Miten ihmeessä saan miehet lähestymään mua baarissa?
Jälleen tuli viikonloppuna oltua baarissa eikä yksikään mies lähestynyt mua. Yhden kanssa vaihdettiin katseita tiskillä ja hymyilin ja mies hymyili takaisin mutta that's it. Yksin kotiin itkemään kun en taaskaan kelvannut kenellekkään. Olen 165 cm, 55 kg a-kuppi, kuullut olevani nätti ja Tinderissä saan paljon matcheja mutta livenä kukaan ei lähesty :( Pukeudun tiukkaan alaosaan ja löysään yläosaan. Tissejä kun ei ole niin en voi niilläkään "houkutella" miehiä luokseni. Tuntuu jo etten enää edes halua lähte baariin kun se on niin nöyryyttävää joka kerta lähteä yksin kotiin. Auttakkee!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Lähesty itse kiinnostavia miehiä.
En lähesty koska juttu on nimenomaan siinä, että haluan kokea itse sen isketyksi tulemisen. Haluan että joku mies osottaa kiinnostustaan just mua kohtaan. Ap
Kaikki miehen ei innostu isoista tisseistä, unohda nyt tuollainen alemmuuskompleksi. Itsevarmuus houkuttaa. Mene itse juttelemaan. Oisit hiippaillut lähemmäs sitä miestä, johon otit katsekontaktia. Vaikka mä olen ujo ja pienirintainen, ei oo koskaan ollut ongelmaa saada miesten huomiota.
Miehille kyllä vittuillaan jos odottavat morsianta kotona. Kyllä se vaan on niin että jos jotain haluaa, niin sen eteen pitää tehdä jotain eikä odottaa että joku muu tekee.
Onhan sekin jo jotain että menet tarjolle, mutta ehkä pitäisi tehdä vähän enemmän.
Laita ainakin pakarashortsit, vai mitkä ne on, ja topatut rintsikat. Täytettä saa olla reilusti ja vielä vähän lisää. Hymyillessä pitää lipoa huulia oikein tosissaan, ja sormi suuhun. Iske myös silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty koska juttu on nimenomaan siinä, että haluan kokea itse sen isketyksi tulemisen. Haluan että joku mies osottaa kiinnostustaan just mua kohtaan. Ap
Ei miehet uskalla enää lähestyä naisia koska ei toivottu huomiointi koetaan jopa seksuaalisena häirintänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille miehille pitää heittää vähän köyttä, että täältä kannattais yrittää. Ei kukaan lähesty ihmistä, joka ei anna ensin katseella/lähelle hakeutumalla ymmärtää, että hei mäkin huomasin sut. Sekin voi toimia, että kun saat katsekontaktin johon kuhun, niin kyttäile vähän, koska hakee vaikka uuden juoman ja mene uudelleen sinne tiskille hymyilemään ja ottamaan katsekontaktia. Jää mieleen, mut älä ole epätoivoinen.
Älä pukeudu liian väljään yläosaan. Ei sovi hoikalle ja pienitissisille. Ei tarvitse olla vartalonmyötäisiä vaatteita.
Liian paljastavasti ei kannata pukeutua. Ole oma itsesi ja iloinen.
Mä saan seuraa vaikka en haluisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aloittajan tilanteessa. Jos ei miehiin saa edes katsekontaktia ja/tai he katselevat kiinnostuneina ihan muita naisia, niin aivan turha mennä juttusille. Ja jos mies hymyilee baaritiskillä niin hän tekisi kyllä itse aloitteen jos haluaisi jutella. Naista, joka "hyökkää" baaritiskillä kimppuun heti, jos joku hymyilee, pidetään tyrkkynä ja ilmaisten drinkkien perässä olevana.
Miehet on opetettu sillä tavalla, että ovat pervoja ahdistelevia sikoja jos lähestyvät naisia.
