Miten ihmeessä saan miehet lähestymään mua baarissa?
Jälleen tuli viikonloppuna oltua baarissa eikä yksikään mies lähestynyt mua. Yhden kanssa vaihdettiin katseita tiskillä ja hymyilin ja mies hymyili takaisin mutta that's it. Yksin kotiin itkemään kun en taaskaan kelvannut kenellekkään. Olen 165 cm, 55 kg a-kuppi, kuullut olevani nätti ja Tinderissä saan paljon matcheja mutta livenä kukaan ei lähesty :( Pukeudun tiukkaan alaosaan ja löysään yläosaan. Tissejä kun ei ole niin en voi niilläkään "houkutella" miehiä luokseni. Tuntuu jo etten enää edes halua lähte baariin kun se on niin nöyryyttävää joka kerta lähteä yksin kotiin. Auttakkee!
Kommentit (46)
Tiukka paita päälle ja topatut push-upit alle ja jalkaan tiukat farkkulegginsit. (lähetäthän kuvan tänne...) Ja kaunis hymy ja silmänisku niin miehiä riittää.
Itse bongasin oman mieheni baarista keikkaa katsoessa, vaihdettiin katseita tanssilattian yli (istuin ns korokkeella), hymyilin ja myohemmin sit kohdattiin keikan jalkeen ohimennen, vaihdettiin muutama sana, pienta flirttia mutta oli pakko jatkaa vessaan. Tuntia myohemmin paadyttiin vierekkain tiskille, jatkettiin juttelua loppuilta, han otti mun numeron ja that's it. Itsella kunnon silmakontakti ja hymy on aina toiminut, ja itsevarmuus.
Et sina ole epatoivoinen (alaka anna sen nakya) vaan kaunis, nuori nainen joka tietaa mita haluaa. Ja niinkuin edelliset ovat suositelleet, pue imartelevat, tykoistuvat vaatteet ja korot, toimii paremmin ja naytat itsevarmemmalta. Mittojen perusteella sulla on oikeen hyva kroppa ja pienet rinnat ei todellakaan ole este sille ettei miehet kiinnostuisi!
Vierailija kirjoitti:
Lienet ap niitä tapauksia jotka ei oikeasti edes halua miehiä. Tykkäät vain leikkiä niillä ja sitten valittaa kun leikit menee pieleen, eli kun miehet ei lähdekään mukaan siihen "ehkä saisit, ehkä et"-pelailuun.
No nyt tuli kyllä aika kaukaa haettu kommentti. Mitä pahaa siinä on jos haluan kokea edes kerran elämässäni olevani haluttu kun haluan tulla isketyksi baarissa? Joitakin naisia tullaan (mm. täältäkin palstalta olen lukenut) iskemään kymmeniä kertoja illassa (!) ja mua ei ole tähän ikään (27) asti kukaan lähestynyt kertaakaan. Kyllä pistää ihmetyttämään että mitä itse teen väärin ja miksi toisia lähestytään ihan riesaksi asti. Ap
ei suomalaiset miehet halua näyttävää naista, rumia ne lähestyy.jossain etelä-amerikassa taas toisinpäin.niin se suomessa vaan menee :) no okei jotkut hesan klubit voi olla eri asia mutta muuten rumat jyrää.en usko että itse löydän suomalaista miestä kun tykkään matkustaa ja ulkomailla mua lähestytään enkä joudu laittaa tikkuu ristiin, suomessa ei löydy ketään.
Vierailija kirjoitti:
Älä pukeudu liian väljään yläosaan. Ei sovi hoikalle ja pienitissisille. Ei tarvitse olla vartalonmyötäisiä vaatteita.
Liian paljastavasti ei kannata pukeutua. Ole oma itsesi ja iloinen.Mä saan seuraa vaikka en haluisikaan.
No just pinirintaisillahan on usein paljastvat ja niukat vaatteen. Kaula-aukko voi ulottua napaan asti, kun ei tarvi pelätä että rinnat pullahtaa paidasta ulos.
Tiukat vaatteet vaan päälle. Jos olet noin petite niin korosta sitä.