Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen Seinäjoen seudulta-kaipaatko intohimoa ja hellyyttä?

Vierailija
31.12.2012 |

Varattu tai vapaa. Täällä olisi viisikymppinen, asiallinen,hyvätapainen ja -kuntoinen varattu mies, joka etsii Sinua. Kiinnostaisiko? Kirjoittele arttua@rocketmail.com

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vastaan kunnolla, kunhan kerrot vähän itsestäsikin.Toteutetaan haaveitamme...

Vierailija
2/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida tulla itsestä kertomista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa. Odottelen edelleen vastauksia....

Vierailija
4/8 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä hiljaista tällä suunnalla naisten vastaaminen . Millähän teitä pohjalaisia naisia saisi oikein aktivoitua vastaamaan?

Vierailija
5/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen intohimosta kiinnostuneita naisia Seinäjoen seudulta. Kirjoitelkaa rohkeasti vain. Vastaan kyllä. Osoite on aloituksessa.

Vierailija
6/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75-vuotias yksinhuoltajaäitee Seinäjoelta. Haluaisin kovasti seurustelusuhteen viriilin ja nuorehkon miehen kanssa.

Olen seksuaalisesti aktiivinen, mutta minulla ei ole ollut miesseuraa vähään aikaan. Olen hyvässä kunnossa, ulkoilen ja liikun paljon.

55-vuotias naimaton poikani asuu kanssani, mutta hänellä on oma huone. Asumme tilavassa neljän huoneen omakotitalossa, joten tilaa on runsaasti ja tänne mahtuisi hyvin vielä yksi mies elämään kanssani.

Vierailija
7/8 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 62-vuotias kahden lapsen mummo Nurmosta. Olen iloinen ja pirteä. Käyn usein lenkillä ja kaipaisin viiskymppisen miehen kainaloon. Omat hampaat on.

Vierailija
8/8 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen Ilmajoelta ja olen 67-vuotias leksi. Kaipaan hirveästi mietäni. Meillä oli niin ihanaa aina saunan jälkeen lauantai-iltaisin ja joskus saunassakin. Kokeiltaisiinko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi