Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljä mikä väljä.

Vierailija
25.02.2006 |

Tämän mies huomaa jo ensimmäisellä sormikosketuksella.Turha on aina haukkua kalun kokoa.Jos pillu tuntuu huonolta jo intiimissä kanssakäymisessä,ei kulli varmasti herää vain naisen mieliksi...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väljiä pimpsoja ole olemassakaa

-mici-

Vierailija
22/35 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kirjoitit itse, että se, etteivät naiset jumppaa alapäitään tiukiksi vetää sinut katkeraksi. Mitä sinä välität toisten saappaanvarsista jos naisellasi on timmi pimppa? Miksi ihmeessä sinä jaksat välittää niin paljon siitä, mitä toisten pöksyistä löytyy? Ei sinulla taida vaimoa ollakaan:)

(Ja juu, ei ole kyllä koossasi kehumista.)

Ja kyllä, myönnän että iän ja synnytysten myötä naisten paikat löystyy, mutta ettepä te miehetkään pysy parikymppisinä: erektiokulma ja kovuus huononevat, saattaa tulla potenssivaikeuksia eikä se aina jaksa esim. 2 kertaa peräkkäin. Me olemme ihmisiä, emmekä koneita ja senttejä/kovuutta tärkeämmäksi nousee kuitenkin rakkaus toiseen ihmiseen. Eikö rakkaalleen antaisi anteeksi pienen löystymisen, rakastaisi silti? Sellainen taitaa olla sinulle melko vieras asia? Että nainenkin olisi ihminen eikä hyödyke?

Sinä pelkäät naisia, jokaisesta lauseesta se paistaa. Naisilla on, ja on ollut sinuun niin paljon valtaa, että sinä pelkäät ja vihaat naisia, vihaat sitä, että heillä voi olla oikeus torjua sinut, satuttaa sinua tms., vihaat ettet saa haluamaasi. Naisella ei sinusta ole oikeutta torjua sinua, miestä. Suosittelen sinulle terapiaa, ettet jonakin päivänä olisi vaaraksi jollekin. Naiselle, joita tuskin pidät edes ihmisinä.

Vierailija:

Kullini koko on pituutta 16 cm ja paksuutta 12-13 cm ja käteni on vielä suht pieni, muistaakseni naisten 8 koon hanska menee nippanappa...

Eli siinätässä sulla MAKROpenistä kerrakseen (mihin samaan luokkaan/kokokategoriaan mahtuu muuten ainakin noin puolet suomalaisista miehistä, sillä eikös tuotämä gugelini ole noillanäillä mitoilla aikas lailla keskikokoa??) sekä miettimistä siitä kuinka hyvältä (ja nimenomaan meistä molemmista) sekstailu kanssaan tuntuu jos ja kun tilanne on edellä kuvailemani kaltainen (eli puristaa kyllä aikas iiihanasti ja eikä edes häntä satu, kun osaan tehdä " sisäänviennin" varovasti enkä muutenkaan ihan täpöillä jyystä, vaan juuri sopivan kiihkeesti puolin&toisin, aijaijai).

Eli se/tämä " kuoletus" olettamuksellesi siitä kuinka pienellä heh mulkvistilla tässä ollaankaan liikkeellä jatai siitä kuinka " jokainen onneksi löytää" parinsa (kyllä aika vähissä ovat ne miehet/kullit jotka tykkäävät eniten väljästä " kumisaappaan varsi" pimpsasta - minkähän takia anaali himottaa niiin montaa miestä jos ja kun vakkarillaan on...:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä aloit (miesten) katkeruuksista puhua/kirjoittaa, laitoin vain vastakommenttina takaisin mikä varmasti enemmän harmittaa montaa miestä. Eli ite aloit miettiin - tai siis sori Tietään - mikä ihmisistä, housujen sisuksiensa (puutteen) takia, tekee katkeria, en minä, laitoin vain naiiville kommenttillesi vastineen sekä vastauksenkin siihen millä siitä miesten " ongelmasta" päästäisin yli (eli jos kaikille naisilla olisi yhtä ihana pimpsa, ja olisivat muutenkin yhtä ihania naisia kuin vaimoni [huomaatko kuinka vihaan häntä tässäkin lauseessa?!] , niin varmasti ei olisi potenssijne. ongelmia wanhempanakaan).

