Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***MAALISKUISTEN viikonloppu***

25.02.2006 |

Avaan vaan pinon valmiiksi ja toivottelen hyvät viikonlopun alut.

Ja nyt " aikuisten oikeesti" sinne pakkaamaan....

Maisa rv36

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyyn Anna!!!! Kuulostaa lupaavalta, joten toivotaan etta paaset nopeasti tositoimiin!!!

Taalla saryt jatkuu, varsinkin selka on tulessa koko ajan. Vauva potkii kylkiin ja rinnan alle, ja rakko on koetuksella samaan aikaan.

Ihan itsea havettaa kun on tallainen valitusvirsi paalla jatkuvasti :-/ Mies tuli eilen kukkapuskan kanssa kotiin, joka kylla piristi mielta ja oli niiiiiin ihana ajatus, mutta ei auta kylla tahan fyysiseen olotilaan..

Tanaan olisi sitten se latkamatsi.. Kuinkakohan monella kaynnistyy synnytys sita jannatessa :)

Yritan tassa psyykata itseni positiivisempaan mieleen...

Browniette 38+3

Vierailija
22/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUUKKU on toista päivää jumissa/ huollossa eli en pysty edes sähköpostia lukemaan/ kirjoittamaan;=(

Viime yönä heräsin hiestä märkänä ja oli kuvottavan paha olla. Piti nousta ylöskin, mutta meni sitten ohi. No en mä haluaiskaan synnyttämään ennen tän iltaista finaalia. Tsemppiä niille, jotka sitä kiihkeimmin toivovat!

rv37+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli siivous- ja saunapäivä ja illalla tietysti odotukset korkealla-joko pääsisi pallosta eroon.Mutta asia olikin ihan toisin.Ei yhtään supistusta,vauva se vaan möyri ja kääntyili masussa ahkerasti.Sain nukuttuakin pitkästä aikaan oikein hyvin ja nyt tietysti iloinen ja pirteä mieli!

En kyllä itse kovin uskokaan siihen kolmen ässän voimaan mutta sairaalakeikka olisi sopinut hyvin eiliseksi kun olisi ollut esikoisellekin useampi hoitaja vapaana.

Jos tämä vauva olisi syntynyt samana raskauspäivänä kuin esikoinen niin se olisi ollut juuri eilen.

ZIA!Mulla esikoisen kohdalla tihkui lapsivettä ja soittelin Kättärille.Siellä kuvailtiin nestettä sanoilla:vaalea,vaaleanpunainen,kirkas,imelän tuoksuinen,vähän samanlainen tuoksu kun siemennesteessä...ja neuvottiin että kun 12 h tihkunut niin sitten tarkistukseen kun voi olla infektioriski kun reitti auki.

Hyvää laskiaista kaikille!

Pikkarainen 39+3

Vierailija
24/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=goldenrod3] Annalle tsemppiä, jospa pääsisit tänään tositoimiin!

Mä olen kans miettinyt tota sairaalajuttua, että minkä verran siellä ihmiset vierailee. Mä luulen, että ei siellä edes käy muut kun vauvan isovanhemmat ja mun sisarukset. Kaverit ei edes välttämättä sairaalaan tule, vasta sitten kotiin. Ja TOIVOTTAVASTI ihmiset osaa kysyä, milloin sopii tulla, myös sairaalaan. Mä ainakin haluan imettää ihan rauhassa, sitä ei tarvitse tulla kenenkään katsomaan. Mä vähän pelkään, että varsinkin miehen vanhemmat on sellaisia hötkyilijöitä... Niiden mielestä niille pitäisi ilmoittaa jo siinä vaiheessa, kun sairaalaan lähetään! Mä kyllä jo miehelle sanoin, että sitten kun lähtö tulee, niin siinä ei ruveta kellekään soittelemaan...

Me ajateltiin laittaa vauva ekaksi nukkumaan vaunukoppaan, meillä on Emmaljungan City Crosseihin kuuluva kova koppa, se menee hyvin sängystä. Pinnasänky on, mutta se on vauvan omassa huoneessa, meidän makuuhuoneeseen se ei mahdu.

