkaveri, jolla oli sädehtivän siniset silmät ja niitä reunustivat pieniä auringonsäteitä muistuttavat naururypyt. Kun hän hymyili tai puhkesi nauramaan, efekti oli niin häikäisevä, että melkein lähti jalat alta. Naururypyt <3
Vierailija kirjoitti:
Ah, ihanaa, etten ole ainut
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino vanhentaa muuten rutkasti, näissä laihduttajien kuvissa sen huomaa monesti, esim http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013032716836615_lh.shtml
Kyllä tuokin vaan naamastaan vanheni laihtuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kyllä, ei naisella.
Taas täällä joku nuori kateellinen ylipainoinen nainen purkaa katkeruuttaan siitä kun nelikymppiset timmit naiset vievät kaikki miehet. Voi ressukkaa...:D