Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jurmala ja Riika

Reissu-Liisa
06.06.2016 |

Kokemuksia Latviasta? Kerro kaikki!! Millä mennyt? Missä yövyt? Missä söit? Paljon maksoi? Kannattaako mennä??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, up!

Vierailija
2/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole käynyt????

Vierailija
4/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, olen risteillyt sinne monta kertaa ruotsista ja taas ke menossa. Jurmalassa en ole itse käynyt, mutta liettualainen tuttavani suositteli juuri alueen vesipuistoa, aikaisemmin myös latvialaiset tutut ovat kehuneet paikkaa. Riga on halpa ja siellä saa mukavan tuulahduksen menneestä tosin myös modernia länsimaalaisuutta löytyy.

Vierailija
5/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riika on todella kaunis kaupunki, oon käyny 2 kertaa. Siellä jossainhan on se vesipuisto.

Vierailija
6/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hintataso verrattuna Suomeen tai vaikka Espanjaan?

Vierailija
7/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä, Riika on kaunis kaupunki. Hintataso vielä alle Suomen, etenkin syöminen on selkeästi edullisempaa.

Kannattaa hypätä Riiassa junaan ja suunnata kohti Jurmalaa. Huom. Jurmala tarkoittaa hiekkarantaa, on myös kaupunki, johon kuuluu lukuisia kyliä. Eli et matkusta junalla "Jurmalaan", vaan kannattaa mennä asemalle nimeltä  MAJORI, niin pääset kivaan rantakaupunkiin, jossa hieno hiekkaranta.

Junamatka kesti vähän reilut puoli tuntia, maksoi muutama vuosi sitten muutaman euron. Suosittelen, junasta näki kivasti ympäröivää maaseutua.

Vierailija
8/8 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 5 kertaa Riikassa, pidän siitä. Paljon nähtävää. Hintataso pikkasen alhaisempi ruuassa kuin Suomessa.

3 kertaa Jurmalan ihanilla hiekkarannoilla ja heti taas menisin. Kerran Riikasta junalla ja tykkäsin, oli leppoisaa lättähattumeininkiä. Ihania kahviloita Majorin kaduilla ja biitsiä piisaa.

Olen lomaillut Latvian Kolkan niemellä ja vieraillut Ventspilsissä. Pidän Latvian luonnosta ja eurooppalaisetsa kahvilakulttuurista.

Turha lähteä Riikasta etsimään halpoja kenkiä tai merkkimekkoja, mutta upeaa luontoa ja kauniita vanhoja rakennuksia sekä hiljaisempaa  elämäntyyliä. Hyvää matkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi