Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

•••••• Miksi luulotautisten pitäisi päästä lääkäriin? ••••••

Tyytyväinen...
06.06.2016 |

En ymmärrä miksi ihmiset itkevät sitä, että lääkäriin ei pääse! Eihän sinne tietenkään oteta teitä luulotautisia yhteiskunnan varoja tuhlaamaan, vaan lääkäri on edelleen tarkoitettu OIKEASTI sairaille. Ja tämä on hyvä käytäntö: resursseja jää oikeasti sairaiden hoitamiseen.

Viime viikolla kävin pitkästä aikaa lääkärissä: Soitin päivystykseen ja sieltä annettiin samalle aamupäivälle aika omalääkärille. Omalääkäri oli varannut kokonaisen tunnin minua varten ja hänellä todella oli aikaa paneutua. Samalla käytiin muut asiani läpi sekä kysymyksiä mitä minulla oli vuosien saatossa herännyt. Sain reseptin ja seuraavan ajan omalääkärille. Sain jopa itse valita minulle parhaiten sopivan ajankohdan. :)

Oli todella positiivinen reissu terveyskeskuksessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri oli luulotautinen. Kokoajan kehosta löytyi jotain, mikä piti käydä tutkimassa. Milloin mitäkin näppyä, pattia tai värimuutosta. Ja itse en nähnyt mitään vaikka näytti. Tyyliin maksaläiskäkin piti käydä näyttämässä. Sai sitten jostain kumman syystä aina saikkua ja tuli töihin kampaajalla käytyään. Sit meni taas viikko ja kurkkua aristi ja sai taas saikkua.

Vierailija
2/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti? Höpö, höpö

Vierailija
4/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huånå

Vierailija
5/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat varmaan tohon kakkutyttöön?

Vierailija
6/6 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paskoja provoja heti aamusta. Ootko se sama mamma, joka kirjotti että lapsi yltäpäältä oksennuksessa?

Ja tunti omalääkärillä? Hehehe. Missä niitä omalääkäreitä vielä on? Kai niistä on kaikkialla luovuttu.

Sh