Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin serkun tytölle 5v vaaleanpunaisen mekon, meni uffin laatikkoon

Vierailija
06.06.2016 |

Mekko maksoi lähes 30€ ja tyttö toivoi sitä itse. Oli minulla silloin hoidossa ja marketissa näytti että tuo mekko olisi nätti ja ihana mutta äiti ei osta mekkoja. Eli äidin periaate muutenkin on, että tyttöä ei saa pukea "tyttöjen" väreihin tai mekkoon

. Ei heittänyt sitä suoraan syntymäpäivillä pois mutta jälkeen päin facebookissa oli päivitys viitaten ostamaani mekkoon ja kuinka se mekko meni enemmän tarvitseville uffille. Kysyin yksityisviestillä että eikö tämä viitannutkin ostamaani mekkoon ja myönsi, heillä ei tyttö leiki prinsessaa. Enpä taida enää ikinä ostaa lahjaksi mitään. Ehkä puupalikka olisi ollut riittävän sukupuolineutraali lahja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparkaa, jokaisella tytöllä kuuluu olla prinsessakausi, jos niin haluaa!

Vierailija
2/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala äiti. Mä en tajua tätä sukupuolineutraaliutta muutenkaan. Tytöt on tyttöjä ja pojat poikia, niin miks ne täytyy yrittää nykyään sulloa samaan muottiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiparkaa, jokaisella tytöllä kuuluu olla prinsessakausi, jos niin haluaa!

Tai ritarikausi, jos haluaa. Samat pojilla.

Vierailija
4/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tökeröä touhua. Jos lapsi itse vaatteesta pitää, miksei sitä saisi käyttää? Äidiltä muutenkin kummallista touhua jos yrittää patistaa lasta jotenkin sukupuolineutraaliin muottiin, ja kieltää "tyttöjen" värit. Mitä neutraalia tässä touhussa on?

Vierailija
6/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, naapurin poika-rukka joutuu pukeutumaan melkein pelkästään vaaleanpunaiseen ja punaiseen :(

Vierailija
7/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tyttö ei saa tuollaisesta riemuita.

Vierailija
8/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen tyttö oli prinsessa 2-6 v. Ja toinen ei. Ei tullut mieleenkään kieltää, olkoon ihan oma itsensä, molemmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi