Eilen se sitten tapahtui;( Erosta jo 4 kuukautta ja nyt repes itkuhanat. ov
Kirjoitin sellaisen listan ex-miehestäni,siitä kaikesta mitä se mulle teki ja millaine k-pää oli.Listasta tuli tooosi pitkä.Tavasin sitä muutamaan kertaan ja sitten mulle välähti totuus oikeasti.Tajusin konkreettisesti millaisen ihmisen kanssa vietin elämästäni 15 vuotta!
Ja sitten tuli iso itku,joka ei loppunut ollenkaan.Nyt alan jo rauhoittua,mutta sen listan revin ja hävitin.
Luulin jo,että mä kestän ja porskutan menemään helposti,mutta tavallaan tää teki tosi hyvää.
Kiitos kun sain purkaa tänne asiani ja hyvää kesää kaikille:)
Kommentit (7)
ylöspäin ja onneksi mullakin on ystäviä tukemassa:) ap
Ja kun olet muutaman vuoden noita vetänyt edes takaisin - olet kuivilla!
Turha odottakaan että muutaman kuukauden jälkeen olisi kuivilla. Anna itsellesi aikaa. Minä aloin nyt vuosi eron jälkeen itkeskellä sitä mitä menetin. Tähän asti olen vain ollut helvetin vihainen. No, ehkä vuoden päästä...
mitä menetin vaan sitä mitä se k-pää mulle teki.Ihmisraunion jatkuvalla alistamisella ja nöyryyttämisellä. ap
Mä tajusin vasta puoli vuotta eron jälkeen millaisen kusipään kanssa olin ollut naimisissa.
Tarkoitin vain, että aikaa se ottaa. Vihan, katkeruuden, kaunan yms tunteet ovat voimakkaita, eivätkä ne hetkessä ole ohi vaan käsittelyssä voi mennä vuosia vaikka muuten eläisikin jo ihan hyvää itsenäistä elämää. Minun ex-mieheni oli kohtalaisen hyvä mies siihen asti kun erottiin. Katkeran miehen käytös eron jälkeen olikin sitten ihan muuta.
Mutta nyt osannet nauttia myös elämän pienistä iloista? Minä olin hyvin onnellinen vapaudestani. Nyt jo toista kertaa naimisissa. Tällä kertaa onnellisesti.