NapNap rv38+4 [/color]

Vierailija
25/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Ehdinpäs minäkin pinoutumaan tälle viikonlopulle. :) On ollut niin tohinaa, kun anoppi ja appiukko kävivät eilen ja tänään on omat vanhempani tulossa. No, onneksi heitä varten ei oo tarvinnut puunata ja stressata.

VAUVAN NUKKUMISPAIKASTA. Meillä tyttö on alusta saakka pinnasängyssä. Hyvin on siellä nukkunut, eikä oo tuntunut lainkaan isolta, vaikka vastasyntynyt pieni onkin. Mutta samaa olen huomannut kuin joku toinenkin, että voin herätä pari tuntia imetyksen jälkeen ja huomaan tytön nukkuvan vieressäni. :) Ja usein päivällä otetaan kolmestaan päikkäreitä (tai mies ja tyttö kaksin) meidän sängyssä. Pääsääntöisesti kuitenkin siis tuolla pinnasängyssä nukkuu.

IHAILUVIERAILUISTA. Meillä mies otti kovan linjan siinä, että sairaalaan ei tulla katsomaan laisinkaan. Siskoni kävi, mutta muita ei, enkä olisi kyllä jaksanutkaan. Eikä meillä nyt mahdottomasti oo kotonakaan vielä vieraita käynyt. Mutta mulla synnytys oli kohtuuhelppo ja tyttö on ollut niin helppo, että on ollut ihan helppo jaksaa vieraiden kanssa. Eri asia takuulla, jos on ollut raskas synnytys ja valvominen rassaa. Minusta jokaisella tuoreella vanhemmalla on oikeus päättää, tuleeko vieraita sairaalaan tai kotiin ja koska tulee.

ZIALLE JA ANNALLE. Oikein paljon tsemppiä! Annalla taitaa olla jo lähtö ihan lähellä ja Zian eritteet kuulostaa oikein hyvältä. :) Toivottavasti saamme pian lisää maalisvauvoja!!

Olikohan vielä jotain muuta? Ei pysty muistamaan..

Yö sujui oikein hyvin. Tosin kolmen syötön jälkeen musta alkoi tuntumaan yllättäen siltä, etten saakaan nukuttua, kun oli jotenkin virkeä olo. Mutta änkesin sitten miehen kainaloon ja hetki löpistiin, niin sitten mä olin kuulemma nukahtanut. Ja vieläpä kesken miehen tarinoinnin. :)

Tyttö on nyt nukkumassa ja mies lähti kaverinsa kanssa lenkille. Minä lupasin väsätä täällä sillä aikaa jotain lounasta, että ehditään syömään ennen kuin vanhempani tulevat. Iltapäivällä täytyy jännittää lätkämatsia.

Voisin mennä nyt vaihtamaan yövaatteet vähän fiksumpiin ja ruveta väsäämään sitä ruokaa. Oikein ihanaa laskiaissunnuntaita kaikille!

Lily & tyttö 1vko5pv

Vierailija
26/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aikaisemmin synnyttäneille: Kun vieraita on tullut sairaalaan vauvaa katsomaan, niin onko kukaan vieraista ottanut vauvaa syliin? Tuli vaan sellainenkin eilen mieleen... Mulle ei nimittäin olisi tullut mieleenkään ottaa esim. siskoni muutaman päivän ikäistä tyttöä syliin sairaalassa.

Vierailija
27/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla poikkeus kun oon sanonu kaikille et mua saa ja pitää tulla katsomaan kun oon sairaalassa. Siel on muuten niin pirun tylsää. Oon aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin ja vaikka vauvan kanssa on ihanaa olla niin kyllä siinä tulee aika pitkäks. Meinasin myös järjestää ne esikoisen synttärit heti seuraavana viikonloppuna kun ollaan kotiuduttu.

Vauvan syliin ottamisesta. Mä oon kyllä pitäny kavereiden vauvoja sylissä jo sairaalassa ja yleensä kaverit on kysynyt et haluanko ottaa. Myös kaikki vierailijat ovat meidän pienokaista sylissä pitäneet.

Viime yönä iski ihan hirvee vatsan väänne ja alkuun luulin et supistukset olis alkanu, mut ei niin ei. Ilmaa vatsassa oli sen verran ku olisin syöny saavillisen hernekeittoa ja kolme kiloa tuoreita pullia... Aamulla olikin sit vatsa ihan löysällä ja vieläki tuntuu hassulta.

Eilen yritin taas saada synnytystä käyntiin pulkkailemalla ja ulkona reippailemalla, illalla vielä saunaan. Mutta ei siis saaneet aikaan muuta kun noi järkyt ilmavaivat. Piti myös eilen käydä niitä taloja katselemassa mutta se alue on suljettu perjantaisin ja lauantaisin. Tänään on sit muuta ohjelmaa ettei keretä.

Tsemppiä Annalle ja Zialle! Mä haluun kanssa edes jotain oireita. Jos nyt hakemalla hakee niin ehkä mulla sit toi verenpaineiden nousu ja vatsan sekaisuus oireita jotka ehkä saattaisi viitata synnyttämiseen. Eli aika kaukaa haettuja nämä mun oireet.

Mulla oikeasti hajoaa pää jos joudun kärvistelemään viel sen 3 viikkoa! Luultavasti ainakin kaksi viikkoa oon viel yhdessä koossa. PLÄÄH! Miten sitä onkin tullu näin malttamattomaks. Onhan tätä odotusta jo 39 viikkoa takana!

Jaksuja kaikille!

Kati rv 39 tasan ja 7 päivää laskettuun!!!

Vierailija
28/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha maassa. Lapset ulkoilemassa miehen kanssa ja mun ei tartte väsätä lounasta kun mummo hoitaa enemmän kuin mielellän sen puolen (mun äitini on mielettömän hyvä kokki, joten herkutteluviikko tulossa...). Paino ei olekkaan noussut vissiin kuuteen viikkon yhtään, joten hyvällä omallatunnolla tämä viikon herkuttelenkin (ja onhan mulla menossa edelleen tämä ihmiskoe, että lisääkö tämä loppuajan mässäily sitä vauvan kasvua vai eikö:).

Joillakin teistä kuulosta olevan lähtö jo kohtalaisen lähellä, tsemppiä matkaan. Itselläni ei omien tuntemusteni mukaan ole sitä " vaaraa" ihan lähiaikoina. Mulla ei ole tullut koko rakauden aikana yhtään supistusta, en muista rekisteröineeni edes niitä kivuttomia harjoitussuppareitakaan missään vaiheessa. Löytyykö pinosta muita " kohtalotoveroita" tässä asiassa vai olenko ainoa (outolintu)?+

Meillä sairaalassa on vierailulla käynyt isovanhemmat ja sitten oma perhe. Kaverit on sitten kutsuttu kotiin myöhemmin katsomaan vauvaa. Tässä kannattaa toimia ihan omien tuntemusten ja jaksamisen ehdoilla, eikä niinkään ajatella muiden tunteita.

Tänään meinaisin suunnistaa uimaan ja tietty lätkääkin pitää telkusta jännittää, joten mukavaa ajavietettä tiedossa.

Mojovia supistuksia niitä toivoville, muille sitten mahdollisimman miellyttävää viikonlopunjatkoa toivottelee

maisa rv 36+1

Vierailija
29/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Olipa täällä jo moni ehtinyt pinoutumaan...

Aivan kateellisena lueskelin [b]Zian[/b] kirjoitusta miehen huolehtivaisuudesta. Vaikkei toikaan varmaan aina kivaa oo. Meillä esikoista oottaessa kyllä mies oli paljon tarkempi kaikista mun tekemisistä, mutta nyt saan ihan vapaasti tehdä kotihommat, eipähän tartte hänen vaivautua *ärsyttää*. Äskenkin itsekseni manailin, kun laitoin aamupalan, keräsin aamupalat pois pöydästä, petasin pedit, etsin neidille vaatteet, pakkasin ulkoiluvaatteet reppuun ja keräsin pyykit narulta, niin mies vaan istuu sohvalla ja katsoo kisoja. Kyllähän se sitten tekee, jos sitä käskee, mutta viiveellä silloinkin. Sais opetella huomaamaan itse... Mun tää ahdistus masun kanssa taitaa sunntautua ihan täysin tuohon mieheen, voi raukkaa! Onneksi saa täällä purkaa, nii ei tartte sitten kaikkea miehen niskaan kaataa. Tai taidan antaa tulla sittenkin hänelle suoraan... nytkin söi jotain ja kuului jättävän lautasen tiskipöydälle, eikä koneeseen... niin, no munhan se helpompi onkin tän masun kanssa kyykkiä...

[b]Annalla[/b] lupaavat merkit synnytyksen suhteen... jospa tänään... Tsemppiä! Hassua, kun monella synnytys jo niin lähellä ja itsellä tuntuu olevan sinne vielä niin piiiiiiiiiiiiiitkä aika. Onneksi saa jännäillä teijän kanssa ja lueskella vauvantuoksuisia viestejä.

Mä taidan kuulua [b]Katjuskan[/b] kanssa samaan ryhmään VIERAILIJOIDEN suhteen. Mä myös tykkäsin kun esikoisen aikaan synnärilläkin jo kävi paljon vieraita. Piristi tosiaan päivää kummasti, ois muuten kyllä aika tullut niin pitkäksi. Tietty mullakin asiaa helpotti se, että synnytys oli helppo, enkä ollut kauheen väsynyt. Musta tuntu, että esikoisen aikaan meitä kävi synnärillä kattomassa useampi ihminen kuin sitten kotiutumisen jälkeen parilla ekalla viikolla. Ja tykkään kyllä kotiinkin ottaa vieraita vastaan, tietty voinnin mukaan. Meillä esikoisen synttäritkin tasan kuukauden päästä la:sta, joten siinä saakin sitten kestitä niin sukulaisia kuin lapsiakin aika pian. [b]Lyytikille[/b] jaksellusta vielä tänkin päivän juhliin!

Myös VAUVAN SYLIINOTTAMISESTA kyseli [b]NapNap[/b]. Itse en muistakseni oo sairaalassa kavereiden vauvoja syliinottanut, mutta voisin kyllä ottaakin, jos itse tarjoavat. Sairaalassa meidän neidin otti syliin isovanhemmat ja ne kummit, jotka kävivät sairaalassa ja mun mielestä se kuuluukin mennä niin. Ei mua haittaa, jos joku haluu meidän nyyttiä sylissään pitää.

Tänään meillä ohjelmassa laskiaispulkkamäkeä. Ollaan kohta puoleen lähdössä mun siskon luokse laskee mäkee. Tehdään myös hernekeittoa ja laskiaispullia (tai laiskiaispullia, niin kuin meidän neiti sanoo :)). Ja kaikki tää pitää yrittää ajoittaa niin, että pääsee kolmelta jännäämään lätkämatsia.

Omassa masussa kauhee jumppatuokio menossa, koko ajan joku kohta pullistelee. Eilen illalla tunsin muutaman hieman kivuliaamman supistuksenkin, tai siis sellasen, että tiesin sen olevan supistus. Mies jo innostui, että josko se nyt syntyis... Siinä sitten sanoin, ettei taida kyllä olla vielä lähelläkään synnytys. Hiivaoireet helpotti, kun laitoin illalla canesten-voidetta. Täytyy nyt tiistaina lääkärissä vielä varmistaa, että onko kyse hiivasta vai muuten vaan hautovista pikkuhousunsuojista.

Jännää päivää lätkän parissa niille, jotka sitä seuraavat ja muille mukavaa laskiaista!

-Monkey ja mosse rv. 36+4-

Vierailija
30/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut viime yön unissa kehumista, kun supisteli niin napakasti koko yön. Joopa joo. Lopahtivat sitten ysin aikaan aamulla. Et se siitä sitten. Mut oikeestaan täs nyt ei oiskaan vielä hätää, viikkoja vasta 36+1 kasassa. Taitaa noi koko raskauden ajan kiusanneet supparit taas kettuilla...

Mut pidän peukkuja Annalle ja Zialle, jos vaikka teillä parempi " tuuri" .

Lätkämatsia odotellen,

Vierailija
31/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli illalla sitten kun kävin nukkuun alkoi vatsaa särkeä ja jouduinkin juoksemaan vessassa monet kerrat. Vauvakin (ei ollenkaan hänen tapaistaan ollu) melskasi koko yön mahassa..Ei siis epäilystäkään etten taas luullut pääseväni synnyttään mutta paskat! Nyt siis viimeyön unisaldo apaut 2 tuntia ja juhlia pitäis koittaa jaksaa tänään vielä vaikka olo on kuin jyrän alle jääny. Lisäks tää flunssa pahentunu ja kuopuksellakin (synttärisankarilla) paha flunssa iskeny! Prkl! Ei oo kyllä noi kaks aiempaa raskautta olleet lopussakaan näin hirveitä..Suht hyvin oon aiemmin saanu nukkua yms mutta nyt on ollu kohta kuukausi tätä yökuhkimista ja lähteekö synnyttään vai ei tuntemuksia! Ei tosiaan kivaa! Onneks kun vieraita tulee saan taas jotain muuta ajateltavaa ja jos ne supparit sitten alkais juhlinnan päätteeksi illalla/yöllä?! ; ) Tuskin. Tämä vauva ei varmaan tule maailmaan ilman käynnistystä uskokaa pois. Mutta nyt menen taas laittaa paikkoja valmiiks. 3lta oon vieraita pyytäny tuleen..Just kun peli alkaa ; )))) Taitaa mennä lasten kekkerit aikuisten osalta pitkälti matsin katteluun ; )

Palaan vielä illalla jos jaksan ja/tai kykenen. Moi taas!

Vierailija
32/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole tänne juuri kirjoittanut, taustaillut olen ahkerasti.. Ajattelin kuitenkin käydä kertomassa terveisiä kättäriltä.

Meille syntyi tiistaina 21.2. klo 10.12 pieni tyttövauva rv 37+4. Painoa huimat 2535g ja pituutta 47cm. :)

Vajaan 9 tunnin synnytys 7 minuutin ponnistusvaiheella, alkoi lapsiveden menolla kuten esikoisenkin synnytys, supistukset puolen tunnin kuluttua vesien menosta. Kohtuu helposti meni, helpommin kuin esikoisen, vaikka esikoisen syntymään meni 1,5h vähemmän aikaa. Vauvalla onneksi kaikki hyvin, kotiuduttiin jo torstaina.

Tällaista täällä päin! Mukavaa sunnuntain jatketta kaikille! :)

Vierailija
33/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensinnä PALJON ONNEA PIXILLE JA HANNA-MARIALLE! Näin näitä vauva-uutisia alkaa ropsahdella, kohta varmaan tihenevään tahtiin.

PIKKARAISEN innoittamana soitin sairaalaan varmuuden vuoksi, mutta kätilö päätteli, että kuitenkin olis kyse vaan limatulpasta eikä lapsivedestä, joten ei tarvi mennä näytille. Mä en oikeesti enää jaksa uskoa että synnyttäisin lähipäivinä... Ehkä ensi viikonloppuna, sehän se mun alkuperäinen " suunnitelma" olikin, mutta sitten näitten loppuajan vaivojen kanssa rupesi kärsivällisyys pettämään. Kun mulla on se vena cava -syndroomakin ;)

MONKEY, ihan tutulta touhulta kuulostaa tuo sun miehen käytös, ei mun mies ikinä ennen oo tällänen ollu. Sen käytös alkoi jossain vaiheessa raskautta muuttua ja on vaan yltynyt loppua kohti, mutta oon kyllä varautunut siihen että vähän myöhemmin se taas " löpsähtää" . Kai se nyt vaan on niin huolissaan musta ja vauvasta, mutta eiköhän se tavanomainen arki vielä meillekin koita! Täytyy nyt yrittää nauttia koko rahan edestä :)

LYYTIKILLE myötätuntoni. Se on kyllä tosi kamalaa kun ei saa nukuttua, silloin mättää ihan kaikki!

Nyt taas pötsi painaa niin ettei voi enää istua.

Vierailija
34/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä sitä jännätään. Huomenna aamulla on aika Tyksiin 8.30 synnytyksen käynnistykseen. Ei oikein muuta jaksa ajatellakaan kuin tuota synnytystä ja sitä vauvaa mikä sieltä sitten tuleekaan. Toivottavasti saisi nukuttua ensi yönä.

Tänään on ollut ohjelmassa luistelua, pulkkamäkeä (tai siis mies ja esikoinen ovat urheilleet ja minä olen liitoskipuineni vaan katsellut vierestä.) ja tietysti sitä lätkämatsia, mikä tietysti hävittiin. Eihän hopee ole häpee mutta olis sitä kultaakin voinut tulla. No, meillä on omat kultajuhlat huomenna pikkukullan kanssa tiedossa.

