Mies on käynyt salaa Ikeassa?!?
Löysin pyykkiaskareiden yhteydessä mieheni taskusta Ikean kuitin. Oli ostanut kuitin perusteella mukeja, siivoustarvikkeita, kukkaruukun, maljakon ja servettejä. Siis mitä ihmettä? En ole nähnyt mitään uutta täällä kotona. Kyllä minä mukit, kukkarukun tai maljakon huomaisin. Olenko ihan hullu jos kysyn mieheltä tuosta Ikea-reissusta? Minun kanssani mies ei kyllä ole ollut mikään innokas Ikeaan menijä koskaan. Mutta jos kysyn saatan pilata jonkun kivan yllätyksen jota mies minulle järjestää tms. Ei oikein muuta tule mieleen. Kysyisittekö te jos löytäisitte tuollaisen kuitin? Kuitti oli perjantailta jolloin yleensä käy työkaverien kanssa syömässä tai oluella työviikon jälkeen.
Kommentit (48)
Onko teillä kesämökki? Jos osti sinne? Tai vanhempiensa kesämökille anopin pyynnöstä?
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli lenkiltä ja näytin hänelle kuitin kuin ohimennen kysyen säilytetäänkö se. Mies meni punaiseksi, alkoi tenttaamaan mistä kuitin löysin ja olenko tonkinut hänen "asioitaan". Kerroin vain tarkastaneeni housuntaskut ennen koneeseen laittoa, mutta mies jatkoi suuttumustaan. Nyt olen melko varma, että tässä on jotain outoa. Ap
Selittikö edes mitään, mihin tavarat oli? Jos ei, niin eiköhän se aika selvää ole - miehellä on joko toinen nainen jolle tavarat meni tai on muuttamassa pois omaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kesämökki? Jos osti sinne? Tai vanhempiensa kesämökille anopin pyynnöstä?
Ei ole kesämökkiä. Vanhemmillani on, mutta he pyytäisivät minua käymään siellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli lenkiltä ja näytin hänelle kuitin kuin ohimennen kysyen säilytetäänkö se. Mies meni punaiseksi, alkoi tenttaamaan mistä kuitin löysin ja olenko tonkinut hänen "asioitaan". Kerroin vain tarkastaneeni housuntaskut ennen koneeseen laittoa, mutta mies jatkoi suuttumustaan. Nyt olen melko varma, että tässä on jotain outoa. Ap
Selittikö edes mitään, mihin tavarat oli? Jos ei, niin eiköhän se aika selvää ole - miehellä on joko toinen nainen jolle tavarat meni tai on muuttamassa pois omaan asuntoon.
Ei selittänyt, lähti ovesta minua syyteltyään. Käteni tärisevät järkytyksestä, minä luulin että meillä oli asiat hyvin. Voi kun tähän olisi vielä jokin järkevä selitys mutta mieheni ei yleensä käyttäydy noin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selittänyt, lähti ovesta minua syyteltyään. Käteni tärisevät järkytyksestä, minä luulin että meillä oli asiat hyvin. Voi kun tähän olisi vielä jokin järkevä selitys mutta mieheni ei yleensä käyttäydy noin. Ap
Ei kannata uskoa mitään mitä mies selittää kun palaa. Lähti jonnekin keksimään hyvän selityksen kuitille. Todennäköisesti miehellä on toinen ja on hommannut oman asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin. Olisit nyt vaihtanut sen Ikean vaikka Anttilaksi, niin et olisi jäänyt kiinni. Lol
Olin tulossa kommentoimaan samaa. Oliko siinä edellisessä provossa muuten käyty Ikean ravintolassa syömässä? Muistaakseni oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin. Olisit nyt vaihtanut sen Ikean vaikka Anttilaksi, niin et olisi jäänyt kiinni. Lol
Olin tulossa kommentoimaan samaa. Oliko siinä edellisessä provossa muuten käyty Ikean ravintolassa syömässä? Muistaakseni oli.
Niin ja nyt ollaan jo tärinävaiheessa...