Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minuun ihastunut mies. Olen täysin vaimon vastakohta.

Vierailija
05.06.2016 |

Mies on ja vaimonsa ovat jonkinlaisia johtajia eli ovat hyvin toimeentulevia ja tiedän että koti on kalustettu kalliilla huonekaluilla ja kaikki näyttää ulospäin hienolta ja menestyksekkäältä.
Nyt tuo mies on ihadtunut minuun "duunarinaiseen". Olen kuulemma niin kivaa seuraa ja minun kanssani saa olla oma itsensä. Ihastunut kun olen tavallinen ja iloinen luonnonlapsi.

Onko muille käynyt näin?

Enkä ole rikkomassa miehen perhettä ja itse olen sinkku.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat vetää puoleensa.

Vierailija
2/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltokuvaelämään varmasti väsyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän olisi muuten mitään vaihtelua miehelle, jos olisit samanlainen kuin vaimo.

Vierailija
4/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta hiukan päinvastaisessa tilanteessa. 

Olen todella räväkkä ja puheet kuin tukkijätkällä. Minuun ihastui ihan hissukka maajussi. Naimissa ja perheen isä. Olen piilotellut nyt jo puoli vuotta tuolta mieheltä, kun ei minusta toiseksi pyöräksi ole.

Mieluummin deittailen vapaita miehiä, kuin  rikon jonkun perheen..ei kiitos. 

Onhan tuo ihastuminen söpöä, mutta rasittaa nuo ukkomiehet..

Vierailija
5/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuntevat voivansa puhua sulle ja olla oma itsensä sun kanssa jne. Mutta helppohan kuunnella kun ei tarvitse kestää mitään niitä paskoja puolia niinkuin se vaimo joutuu. Mun mieheni jätti minut tuollaisen luonnonlapsen vuoksi. Kun muuttivat yhteen niin mies ajoi hermoraunioksi sen luonnonlapsenkin ja erosivat. Joskus se vika on ihan itsessä vaikka kuinka yrittää syyttää vaimoa tai työtä tai 'elämää'. Eli älä vaan ota miestä tosissasi.

Vierailija
6/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ollaan taas niin jännän äärellä.

Vierailija
7/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriiseissä on ainakin ihan tyypillistä, että ihastutaan täysin päinvastaiseen naiseen/mieheen kuin mitä oma puoliso on.

Vierailija
8/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kannattaa tämä mies tosissaan ottaa kuin joku rahojen ja titteleiden perässä juokseva. Oli sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
9/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ihminen ihastuu toisessa siihen, mitä itse juuri nyt tarvitsee ja minkä kuvittelee toisessa löytävänsä. Usein ihatuksen ja rakkauden kohteeseen sijoitetaan sellaisiakin ominaisuuksia, joissa hänessä ei edes ole. Ihatuminen on omien tarpeiden ja toiveiden heijastamista toiseen. Se on eräänlaista taikaa, jota edesauttaa se, ettei toinen ole ihan tuttu vaan hänessä uutuudenviehätystä. 

Vierailija
10/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haikailevat aina sitä, mitä itsellä ei ole. Saavuttamattomuus on olennainen osa ihastusta.

Vierailija
11/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö aloituksessa maininnut etten aio rikkoa miehen perhettä. Käy vaan sääliksi miehen elämä kun on selvästi onneton :(

Vierailija
12/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ap

Vierailija
13/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kannattaa tämä mies tosissaan ottaa kuin joku rahojen ja titteleiden perässä juokseva. Oli sitten miehiä tai naisia.

Siis mieshän itse juoksee rahojen ja titteleiden perässä, samoin kuin vaimonsa, jonka on ihan itse valinnut. Ap:stä kaivataan piristettä pönkittämään "sitä toista puolta miehestä". Puolisoksi mies kuitenkin valitsee itsensä kaltaisen.

Vierailija
14/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ja vaimonsa ovat jonkinlaisia johtajia

Etkö todella keksinyt mitään järkevämpää keinoa ilmaista tätä asiaa? Mies on ja vaimonsa ovat...

Vierailija
15/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö aloituksessa maininnut etten aio rikkoa miehen perhettä. Käy vaan sääliksi miehen elämä kun on selvästi onneton :(

Se onnettomuus on ihan itsestä kiinni. Ei kukaan toinen voi tehdä toista onnelliseksi.

Vierailija
16/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se onnettomuus saattaa johtua pääosin ihan miehen omista teoista liitossaan. Mies ei tee osaansa - vaimoa ärsyttää - suhde kylmenee - mies hakee lohtua ulkopuolisesta - ihastuksen kohteen mielestä vaimon vika, kun on niin kylmä puoliso.

Vierailija
17/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaankaan ole niin onneton kuin antaa ymmärtää. Monelle miehelle on tärkeää myös naisen asema ja tulot, tuo mies tuskin on valmis laskemaan elintasoaan sinun takiasi. Huomaat että jos et anna seksiä niin miehen mielenkiinto hiipuu aika pian.

Vierailija
18/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haikailevat aina sitä, mitä itsellä ei ole. Saavuttamattomuus on olennainen osa ihastusta.

Itse olen samaa mieltä tästä. Minuun ihastui mies, jonka oma vaimo on räiskyvä ja sosiaalinen duunari, omasta mielestäni helposti lähestyttävä persoona. Minä olen hiljainen, ujo ja rauhallinen, saman korkeakoulututkinnon suorittanut kuin mieskin. Ulkoisestikin olen hyvin erilainen kuin hänen vaimonsa: vaimo on hoikka, hiukset lyhyet ja mustat. Itse olen rehevämpää mallia, hiukset pitkät ja vaaleat.

Vierailija
19/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ja vaimonsa ovat jonkinlaisia johtajia eli ovat hyvin toimeentulevia ja tiedän että koti on kalustettu kalliilla huonekaluilla ja kaikki näyttää ulospäin hienolta ja menestyksekkäältä.

Nyt tuo mies on ihadtunut minuun "duunarinaiseen". Olen kuulemma niin kivaa seuraa ja minun kanssani saa olla oma itsensä. Ihastunut kun olen tavallinen ja iloinen luonnonlapsi.

Onko muille käynyt näin?

Enkä ole rikkomassa miehen perhettä ja itse olen sinkku.

Sinä olet sitä mitä naisen tulee olla.

Vierailija
20/25 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaankaan ole niin onneton kuin antaa ymmärtää. Monelle miehelle on tärkeää myös naisen asema ja tulot, tuo mies tuskin on valmis laskemaan elintasoaan sinun takiasi. Huomaat että jos et anna seksiä niin miehen mielenkiinto hiipuu aika pian.

Tai sitten ei. Minun eksäni halusi keski-iän kriisin seurauksena aloittaa ihan alusta, uuden nuoren tyttöystävänsä kanssa. Omakotitalo vaihtui poikamiesboksiin (jätti oman osuutensa minulle), mukava elintaso huomattavasti alhaisempaan. Matkat tasokkaisiin hotelleihin muuttuivat reppureissaamiseksi. Ainoa vanhasta elintasosta muistuttanut asia, jonka halusi pitää, oli moottoripyörä, se taisi sopia tähän "uuteen nuoruuteenkin".