Siksi sinun täytyy tehdä asia 100 prosenttisen varmaksi, että sinua saa lähestyä. Käytännössä tarkoittaa sitä, että lähestyt ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin kaikki miehetkin haluavat, mutta turha on toiveenne. Itkekää itsenne uneen tai tehkää asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen tuli viikonloppuna oltua baarissa eikä yksikään mies lähestynyt mua. Yhden kanssa vaihdettiin katseita tiskillä ja hymyilin ja mies hymyili takaisin mutta that's it. Yksin kotiin itkemään kun en taaskaan kelvannut kenellekkään. Olen 165 cm, 55 kg a-kuppi, kuullut olevani nätti ja Tinderissä saan paljon matcheja mutta livenä kukaan ei lähesty :( Pukeudun tiukkaan alaosaan ja löysään yläosaan. Tissejä kun ei ole niin en voi niilläkään "houkutella" miehiä luokseni. Tuntuu jo etten enää edes halua lähte baariin kun se on niin nöyryyttävää joka kerta lähteä yksin kotiin. Auttakkee!
Oliko tämä missäpäin suomea? voipi olla että olin se hymyilevä mies :) Lauantaina ja pienehkö rafla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä missäpäin suomea? voipi olla että olin se hymyilevä mies :) Lauantaina ja pienehkö rafla? :)
Lauantaina joo mutta en nyt sanois pieneksi raflaksi. Lahdesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina joo mutta en nyt sanois pieneksi raflaksi. Lahdesta.
Aa, no eipä sitten ollut :/
Oon huomannut että miehet lähestyy silloin kun itsellä on kivaa. Jos istuu tiskillä odottelemassa iskivät niin ei sellaista tule. Jos pitää hauskaa, tanssii ja nauttii elämästään niin johan on kysyjiä.
Ehkä käyt myös väärissä baareissa. Klubeilla käy enemmänkin sinkut jotka hakee seuraa, pikkubaareissa useammin varatut tai sellaiset jotka on omissa poruikoissaan eikä muut kiinnosta.
Aviomieheni bongasin baarista, heidän miesporukkansa lähti meille jatkoille ja vaihdettiin numeroita.
Tuollaista minullakin on aina. Epäilen että syy on siinä että minusta näkyy sellainen epätoivo "pliis tulkaa juttelemaan tai saan mennä taas yksin kotiin". Iloisia ja puheliaita ja vilkkaita naisia taas lähestytään. Tietty syy voi olla ulkonäössäkin, kerran yksi mies jolle itse menin juttelemaan sanoi ohikulkevasta hoikasta pitkähiuksisesta blondista jotain että "tuollaiseen ei ole mahdollisuuksia"..mutta tosiaan eipä niitä kaikkia miehiäkään lähestytä vaikka kuinka haluaisivat.
Luulenpa, että ainakin minä sain seuraa nuorena sen takia, että olin baarissa hyväntuulinen, flirttaileva (hymyilin kiinnostaville miehille) ja olin laittautunut niin, että en näyttänyt tyrkyltä. Siiderikin maistui sopivasti. Löysin monta ihanaa miestä, vaikka en mikään täydellisyys olekaan.
Oma kokemukseni on, että mitä vähemmän tyrkyt vaatteet ja mitä enemmän pitää hauskaa ja nauttii ajastaan, niin niitä miehiä alkaa ilmaantua riesaksi asti. Ei kukaan tahdo lähestyä nyrpeänokkaista perusliisaa (ne huippumallit ovat sitten asia erikseen).
Ap., mitä toivot miehen kanssa sit tapahtuvan? Seksiäkö?
Itsekin toivoisin miesten huomaavan, mutten haluaisi antaa väärää kuvaa enkä oikein itsekään tiedä mitä haluan... Ehkä todisteen siitä, että joku voisi kelpuuttaa edes teoriassa. Mutta jos menen yksin baariin laittautuneena, niin mitä minun oletetaan haluavan?
Jos mies lähestyy naista, niin hakeeko hän aina seksiä ja olettaako naisenkin olevan baarissa sen takia, jos tämä näyttää odottavan seuraa?
En ole baareissa paljon käynyt, ja kirjoittamattomat "säännöt" ovat hieman epäselviä.
T. ujo nainen