Ja sanotaanko näin että henkilö joka pystyy tekeen toisista henkilöistä heitä lainkaan tapaamatta vain pelkän erittäin lyhyen kirjoituksen persusteella (mikä Tietysti oli kirjoitettu täysin vakavissaan, ilman [itse]ironiaa tai kieliposkessa huonoa huumoria asioita vain yhdestä hyvin rajatusta näkökulmasta tarkasteltuna - mitä muuta voikaan vain muutamassa virkkeessä tehdä ja sitätätäkin jo monet pitävät liian pitkänä/moniulotteisena/vaikeaselkoisena...) noin pitkällemeneviä psykiatrisia lausuntoja taitaa uberbestwisseriyydessään itse olla hyvinkin vaarallinen (tai vähintäänkin rasittava, olen niin viisas/kaunis/paraskaikistamillätahansatavallamitattuna -luulossaan) lähimmäisilleen ja siksi(kin) psykiatrisen avun tarpeessa. (tässäkin vain reagoin samalla mitalla omaan alatyyliseen kommenttiisi ja ehkäpä jopa enemmän oikeaan osuen).

Ja mitä tulee vehkeiden kokoon, niin ilmoittani mitat ovat aivan varmasti globaalisti tarkasteltuna isompaa kaliberia kuin miehillä keskimäärin, joten tosi huonosti maailman naisilla sitten menee kun joutuvat sellasiin minivehkeisiin tyytymään (mutta eipä taida suurimmalla osalla muailman naisista ollakaan sellaista pimpsaläpeä kuin teikämpärillä...:))

Vierailija
24/35 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukalta mä edelleen tunnun. Muuten, olis mielenkiintosta tietää minkäkokosia sormuksia teidän miehillä on?

Vierailija
25/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sisällä olevan RAKKAUDEN määrä

se on tärkeintä!!

-mici-

Vierailija
26/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syy pimpsan, munan vai sormen jos missään ei tunnu miltään?

Voi jestas :)

Vierailija
27/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...johon " kalikka" kalahtaa.

Vierailija
28/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän ekan viestisi, jos olet unohtanut. Lisäksi kirjoitustaidossasi on niin suuria puutteita, lauseita jotka eivät tarkoita mitään, turhia sulkumerkkejä jne. joten katson ajantuhlaukseksi keskustella kanssasi enempää. Keskustelu on siis ohi minun osaltani. Tässä kuitenkin eka viestisi jossa tunnustat katkeruutesi (minä en ole tässä vaiheessa edes osallistunut keskusteluun)

t. 20

Vierailija:

Vierailija:

jokainen nainen pystyy treenaamaan alapäänsä tiukaksi, jos haluaa ja viitsii. Sen sijaan yksikään mies ei saa pienestä munastaan isoa, vaikka miten haluaisi.

Tämä on katkera pala monelle miehelle...

Paljon katkerampi pala on kyllä se, että vaikka toi em.ttu tosiaankin on mahdollista naisille, niin Erittäin & Valitettavan harva nainen niin kuitenkaan vaivautuu tekemään! En voi tietenkään tietää prosenteissa, mutta jos enemmän kuin 10 % teistä arvon leideistä tekee " alapää treenausta" niin olen valmis syömään hatullisen sitä ihteään!

Ja mitä tulee ihmeellisiin asiohin, niin se ei sellainen ole että tähänKin aloitukseen on tullut tähän mennessä jo kolme Todella Asiallista kuittausta siitä että ap.(joka todellakin vain totesi fucktan niin kuin asia on) taitaa olla pienimunainen nyhverö... (ja vaikka sitä saatan minäkin olla, niin ei harrmita kovin suuresti kun suloisella vaimollani on niin piukka värkki, että jo yhden sormen sisäänsä laittaminen, vaikka olisi kosteanakin, tuntuu hänestä " liian täydeltä" , repikää siitä [lisää värkkiänne] ämpäripillut!:))

Vierailija
29/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanotaanko näin että henkilö joka pystyy tekeen toisista henkilöistä heitä lainkaan tapaamatta vain pelkän erittäin lyhyen kirjoituksen persusteella (mikä Tietysti oli kirjoitettu täysin vakavissaan, ilman [itse]ironiaa tai kieliposkessa huonoa huumoria asioita vain yhdestä hyvin rajatusta näkökulmasta tarkasteltuna - mitä muuta voikaan vain muutamassa virkkeessä tehdä ja sitätätäkin jo monet pitävät liian pitkänä/moniulotteisena/vaikeaselkoisena ...) noin pitkällemeneviä psykiatrisia lausuntoja taitaa uberbestwisseriyydessään itse olla hyvinkin vaarallinen (tai vähintäänkin rasittava, olen niin viisas/kaunis/paraskaikistamillätahansat avallamitattuna -luulossaan) lähimmäisilleen ja siksi(kin) psykiatrisen avun tarpeessa. (tässäkin vain reagoin samalla mitalla omaan alatyyliseen kommenttiisi ja ehkäpä jopa enemmän oikeaan osuen).

--

siis mitä?saisinko kunnon suomenkielellä saman???

Vierailija
30/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Ja sanotaanko näin että henkilö joka pystyy tekeen toisista henkilöistä heitä lainkaan tapaamatta vain pelkän erittäin lyhyen kirjoituksen perusteella noin pitkällemeneviä psykiatrisia lausuntoja taitaa uberbestwisseriyydessään itse olla hyvinkin vaarallinen lähimmäisilleen ja siksi psykiatrisen avun tarpeessa. "

--

siis mitä?saisinko kunnon suomenkielellä saman???

Otin mielestäsi turhat sulkulauseet välistä pois ja noin siis-tosi-vaikeasti tajuttavasta virkkeestä oli kyse. Miten ois jos kävisit luetun ymmärtämiskurssin tms.n Ennen kuin alat väitteleen mistään...

Vierailija
31/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitan tähän ekan viestisi, jos olet unohtanut...Tässä kuitenkin eka viestisi jossa tunnustat katkeruutesi (minä en ole tässä vaiheessa edes osallistunut keskusteluun)

Okei, luulin että olit alunperin nro 6 joka vastasi mulle ja jonka viestistä otin sen ensimmäisen katkeruus-kohta lainauksen. Eli niin kuin ehkä huomasit, niin se kohtahan oli siinä 1.ssä kommentissani nrolla 19 ns. italicilla, mikä tarkoittaa, jos et ole vielä käsittänyt, sitä että lainaa jotakuta muuta(minkä muuten tein siis nro.lla 19 enkä 20 ja sähän aloitit suht kömpelösti sen numerolla 20 tekemäsi 1. vastauksesi " 20..." , eli heh tavallaan kommenttina omalle vielä kirjoittamattomalle viestillesi, mutta enpä tohon viittinyt aiemmin puuttua).

Joo ja turha enää väitellä jollet osaa muuhun puuttua kuin kirjoitustaidottomuuteni tms. ei-ehkä-paikkansa-pitävään(olen nimittäin mm. opiskellut yliopistossa yht.kandiksi asti pääaineenani tiedostusoppi sekä tekstejäni on julkaistu sen jälkeen ainakin 5 eri lehdessä, joten se tämänkin väitteesi Paikkaansapitävyydestä...). Johtuu tietty tekstini solmuisuus tms. siitä että en ihan koko iltaa viitsi alkaa näiden kirjoittamiseen ja editoimiseen käyttämään + kun ideoitajatuksia pulppuaa päästä suht paljosti&villisti, niin pyrkii tunkeen ehkä vähän liiankin paljon juttua yhteen kommenttiinsa...

Vierailija
32/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kumpi mahtaa olla oikeassa? Minun kannaltani minä ja sinun kannaltasi sinä. Jokaiselle löytyy varmasti oma parinsa.

Mutta huh, en uskalla edes arvailla meisselisi ohuutta jos naisesi valittaa sormesta liian paksua, muttei kullistasi:) --ymmärrän, että sellaiselle makropenikselle on aika harvassa pimpit, jotka puristavat kunnolla, tekeehän se katkeraksi miehen kuin miehen. Niinpä me isovittuiset (joille mahtuu 2 sormea) haemme normaali/isoa kullia, ja pienipimppaiset ottavat kaltaistasi pikkukikkeliä. Näin kaikki ovat tyytyväisiä??

(Muuten, miksi miksi se on sinulle katkera pala, jos olet löytänyt makropeniksellesi hyvän parin, vaimosi? Vai eikö se riitä?)

ps. Miehelläni on ympärysmitta siinä 17cm ja pituus noin 20cm. MONI nainen on minulle kateellinen:)

Hei hiukan tarkkuutta niihin termeihin (taitaa olla liikaa vaadittu naiselta?) - makropenis tarkoittaa isoa EI pientä - hehehee.

Nooh tuo naisten kyky asialliseen keskusteluun on vähän niin ja näin - käytetään vain yleensä tuota " pienimunaisuus" loukkausta vähän siellä sun täällä, kun kyky ei muuhun riitä. Yleensä nämä samaiset kanat on juuri niitä joiden " tavara" on luokkaa: häpärit on kuin messuhallin ovet ja tavara itse on kuin Grand Canyon kaikua myöten.

Että näin...

Vierailija
33/35 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla kommenteilla).Oliskohan parisuhteessa tärkeämpääkin kuin jonkun vaginan tai peniksen koko,mitä luulette?Vai onko se teille tärkeintä mitä toisella on housuissaan?

Me naiset synnytämme uutta elämää,sitä te miehet ette tee,jos siinä tiimellyksenä paikat vähän tai paljon rupsahtavat,ei se ole teidän ongelmanne miehet(tai keskenkasvuiset pojat).Jos tiukka pimppi on teille tärkeintä,kehottaisin vaihtamaan.Ja näin me naiset säästymme typeriltä miehiltä ja voimme siirtyä parempiin.

Vierailija
34/35 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. makro-marko

Vierailija
35/35 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan