Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saan miehet lähestymään mua baarissa?

Vierailija
06.06.2016 |

Jälleen tuli viikonloppuna oltua baarissa eikä yksikään mies lähestynyt mua. Yhden kanssa vaihdettiin katseita tiskillä ja hymyilin ja mies hymyili takaisin mutta that's it. Yksin kotiin itkemään kun en taaskaan kelvannut kenellekkään. Olen 165 cm, 55 kg a-kuppi, kuullut olevani nätti ja Tinderissä saan paljon matcheja mutta livenä kukaan ei lähesty :( Pukeudun tiukkaan alaosaan ja löysään yläosaan. Tissejä kun ei ole niin en voi niilläkään "houkutella" miehiä luokseni. Tuntuu jo etten enää edes halua lähte baariin kun se on niin nöyryyttävää joka kerta lähteä yksin kotiin. Auttakkee!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap., mitä toivot miehen kanssa sit tapahtuvan? Seksiäkö?

Itsekin toivoisin miesten huomaavan, mutten haluaisi antaa väärää kuvaa enkä oikein itsekään tiedä mitä haluan... Ehkä todisteen siitä, että joku voisi kelpuuttaa edes teoriassa. Mutta jos menen yksin baariin laittautuneena, niin mitä minun oletetaan haluavan?

Jos mies lähestyy naista, niin hakeeko hän aina seksiä ja olettaako naisenkin olevan baarissa sen takia, jos tämä näyttää odottavan seuraa?

En ole baareissa paljon käynyt, ja kirjoittamattomat "säännöt" ovat hieman epäselviä.

T. ujo nainen

Seksiä nimenomaan lähden baarista siis hakemaan, en vaan ole koskaan sitä saanut ja ikääkin on jo lähemmäs 30 :( Ap

Vierailija
22/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teennäisempää kuin mennä baariin ja toivoa tulevansa isketyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa mene baarista sitä seksiä hakemaan. Näin mä ainakin sen ajattelen. (Toki hauskan pidon lisäksi siis). Ap

Vierailija
24/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa mene baarista sitä seksiä hakemaan. Näin mä ainakin sen ajattelen. (Toki hauskan pidon lisäksi siis). Ap

Seksiä ei siis voi hakea baarista siten että menee itse ehdottamaan sitä jollekin?

Vierailija
25/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, kävin ahkerasti baareissa ja diskoissa, eikä miehet koskaan tulleet tekemään aloitetta. Yli nelikymppisenä tein lopuksi itse ja siitä tuli suhde. En olisi kuitenkaan alkanut roikkua miehessä, vaan menin vaan juttelemaan. Sen alkukontaktin jälkeen hän aloitti yhteydenotot ja tavoitteli niin aktiivisesti, että jouduin välillä pyytämään vähentämään yhteydenottoja.

Eli nainen voi hyvin tehdä aloitteen, mutta sen jälkeen jos mies on kiinnostunut, niin hänen pitää ottaa vetovastuu. Muuten ei synny seksuaalista jännitettä, josaa mies metsästää ja nainen tuntee olevansa tavoiteltu.

Vierailija
26/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun miehet lähestyisi niin ne olisi vääränlaisia miehiä, eiks niin?

Vierailija
27/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty itse kiinnostavia miehiä.

Olen ollut aloittajan tilanteessa. Jos ei miehiin saa edes katsekontaktia ja/tai he katselevat kiinnostuneina ihan muita naisia, niin aivan turha mennä juttusille. Ja jos mies hymyilee baaritiskillä niin hän tekisi kyllä itse aloitteen jos haluaisi jutella. Naista, joka "hyökkää" baaritiskillä kimppuun heti, jos joku hymyilee, pidetään tyrkkynä ja ilmaisten drinkkien perässä olevana.

Aina jos joku siedettävän näköinen nainen on tullut juttelemaan, olen vähintään jutellut jonkun aikaa. Useasti on myös päädytty kämpille. Osa näistä on sellaisia tapauksia, joissa en ole edes huomannut naista ennen kuin tuli juttelemaan. Miehille ei aloitteita tehdä kovin usein, joten suhtaudumme niihin melko suopeasti.

Vierailija
28/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen tuli viikonloppuna oltua baarissa eikä yksikään mies lähestynyt mua. Yhden kanssa vaihdettiin katseita tiskillä ja hymyilin ja mies hymyili takaisin mutta that's it. Yksin kotiin itkemään kun en taaskaan kelvannut kenellekkään. Olen 165 cm, 55 kg a-kuppi, kuullut olevani nätti ja Tinderissä saan paljon matcheja mutta livenä kukaan ei lähesty :( Pukeudun tiukkaan alaosaan ja löysään yläosaan. Tissejä kun ei ole niin en voi niilläkään "houkutella" miehiä luokseni. Tuntuu jo etten enää edes halua lähte baariin kun se on niin nöyryyttävää joka kerta lähteä yksin kotiin. Auttakkee!

Oliko tämä missäpäin suomea? voipi olla että olin se hymyilevä mies :) Lauantaina ja pienehkö rafla? :)

Lauantaina joo mutta en nyt sanois pieneksi raflaksi. Lahdesta.

Aa, no eipä sitten ollut :/ 

Eikö ole uskomatonta että jollain muullakin on lauantai-iltana ollut vastaava kokemus? Vitsi mikä kohtalonyhteys!

Vierailija
29/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun miehet lähestyisi niin ne olisi vääränlaisia miehiä, eiks niin?

Mua ei ole koskaan lähestynyt baarissa yksikään mies. Ap

Vierailija
30/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPIA

Vierailija
31/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä yksin siellä baarissa? Vai voisko sun kaverit auttaa? Oletko humalassa vai särvitkö jotain yhtä hiljaa yksin jossain nurkassa?

Millaisia miehiä itse katselet? Käytkö aina samassa baarissa?

Vierailija
32/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä yksin siellä baarissa? Vai voisko sun kaverit auttaa? Oletko humalassa vai särvitkö jotain yhtä hiljaa yksin jossain nurkassa?

Viimeksi olin miesporukan kanssa baarissa itse ainoana naisena. Tosin hengaan mä yksinkin, enkä koko ajan nökötä pöydässä miesten keskellä.  Olen humalassa mutten missään perseissä, musta ei siis huomaa että olen kännissä. Katselen hyvännäköisiä miehiä tietenkin! :D Ja aika usein tulee käytyä samoissa baareissa. 

Vierailija
33/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^-- ylempi siis ap.

Vierailija
34/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olin miesporukan kanssa baarissa itse ainoana naisena. Tosin hengaan mä yksinkin, enkä koko ajan nökötä pöydässä miesten keskellä.  Olen humalassa mutten missään perseissä, musta ei siis huomaa että olen kännissä. Katselen hyvännäköisiä miehiä tietenkin! :D Ja aika usein tulee käytyä samoissa baareissa. 

Mun kohdalla tuut vaan sanomaan/kysymään jotain (ihan mitä vaan), ja siitä ehkä juttelu vois lähtee. Tai sitten tanssilattialla, jos olen sinne eksynyt, tuut tanssimaan lähelle, niin siitä vois jotain syntyy. Muita neuvoja en voi antaa, koska en itsekään kovin usein lähesty naisia suoraan.

Vierailija
35/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähesty itse kiinnostavia miehiä.

En lähesty koska juttu on nimenomaan siinä, että haluan kokea itse sen isketyksi tulemisen. Haluan että joku mies osottaa kiinnostustaan just mua kohtaan. Ap

Niille miehille pitää heittää vähän köyttä, että täältä kannattais yrittää. Ei kukaan lähesty ihmistä, joka ei anna ensin katseella/lähelle hakeutumalla ymmärtää, että hei mäkin huomasin sut. Sekin voi toimia, että kun saat katsekontaktin johon kuhun, niin kyttäile vähän, koska hakee vaikka uuden juoman ja mene uudelleen sinne tiskille hymyilemään ja ottamaan katsekontaktia. Jää mieleen, mut älä ole epätoivoinen.

Sanoisin että tuossa on listattuna ne kliseet joita monet naiset harrastavat. Itselleni aivan liian epämääräistä, mutta minä olenkin määritelmien mukaan sitten sosiaalisesti vammainen mies.

Vierailija
36/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuitenkin hoikka, niin sulle voisi sopia niskasta sidottava sillkitoppi, siis ei mikään kireä mutta ei myöskään löysä. Itselläni on isot rinnat ja en mm. sen takia voi pukeutua kyseiseen vaatekappaleeseen, kun näyttää että ei ole kaulaa ollenkaan. Mutta pienirintaisella kaverillani se näyttää todella hyvältä! Ei siis kannata pukeutua mihinkään säkkeihin, vaan tyköistuviin vaatteisiin, ei ne tarvitse silti kireitä olla.

Sitten hymy ja iloisuus on muutenkin aika puoleensa vetävää. Älä kuitenkaan koko ajan pälyile ympärillesi odottaen, että koska sua tullaan iskemään. Se saattaa näyttää ehkä hieman epätoivoiselta.

Vierailija
37/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^-- ylempi siis ap.

Oletko vähän tyhymä. Ei tietenkään sinua lähestytä, jos olet miesseurassa. Ei me miehetkään varatuista tykätä. Olet joskus ennenkin tainnut jo tehdä aloitteen tästä samasta asiasta, mutta ilmeisesti et ymmärrä, että sinua ei lähestytä sen takia, kun olet miesseurassa.

Vierailija
38/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet ap niitä tapauksia jotka ei oikeasti edes halua miehiä. Tykkäät vain leikkiä niillä ja sitten valittaa kun leikit menee pieleen, eli kun miehet ei lähdekään mukaan siihen "ehkä saisit, ehkä et"-pelailuun.

Vierailija
39/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tälläkin palstalla sitten ihmetellään miks ollaan sinkkuina

"haluan tulla isketyksi".

Niinpä niin.

Vierailija
40/46 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^-- ylempi siis ap.

Oletko vähän tyhymä. Ei tietenkään sinua lähestytä, jos olet miesseurassa. Ei me miehetkään varatuista tykätä. Olet joskus ennenkin tainnut jo tehdä aloitteen tästä samasta asiasta, mutta ilmeisesti et ymmärrä, että sinua ei lähestytä sen takia, kun olet miesseurassa.

Olin tulossa ihan samaa sanomaan. Ei kukaan mies ole niin tyhmänrohkea, että tulee miesseuran keskeltä iskemään naista. Mies varmaan olettaa, että nainen on jonkun miehen naisystävä, eikä välttämättä edes noteraa naista sieltä miesten joukosta.

Rohkeasti sinne baariin joko naisseurassa tai yksin, sillätavoin mä oon kaikki miehet saanu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi