Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvalla naisella on oikeasti hyvännäköiset luomutissit

Vierailija
05.06.2016 |

Tissit kuin tissit ovat toki mukavat, mutta ei useimmilla naisilla oikeasti kovin hääppöisen näköiset utareet ole. Semmoiset tyhjät lerpukkeet joillakin, ja toisilla eri paria olevat löllöttimet.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Huvittavinta on kun luulevat omaavansa jotain ihmeellistä, vaikka ne ihmeelliset ovat vain parilla prosentilla naisista.

Sinkkumies

Juu ja vielä huvittavampaa on, kun moni mies luulee osaavansa tyydyttää naisen. Aika usein pitää näytellä orgasmia, kun ei nämä lakanalaurit mitään osaa.

Kunnon hieromasauva on paljon tyydyttävämpi kumppani, kun useimmat näistä notkujista.

Moni nainen tosiaan tarvitsisi apua orgasmivammaansa. Nythän on se uusi lääkekin tullut markkinoille juuri näitä orgasmivammaisia naisia varten. Ehkäpä tämäkin ongelma on pian historiaa.

Vierailija
62/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedäkään että kuka ylipäänsä on laittanut liikkeelle idean siitä, että tissien tulisi olla esteettisesti silmää miellyttävät. Ne on tissit, ei mikään pokaali. Huoh.

Näinpä. Minä ruokin rinnoillani lapseni, ja - newsflash! - siihen tarkoitukseen ne rinnat on tarkoitettukin. Vauva sai kyllikseen ravintoa, eli hyvin toimivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on vauvan ruokintaan tarkoitetut läpyskät. Niiden ei tarvitse miellyttää miehiä.

Vierailija
64/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naisten luomurintoja rumempi on vain yksi asia. Miehen luomupenis. 

Aivan!!! Ap kirjoitti "Semmoiset tyhjät lerpukkeet joillakin, ja toisilla eri paria olevat löllöttimet." Arvaatka mitkä vehkeet mulle tuli tuosta kuvauksesta  mieleen! :D

Vierailija
65/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko sanoa, että on joskus ihan kivaa, kun on kivat tissit. Olen imettänyt kaksi lasta pitkään, ja vieläkin ovat kivan näköiset. Mutta ei tämä asia nyt ihan hirveästi elämänlaatuun vaikuta, joskus vain tulee mieleen.

Vierailija
66/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Huvittavinta on kun luulevat omaavansa jotain ihmeellistä, vaikka ne ihmeelliset ovat vain parilla prosentilla naisista.

Sinkkumies

Juu ja vielä huvittavampaa on, kun moni mies luulee osaavansa tyydyttää naisen. Aika usein pitää näytellä orgasmia, kun ei nämä lakanalaurit mitään osaa.

Kunnon hieromasauva on paljon tyydyttävämpi kumppani, kun useimmat näistä notkujista.

Moni nainen tosiaan tarvitsisi apua orgasmivammaansa. Nythän on se uusi lääkekin tullut markkinoille juuri näitä orgasmivammaisia naisia varten. Ehkäpä tämäkin ongelma on pian historiaa.

Sinulle suosittelisin luettavaksi esim. Kari Heusalan kirjaa Naisen seksuaalisuus. Ei tarvitsisi tänne tulla toditelemaan omaa tyhmyyttään tuollaisilla kommenteilla, jotka vain osoittavat, ettei tiedä naisten tyydyttämisestä tai ylipäätään seksuaalisuudesta mitään.

Vierailija
67/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on vauvan ruokintaan tarkoitetut läpyskät. Niiden ei tarvitse miellyttää miehiä.

Ja penis on tarkoitettu vain lasten siittämiseen, ei sillä tarvitse naisia miellyttää suojatussa seksissä.

Vierailija
68/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse (naisena) en tykkää riippareista, en tyhjistä enkä täydemmistä.

Omat rinnat on mun mielestä täydelliset vaikka on pienehköt (B) mutta kauniin malliset,  napakan kiinteät ja riippumattomat. Nännit kauniisti asettuneet. Pieni miinus vähäisestä kokoerosta

:D. Odota pari vuotta :DDDD. Huvittaa nuorison kuvitelmat elämästä.

Heh, olen 56v 4 lapsen äiti;D

Vierailija
69/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat rinnat on mun mielestä täydelliset vaikka on pienehköt (B) mutta kauniin malliset,  napakan kiinteät ja riippumattomat. Nännit kauniisti asettuneet. Pieni miinus vähäisestä kokoerosta

Sinuna en kehtaisi..

Vierailija
70/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rumat tissit. Oli jo 16-v...anyways. Muistan kun poikakaverin kanssa oltiin saunomassa yhden tytön kanssa, joka tavattiin laivalla. Tyttö oli kasvoiltaan ruma ja vartalo oli sellainen perunasäkki...mutta ne tissit!!!! OMG, siis en ole ikinä nähnyt niin täydellisiä tissejä livenä ja luomuna. Pystyt, mutta isot, vaalea iho ja vaaleanpunaiset nännit. En ollut edes kateellinen, ihastelin vain. (olisin varmaan ollut kateellinen jos koko tyttö olisi ollut perfetto)

Vierailija
71/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä.. Nuoren naisen kookkaat, mutta vielä terhakkaat rinnat ovat mielestäni kauneimmat.

Vierailija
72/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahah mitä sitten? Kutakuinkin kaikilla tisseillä pystyy tekemään sitä, mihin ne lähinnä on tarkoitettu, eli ruokkimaan vauvaa. Toinen tehtävähän niillä on tuottaa omistajalleen mielihyvää ja sekin onnistuu ihan minkänäköisillä ja -kokoisilla tisseillä tahansa. Sitten vasta tulee se vähäpätöisin asia, eli miltä ne tissit näyttää miehen silmissä ja kuten tiedetään, kauneus on katsojan silmissä. Toinen tykkää isoista ja riippuvista, toinen pienistä ja kiinteistä, jotkut pyöreistä, jotkut ketunnenistä, on niitäkin miehiä, joille tisseillä ei ole oikeastaan mitään merkitystä.

Kaikille vartaloille löytyy ihailijansa, sehän meillä naisilla on niin hyvä, että aina kelpaa jollekin ja yleensä saa ihan valita. Ja nainen kun pärjää vallan mainiosti ilman miestäkin, niin voi pysyä vaikka sinkkuna, seksiähän nainen saa aina. Toisin on miehillä, jäävät yksin, jos eivät miellytä naisten silmää, naisilla kun on paljon heterogeenisempi maku kuin miehillä ja miehiltä vaaditaan paljon muutakin, mm. sosiaalisia taitoja löytääkseen naisen, naisen tarvitsee lähinnä vain olla nainen.

Se kannattaa kuitenkin pitää kaikkien mielessä, että ulkonäön menettää iän myötä ja voi menettää myös sairauden yhteydessä, vaikka ne täydelliset rinnat. Tai silmänräpäyksessä onnettomuudessa.

Vierailija
73/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa mieleen takauma nuoruusvuosilta. Olin todella ihastunut yhteen suomalaiseen mieheen, joka oli kesän töissä ulkomailla. Matkustin oikein sinne ulkomaille asti miehen luo ja tarkoitus oli tietysti mennä sänkyyn silloin.

Mies oli siivonnut kämpän ja mm. vessan kiiltäväksi ja vei illalliselle. Sitten tultiin takaisin illalla kämppäänsä ja hän laittoi tv:n päälle. Sieltä tuli urheilua. Mies katsahti halveksivasti yhtä maailman menestyneitä naisurheilijaa ja totesi, muitsan tämän sanatarkasti,: "V*ttu mitkä riipputissit".

Sattumalta olen aina ollut epävarma ulkonäöstäni. Arvannette siis, oliko meillä sitten seksiä. Eipä ollut. Lähdin jotiin seuraavana päivänä ja sen jälkeen en enää vastannut miehen soittoihin.

Juuri tämän takia naisen epävarmuus on iso turn off. Yksi ainoa kommentti, joka ei edes kohdistu naiseen itseensä, voi karkottaa hänet pois. Toisaalta jos mies olisi nähnyt naisen rumat tissit ilman vaatteita, niin tuskinpa olisi edes soitellut perään.

Jos nainen ei halua moukkamaista miestä ja se on miehen miestä turn off, niin sehän on win-win-tilanne molemmille. Mua ei tosian haitannut, ettei ollut seksiä vaan pääsin ääliöstä eroon, mutta miestä varmaan haittasi, niin kumpikohan kärsi?

Vierailija
74/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en kehtaisi..

Kyllä tällä  kropalla on kehdannut aina olla esim bikineissä rannalla, paremman näköinen kuin enemmistö 30+ mammoista tuossa lähirannalla:) Hoikka, kiinteä ja treenattu, sileä iho. Varmaan tulee ensimmäiset kurtut  ihoon muutaman vuoden sisällä mutta nautin nyt vielä täysillä.

Vierailija
75/75 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon riippareista voi ottaa lämpimät hörpyt pitkällä hiihtolenkillä, hyvää tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme