Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä työpaikka voikin olla näin epäviihtyisä ulkoisiltakin puitteiltaan?!

Vierailija
06.06.2016 |

Istun ikkunattomassa nurkassa, seinillä ei ole mitään, huonekasveista puhumattakaan, ei ole laatikostoja eikä mitään mihin laittaa henkilökohtaisia tavaroita. Naulakkoa ei ole, joten pidän ulkovaatteita tuolilla. Toimistotarvikkeita ei usein ole ollenkaan, nytkin minulla on enää yksi toimiva kynä. Käytävillä ei myöskään ole mitään muuta kuin ylimääräisiä pahvilaatikkokasoja. Huoneiden ovet visusti kiinni. Kahvinkeitin on putsattu ehkä viime vuosituhannella. Tässä istun 8 h päivässä eikä huonekaverin kanssa edes yleensä puhuta mitään.

Muilla yhtä ankeita toimistoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisusta oma nurkka kivaksi ja siivoa. Meillä ainakin saa tehdä itse

Vierailija
2/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi varmaan täälläkin laittaa itse, jos pystyisi.Seinille ei vain saa laitettua mitään ilman nauloja, ei pysy teipillä tms. Huonekasvit eivät saisi tässä valoa, kun on muutenkin pimeä paikka. Paikkani on lisäksi sellainen ovensuupaikka, että koko toimisto ravaa ohitse mikä lisää epäviihtyisyyyttä. Tässä pitäisi olla sermi, mutta niitäkään ei ole.

Eniten ärsyttää kun ei ole mitään laatikostoja. Pidän omia tavaroita pahvilaatikossa pöydällä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jostain kierrätyskeskuksesta tai kirpparilta löytyisi esim. lomakelaatikko ja muita toimistotarvikkeita?Mappeja saa yleensä ilmaiseksi, koska niitä on maailma pullollaan. Tuntuu - anteeksi vaan - hieman saamattomalta, jos et ole keksinyt mitään pahvilaatikkoa parempaa.

Vierailija
4/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ala omalla kustannuksella ostamaan töihin toimistotarvikkeita ja kalusteita?! Edes kirpparilta. Kyllä se on työantajan velvollisuus tarjota tuollaiset ja onhan se monesti todettu, että viihtyisä työympäristö parantaa työhyvinvointia.

Vierailija
5/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on merkillistä se, että tutkitusti hyvinvoivat, huomioonotetut työntekijät on yhtiön tai minkä tahansa työpaikan voimavara, mutta tätä asiaa hyödynnetään säälittävässä määrin vielä tänä päivänä.

Työntekijä joka kokee voivansa vaikuttaa työhönsä ja tulee kuulluksi, on varmasti sata kertaa parempi työntekijä kuin henkisen ruoskan alla toimivat puurtajat. Johtamiskoulutusta myös enemmän esimiehille. Enemmän luottoa ja vastuuta ruohonjuureen, siellä ne tuottavat näkökulmat ja teot ovat.

Vierailija
6/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi porukalla sanoa esimiehelle, että nyt olis keskustelun paikka? Minne täällä on tarkoitus laittaa päällysvaatteet, hankitko takkinaulakon. Kiinteistön tehtävä on valvoa, että käytävät ovat paloturvallisia jne. Tuollaisiin pieniin, mutta teidän viihtyvyyttänne ja turvallisuuttanne suuresti parantaviin juttuihin löytyy helposti ratkaisut.

Vierailija
7/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi valittaa tai sitten tehdä itse ja oma-aloitteisesti. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen kastiin. Mitään ei tapahdu jos vain odottaa ja valittaa. Ne pahvilaatikot voi kantaa roskiin vaikka ihan itse tai pyytää apua. Kahvinkeittimenkin voi putsata ihan itse jos se kertaa haittaa.

Vierailija
8/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en osta itse yhtään mitään työpaikalle. Palkka on muutenkin surkea niin en siitä laita senttiäkään sellaiseen mitä työnantajan pitäisi hankkia. Siivous myös on asia, joka on työnantajan hankittava ellei se sisälly jonkun työtehtäviin. Jos aletaan itse siivota, se vähäkin ostettu siivous kohta lopetetaan tarpeettomana. Ainakin oma työnkuvani on ihan muuta kuin siivousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan