Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä määrin eksät...

Vierailija
05.06.2016 |

...voivat pyöriä kuvioissa? Häiritseekö teitä miehenne ja eksän ystävyys?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi. Ja miestä samoin.

Vierailija
2/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan sovussa erottu jne niin tuntuisi kohtuuttomalta vaatia, että ei saisi ollenkaan olla yhteyksissä. Toisaalta jos oikein treffailisi eksää ja paljonkin olisi yhteydessä, niin kyllähän se vähän häiritsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pyörii paljonkin, siis minun exä. Ollaan lähes parhaat kaverit, ja tavataan aika useinkin. Monesti on mun nykyinen mies mukana, mutta joskus käydään kahvilla tai lenkillä ihan kahdestaankin. Viestitellään lähes päivittäin. Se on yksi mukavimpia ihmisiä ketä tiedän, mutta pariskuntana meistä ei tullut hevonhelvettiä.

Vierailija
4/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ajattelen niin että jos pitkä suhde takana ja hyvissä väleissä erottu vaikkapa rakkauden loppumisen takia niin voi olla väleissä ja yhteyksissä.

Exän nykynen muija on niin pimeä että ei anna meidän olla tekemisissä edes onnittelu viestein merkkipäivinä ja yhteinen koira jäi minulle. :D

Vierailija
5/5 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muutettu isosta kaupungista vähän syrjemmälle, eikä lähellä asuvia ystäviä liiemmin ole. Mieheni eksä (aiemmasta työpaikastamme) asuu sattumalta tässä lähellä. Hänellä on lapset yhden miehen kanssa ja on jo naimisissa seuraavan kanssa. Nainen on mielestäni mukava, ja haluaisin hänestä kahvi- ja lenkkiseuraa, mutta mieheni kokee ajatuksen vaivaannuttavana.

Eli saisi eksä pyöriä puolestani enemmänkin kuvioissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi