Mitä ajattelet ihmisestä, joka haukkuu selän takana ystäviensä lapsia?
Minulla on tällainen henkilö tuttavapiirissä. Olimme joskus läheisiä, mutta tästä syystä olen alkanut ottamaan häneen etäisyyttä erittäin paljon. Minulle siis haukkuu tuntemiensa ihmisten lapsia, oli kyseessä sitten vauva tai 10-vuotias. Haukkuu rumaksi, läskiksi, ällöttäväksi, jne. Useimmiten haukut koskevat lasten ulkonäköä. Samaan hengenvetoon kehuu omaa lastaan maasta taivaisiin. Luultavasti haukkuu minunkin lastani muille, kerta haukkuu muidenkin lapsia minulle. Tämän vuoksi en halua käydä hänen luonaan kylässä, saatika vaihtaa kuulumiset nykyään kuin kerran puolessa vuodessa. Mielipiteitä?
Kommentit (7)
Minä sanoisin tuolle ihmiselle että laittaa suunsa kiinni kun on lapsista kyse.
Olen sanonut, että lapsia ei voi tuolla tavalla haukkua. Vastauksena olen saanut jos jonkinmoisia selityksiä miksi hän on oikeutettu haukkumaan. -ap
En olisi missään yhteydessä. Kaksinaamainen ja jos solvaa viattomia lapsia, ei ilkeydellään taida olla mitään rajoja.
No lasten ulkonäön arvosteleminen on tietysti typerän ihmisen merkki, mutta täytyy tunnustaa että itse saatan haukkua ystävien lasten KÄYTÖSTÄ omalle miehelleni tai anonyymisti tällä palstalla, sillä enhän nyt kehtaa suoraan ystävillenikään sanoa. Ja se käyttäytyminen on joskus niin järkkyä et helpottaa päivitellä edes selän takana...
Sepä juurikin, kun tämä henkilö ei hauku lainkaan käytöstä. Vain ulkonäköä. En käsitä, enkä tule ikinä ymmärtämään mikä saa ihmisen käyttäytymään niin törkeästi lasten kustannuksella. -ap
Ja unohdin mainita, että facebookissa hän taas kehuu näitä selän takana haukkumiaan lapsia, kuinka ovat niin ihania ja suloisia. Mikä helvetti tätä ihmistä vaivaa, kuinka hän kehtaa? -ap