Kaikille hyviä vointeja

jännittynyt Kamukaverit ja masse viimeistä iltaa rv 39+2

Vierailija
35/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Hanna-Maria ja Pixi!! Ja paljon onnea Kamukaverit huomiseen koetukseen!! Taalla eletaan hengessa mukana, ja odotellaan omaa vuoroa :)

Browniette 38+3

Vierailija
36/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=seagreen]KAMUKAVERILLE onnea huomiseen koitokseen, toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat jännitykseltä nukuttua :)

Täällä vietetty aika tylsää laskiaissunnuntaita kotosalla oleillen. Ei sitten voinut se jäkismatsikaan mennä putkeen. En edes uskaltanut katsoa, vilkuilla vaan välillä. Noh, huomenna taasen uusi viikko käynnissä ja ajattelin huomenna pestä jääkaapin sekä tehdä pitsaa. Sitten jos ois lauhaa, vois joku päivä pestä ikkunat, ois sitten sekin homma tehtynä tältä keväältä.

Kuukausi ois tasan sitten laskettuun aikaan. Saapa nähdä miten omalla kohdalla käy. Toistaiseksi ei merkkejä synnytykseen liittyen, eikä niitä toki vielä tarvi ollakaan. Kivaa, kun saa jännäillä toisten synnyttämisiä ennen omaa koitosta.

~cadavera&muru~ rv36+0

Vierailija
37/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä heti alkuun KAMUKAVERILLE ja hanna marialle (anteeks nyt en taaskaan muista nikkiä varmaksi) oikein paljon onnea vauvan syntymästä. PIXILLE myös.

Nyt on sitten mun tavote takana eli kun kuopuksen synttärit on nyt juhlittu saisi vauva jo alkaa syntymään heti kohta pian!

Nyt oon aika väsy kun on koko viikonlopun " juhlinut" ja huonoilla yöunilla mutta en lainkaan niin väsy ole kuin olettaa vois. Luultavasti siis valvotaan vielä ens yökin ja seuraava jne. Tähän alkaa tottua vaikka aamuisin olo on aivan kaamea. Mielessäni funtsin että viikon 7 stä yöstä nukun hyvin apaut 2 yötä ja tätä jatkunut jo useita viikkoja. Ja hyvin nukuttu yökin tarkoittaa max 6 tuntia yhtäjaksoista unta...

En muista olenko vastannu siihen jo kun kyseltiin VAUVAN NUKKUMAPAIKASTA mutta meillä nukkuu suoraan pinnasängyssä niinkuin nuo kaksi aiempaa tenavaakin on nukutettu. OSA SAIRAALASSA katsomassa käyneistä ovat hienotunteisa eikä edes kysy saako vauvaa ottaa syliin, toiset kysyy ja toiset vaan ottaa kysymättä. kaikkiin olen tottunut mutta fiksuinta olis edes kysyä..

Hirvittää ihan kuinka monia vierata saa kotiovelta käännyttää sitten kun tulen vauvan kanssa kotiin ja kehtaanko sitten oikeesti?! Meillä osa sukulaisista niin röyhkeitä että tulee kun huvittaa sen paremmin ilmottelematta...Minusta todella tökeröä. Meinaankin vauvan syntymäilmotukseen (tekstiviestiin) laittaa jonkun vihjeen että ilmotetaan sitten kun sopii tulla katsomaan..

Joko ANNA pääsi tositoimiin?! Mun on lähdettävä kyllä heti ekasta lirahduksesta tai kipeestä supistuksesta sairaalaan joten en ehdi ilmotella lähdöstäni. Edellinen synnytys kun oli jo niin nopea. Mutta tiedättepä melko varmaksi jos minusta ei täällä jonakin päivänä kuulu niin olen lähteny synnärille. Minäkin kun ainakin kerran päivässä pinoudun nykyään.

Nyt menen huilimaan. Moi!

Vierailija
38/38 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]Ja tsemppiä ja voimia sulle [b]Kamukaverit[/b] huomiseen!

-Monkey-