Ketä kiihottaa seksilelut
en ymmärrä.
Ei mikään voi korvata toisen kosketusta.
Kommentit (3)
Tavallaan lelu voi olla parempikin, koska sitä ohjaa ja säätelee itse ja jokainen lienee itse itsensä paras asiantuntija? Meillä lelut tuo lisämaustetta ja vaihtelua. Kyllä mies sormettaakin, mutta joskus alkaa säälittää moinen aherrus ja vaihteluksi voi käyttää muita vehkeitä jne. Oikeastaan luonnon luomista vehkeistä ja leluista puhuminen on kuin vertailisi - en edes keksi mitä; mersu aja ladaa? Toinen on luksusta ja toinen ahkera puurtaja eikä koskaan jätä tielle ja käynnistyykin aina, mutta silti hiukka tylsä j avanhanaikainen?
Ei mua ne lelut kiihota, mutta jos tekee mieli, niin kyllä lelu ihan puhtaasti fyysisellä tasolla tekee enemmän gutaa..
Se että kiihottaa niin ei tarkota että korvaa suoranaisesti. Kyllä se itsetyydytyski hyvältä tuntuu ja saa paineita pois, mutta ei ikinä korvaa kunnon aitoo seksiä ja läheisyyttä. Ite tykkään vibroista, tuun niin helposti niiden avulla ja kiva lisä yhdyntäänki, muutenkin esileikissä kiva saada kieltä ja sillon tällön lelua, samaan aikaan tai eriksee. Iha normaalia.