Mihin autossa on tarkoitus laittaa käsilaukku?
Mihin autossa olisi oikeastaan tarkoitus laittaa käsilaukku? Tätä olen ihmetellyt, kun ei sille oikein näytä löytyvät paikkaa. Jos ajan niin että oikealla etuistuimella ei istu ketään, laitan laukun siihen mutta jos siinä istuu joku, niin sitten onkin jo pulma. Takapenkillekin olen laittanut, mutta ei sekään ole mikään paras paikka.
Keskikonsoli on autoissa niin kapoinen että vaikka siinä olisi joku lokero, eipä siihen laukkua saa, ei ainakaan mitään isompi kun joku iltalaukku.
Onko autonvalmistajat yhtään miettineet asiaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Keltainen koukku ratin vieressä!
öö. meillä on punainen
Yksi ongelmahan tässä on, että naisten käsilaukut eivät suinkaan ole standardikokoisia. On kaikenlaista kirjelaukusta isoon ostoslaukkuun ja siltä väliltä. Pieni laukku mahtuu vaikka hanskalokeroon tai oven sivulokeroon. Iso ostoslaukku ei taas sitten mihinkään. Sellaiselle ei järkevästi auton sisätiloihin saa mitään lokeroa mahdutettua. Se vaatisi ripustuskoukun jonnekin, ja sisätiloissa törröttävät koukut ovat kolaritilanteessa vaarallisia. Jos autossa on muita matkustajia, ei laukkua voi muiden kiusaksi laittaa roikkumaankaan mihinkään, ja jos taas muita ei ole, laukku menee hyvin tyhjillä istuimilla.
Sinne, minne muutkin laukut eli tavaratilaan, jos ei penkeille tai jalkatiloihin mahdu tai halua laittaa.
Tämä on isompikin ongelma. Tavaroille ei ole kabiinissa minkäänlaista säilitystilaa tai kiinnitysmahdollisuutta. Melkein aina suurin osa penkeistä ob tyhjänä
Mun Sitikassa on laukkukoukku vänkärin jalkatilassa. Tosin se sais olla pikkuisen korkeammalla. Sitikassa on muutenkin monta lokeroa esim. sametilla vuorattuja, joissa voi pitää aurinkolaseja tai kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa Auto, ei mitään riisikippoa.
Tuo penkkien välissä oleva taso mukipitimineen kääntyy sivuun ja siihen mahtuu vaikka lentolaukku.
Höh, japanilainen riisikippohan kuvassa juuri näkyy olevan.
Ja lentolaukku siihen ei ihan varmasti mahdu.
CR-V....riisisaavi ennemminkin kuin vati. Penkkien välissä on 25cm tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa Auto, ei mitään riisikippoa.
Tuo penkkien välissä oleva taso mukipitimineen kääntyy sivuun ja siihen mahtuu vaikka lentolaukku.
Höh, japanilainen riisikippohan kuvassa juuri näkyy olevan.
Ja lentolaukku siihen ei ihan varmasti mahdu.
CR-V....riisisaavi ennemminkin kuin vati. Penkkien välissä on 25cm tilaa.
CRV oli kyllä hyvä ja tilava auto. Oli meillä 3v eikä edes polttimoa tarvinnut sinä aikana vaihtaa. Ehkä joskus vielä...
Mä ajan yleensä yksin, jolloin laukku on repsikan penkillä. Jos on kyydissä joku, pieni laukku on keskikonsolilla ja suurempi takapenkillä. En ole mikään laukkuihminen enkä käyttäisi sellaista ollenkaan, jos vaatteissani olisi sopivasti sopiva taskuja.