Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on käynyt salaa Ikeassa?!?

Vierailija
05.06.2016 |

Löysin pyykkiaskareiden yhteydessä mieheni taskusta Ikean kuitin. Oli ostanut kuitin perusteella mukeja, siivoustarvikkeita, kukkaruukun, maljakon ja servettejä. Siis mitä ihmettä? En ole nähnyt mitään uutta täällä kotona. Kyllä minä mukit, kukkarukun tai maljakon huomaisin. Olenko ihan hullu jos kysyn mieheltä tuosta Ikea-reissusta? Minun kanssani mies ei kyllä ole ollut mikään innokas Ikeaan menijä koskaan. Mutta jos kysyn saatan pilata jonkun kivan yllätyksen jota mies minulle järjestää tms. Ei oikein muuta tule mieleen. Kysyisittekö te jos löytäisitte tuollaisen kuitin? Kuitti oli perjantailta jolloin yleensä käy työkaverien kanssa syömässä tai oluella työviikon jälkeen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) ostanut nämä työpaikalle, harrastusseuran toimistolle tms. tai yllätysjuhlien valmistelua varten

2) hommannut jollekin teinipimatsulle yksiön, johon nuokin tarvitsee, tyttö korvannee ns. luonnossa nämä

äänestän vaihtoehtoa 2

Vierailija
22/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi järkevää kysyä heti, jos aikoo kysyä tai sitten unohtaa koko jutun. Kun kysyy outoja juttuja ihan samantien, siinä ei ole mitään erityistä epäilyä, kunhan kysyy, että hei mikä tää on. Mutta jos hautoo jotain kuittia viikkoja ja ihmettelee mielessään, muttei kysy, vaan vaikka joskus sitten riidan yhteydessä lisään senkin jutun kasaan, niin tulee helposti vastapuolelle olo, että jaaha, nyt on kerätty kaikki kaunat samaan kasaan. Viatonkin selitys tuntuu siltä, että joutuu puolustautumaan. Koskee siis ihan kaikkia juttuja, samantien kun kysäisee, ennen kuin ehtii spekuloida, niin juttu on helpoiten selvitettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) ostanut nämä työpaikalle, harrastusseuran toimistolle tms. tai yllätysjuhlien valmistelua varten

2) hommannut jollekin teinipimatsulle yksiön, johon nuokin tarvitsee, tyttö korvannee ns. luonnossa nämä

1 toivottavasti! Ap

Vierailija
24/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin pyykkiaskareiden yhteydessä mieheni taskusta Ikean kuitin. Oli ostanut kuitin perusteella mukeja, siivoustarvikkeita, kukkaruukun, maljakon ja servettejä. Siis mitä ihmettä? En ole nähnyt mitään uutta täällä kotona. Kyllä minä mukit, kukkarukun tai maljakon huomaisin. Olenko ihan hullu jos kysyn mieheltä tuosta Ikea-reissusta? Minun kanssani mies ei kyllä ole ollut mikään innokas Ikeaan menijä koskaan. Mutta jos kysyn saatan pilata jonkun kivan yllätyksen jota mies minulle järjestää tms. Ei oikein muuta tule mieleen. Kysyisittekö te jos löytäisitte tuollaisen kuitin? Kuitti oli perjantailta jolloin yleensä käy työkaverien kanssa syömässä tai oluella työviikon jälkeen.

Teikäläinen asuu siis espoossa, jyväskylässä, tampereella, turus tai kuopios, jos kerran Ikea paikkakuntia on. Hyvä tietää!

Unohdit Vantaan ja Haaparannan, se kattaa koko Lapin.

Vierailija
25/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi järkevää kysyä heti, jos aikoo kysyä tai sitten unohtaa koko jutun. Kun kysyy outoja juttuja ihan samantien, siinä ei ole mitään erityistä epäilyä, kunhan kysyy, että hei mikä tää on. Mutta jos hautoo jotain kuittia viikkoja ja ihmettelee mielessään, muttei kysy, vaan vaikka joskus sitten riidan yhteydessä lisään senkin jutun kasaan, niin tulee helposti vastapuolelle olo, että jaaha, nyt on kerätty kaikki kaunat samaan kasaan. Viatonkin selitys tuntuu siltä, että joutuu puolustautumaan. Koskee siis ihan kaikkia juttuja, samantien kun kysäisee, ennen kuin ehtii spekuloida, niin juttu on helpoiten selvitettävissä.

Niin. Jos vain kysyisi niin ei tarvitsisi miettiä ja paisutella asiaa mielessään. Lähti vähän jo mielikuvitus laukkaamaan. Ap

Vierailija
26/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teikäläinen asuu siis espoossa, jyväskylässä, tampereella, turus tai kuopios, jos kerran Ikea paikkakuntia on. Hyvä tietää!

Turussa ei ole Ikeaa.

Vierailija
27/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan sanoisin vaan ihan ohimennen, et "pahus, huomasin, et oot käynyt ikeassa, olisit kertonut etukäteen niin olisin lisännyt kauppalistalle pari asiaa" ja sitten katsoisin, mikä on reaktio. Itse kyllä olettaisin, että työpaikalle olis noi ostokset menossa - kaikki on kuitenkin sellaista, mitä käytetään vaikka työpaikan taukotilassa. 

Vierailija
28/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sua!

Vierailija
29/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos vain kysyisi niin ei tarvitsisi miettiä ja paisutella asiaa mielessään. Lähti vähän jo mielikuvitus laukkaamaan. Ap

Kysy vaan, tai kommentoi esim. "Aaa, sä olet käynyt ikeassa!"  ja jos ei siihen mitään kommentoi niin, neutraalisti ja syyllistämättä esim. "Missä nää ostokset on, saanks mä kattoa, että millaiset servetit ostit?" tms. Turha tehdä sen kummempaa tuosta näillä tiedoilla, sit jos mies alkaa änkyttämään ja selittelemään niin varmaan tulis itselle mieleen tuo jonkun ehdottama teinipimatsu.

Vierailija
30/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ihan vaan kysyisin, että pitääkö tää kuitti säästää. Oletuksena tietenkin, että matkalaskua varten töihin. 

Vierailija
31/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan sanoisin vaan ihan ohimennen, et "pahus, huomasin, et oot käynyt ikeassa, olisit kertonut etukäteen niin olisin lisännyt kauppalistalle pari asiaa" ja sitten katsoisin, mikä on reaktio. Itse kyllä olettaisin, että työpaikalle olis noi ostokset menossa - kaikki on kuitenkin sellaista, mitä käytetään vaikka työpaikan taukotilassa. 

Siivousvälineet vähän tökkii. Usein siivoojat on erikseen ja niillä on ne välineet.

Vierailija
32/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihan vaan kysyisin, että pitääkö tää kuitti säästää. Oletuksena tietenkin, että matkalaskua varten töihin. 

Hei tämä on hyvä! Kysyn ohimennen heti kun mies tulee lenkiltä, kuitti on tallessa. Ap

Vierailija
33/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluatko miettiä, miksi käytit sanaa "salaa" Ikeassa? Ei miehesi muutenkaan varmaan kerro, missä kaikissa paikoissa käy päivien aikana, eikä se silti ole salaa käymistä, vaikka kahvilla tai marketissa tai jossain kaverilla tms. 

Vierailija
34/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin. Olisit nyt vaihtanut sen Ikean vaikka Anttilaksi, niin et olisi jäänyt kiinni. Lol

Vierailija
35/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehesi tapaista kertoa tällaisista asioista, jos ne olisivat töihin liittyviä? Mun mies ei kertoisi, jos joutuu käymään ostamassa kahvia ja kertakäyttömukeja töihin marketista tai tulostinpaperia kirjakaupasta, mutta jos hän joutuisi johonkin Ikeaan hakemaan tuollaisia niin varmasti soittaisi jo matkalta, että: - "Et kyllä ikinä arvaa mitä mut laitettiin töissä tekemään, no menemään Ikeaan!"

Vierailija
36/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluatko miettiä, miksi käytit sanaa "salaa" Ikeassa? Ei miehesi muutenkaan varmaan kerro, missä kaikissa paikoissa käy päivien aikana, eikä se silti ole salaa käymistä, vaikka kahvilla tai marketissa tai jossain kaverilla tms. 

Inhoaa Ikeaa. Siksi tuntuu oudolta ettei maininnut joutuneensa käymään siellä kun se on vähän erityisempää tuon asenteen vuoksi.

Vierailija
37/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se on jonkun toisen asiakkaan kuitti?

Vierailija
38/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se on jonkun toisen asiakkaan kuitti?

On se ukko silti siellä käynyt xD

Vierailija
39/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää sua ikean kanssa.

Vierailija
40/48 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko miehesi tapaista kertoa tällaisista asioista, jos ne olisivat töihin liittyviä? Mun mies ei kertoisi, jos joutuu käymään ostamassa kahvia ja kertakäyttömukeja töihin marketista tai tulostinpaperia kirjakaupasta, mutta jos hän joutuisi johonkin Ikeaan hakemaan tuollaisia niin varmasti soittaisi jo matkalta, että: - "Et kyllä ikinä arvaa mitä mut laitettiin töissä tekemään, no menemään Ikeaan!"

Tämä juuri! Noin minäkin olisin olettanut mieheni toimivan sillä meillä on vähän vitsinaihe että "olisi aikaa, käydäänpä Ikeassa"... Ap