Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Wiikkistä SYYSQ-04***

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sivari,joten ei ole ikinä vaatekaappikoulustusta saanu :-/

Oikeesti ku alettii seurustella,asuttii moelmmat viel himas, ni miehen huone oli siisti ja mun huoneest ei lattia näkyny...Niin ne asiat muuttuu!

Tulisko uni jo?KAuniita unia kaikille :-)

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jaksuista, jatu. Hyvin täällä menee. Saatiin yö nukkua :))) Sain jopa 22.30 mentyä nukkumaan. Piti kyllä mennä aiemminkin. 6.30 Pekka halus mun viereen, mutta sehän olikin jo aamun pitkittämistä. Ja isommat maltto 7.30 asti. Nyt istua nököttävät sohvalla vierekkäin lastenohjelmien parissa. Esikoisella oli ei-tv:tä -linja n. 3v asti, mutta nyt moiset ajatukset on lentäny roskiin ja just kävin Pekan viemässä takaisin olkkariin, kun tuli tuohon häkkäröimään. Leikkiä toki sais ja varmaan kohta lähteekin, kun tulee isompien juttuja, mutta tätä tiekkaria ei tarttis räplätä.

Onnea nimpparisankareille!

Lila. Juu. Mä oon nähnykin ne miehen suorat pinkat ja siistin punkan armeijassa. Meidän seurustelu alkoi loistokkaasti, kun ensin oli miehen abivuosi, sitte mun abivuosi &miehen armeija, sitte mies pääsi opiskelemaan ja mä en eli 3 seurusteluvuoden jälkeen mentiin kihloihin ja päästiin sitte sattumalta muuttamaan myös yhteen.

Meidän tuleminen on vasta mun haaveissa, mutta kunhan mies reissusta huomenna kotiutuu, niin koitetaan sopia jotain. Hänellä ei tietty oo mitään hinkua enää lähteä mihinkään, mutta suostunee kyllä. Todennäköisesti puolen viikon maissa siis tultais, mutta ilmoittelen kyllä, kun jotain selviää.

Jaha. Mannapuuro olikin jo hautunu valmiiks, että pitäää kohta lähteä syömään ja muihin puuhiin, ettei taas jumitu tähän koneelle. no, pyykkikoneen kyllä laitoin jo päälle ja peräti päiväruuankin oon jo miettiny. Meinaan laittaa jauheliharisottoa. Riisit on jo valmiina ja jauheliha sulana ja sitten vaan paistamaan ja vihannekset meinasin keittää reilussa vedessä, niin saadaan vähän lientä samalla, ettei tuu ihan kuivaa pepua. Saa nähdä, onnistuuko.

Aurinko paistaa ihanasti :) Paistakoon teillekin ja vieköön samalla tautipöpöt kauas mennessään.

Tervetuloa mukaan pinoon kaikki entiset, nykyiset ja vaikka uudetkin!

T@hti

Vierailija
4/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä väsytti eilen. Johtui varmaan siitä, että kiskoin kivirekeä perässäni koko päivän. Siemenet uuteen kasvuun on hautautuneet pakkasen alle, vaikka vähän ollaan kohottauduttukin poteroistamme.

Haettiin eilen sohva, yllätys, yllätys, Ikeasta. Ärsyttävä kauppa, mutta halpa. Olin sopinut lapsen hoitoa, että päästäisiin ihan kahden kesken ja vielä syömäänkin. Lähtöhetkellä toinen osapuoli oli ihan kypsynyt, eikä halunnut lähteä mihinkään. Minua harmitti, kun olin kysynyt ja sopinut, ja silti suunnitelmat muuttuu.

no, syömään päästiin kuitenkin ja sohva löytyi, joten turha täällä netissä valittaa, pitäis herättää tuo miehenrontti ja sanoa suoraan tunteeni. Lapset istuvat tyytyväisenä sohvalla katsomassa lastenohjelmia. Nyt mahtuu molemmat hyvin.

Oh, ei mitään sanottavaa vissiin, enkä muista muista mitään. Minulle käy Ranskakin, vaikken tiedä voinko lentää kesäkuussa. Yhden yön voi risteillä, jos menee nopeilla laivoilla ja on yön Tallinnassa. Välillä voi käydä vaikka kauneushoitoloissa, jotka siellä ovat edukkaita ja hyviä. Sinnekin voisin tulla mukaan jos ajankohta sopii. JA pääkaupungissa tavata ne, jotka ei pääse risteilemään.

Kukkuu, siviilipalvelusmiehen vaimo :-)

Vierailija
5/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään kyläilään ja huomenna lasketaan mäkeä oikein urakalla...

Vierailija
6/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimein luettua pinot ja olen nyt ajantasalla. Onni keskeytti moisen homman eilen sammuttamalla tietsikan. Anoppilassa ollaan edelleen mutta onneksi huomenna kotiin päin ja maanantaina matka jatkuu Ouluun.

Kisoja olen katsonut. Eilenkin väsytti ihan hulluna mutta en malttanut mennä nukkumaan ennen kuin lätkäpeli loppui. Ja taitoluistelun katsoin myös.

Pikaiseen muutama kommentti, jos jotain muistan.

Pottailua ei mekään harrasteta kun toinen osapuoli ei siitä tykkää. Ei potta vaan Onni:) Asian tiimoilta olen Yniksen linjoilla. Mutta lapset on erilaisia ja toisilta se vaan luonnistuu aikaisemmin.

Haalareista. Näistä olen aina pihalla. Nyt on toppahaalari kokoa 80 ja on aika reilu. Välikausihaalareista en tiedä mitään. Yks ohut meillä oli keväällä ja syksyllä, en usko että enää mahtuu. Mies eilen katseli Cittarin mainosta ja siinä kaupattiin just vk-haalareita. Naureskeli ja totesi, että Onnillekin tuollainen. (äänensävy oli siis se, että ei kai nyt Onni tuollaista tarvi..)

Risteily tai Ranska kuulostaa mahtavalle! Ja olen ihan varma, että jonain päivänä tämä porukka oikeasti menee Ranskaan! Ayap varmaan kohta laittaa jo asiasta sähköpostia:)

Onska-Ponska on nukkunut taas yönsä mutta herää 6.30. No, tällä hetkellä tyytyväisiä ollaan, että nukkuu kun alkuviikko oli aika takkuista.

Aavikselle onnittelut työpuhelusta! Vaikea asia varmasti päättää. Tsemppiä pähkäilyyn.

En mä nyt muuta muista. Kiva Reeli, kun piipahdit!

T-P

Vierailija
7/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaviikko lähenee loppuaan enkä mitään niistä rästihommista oo tehny mitä piti... no ehkä sit pääsiäisenä kun sillon on pari päivää lomaa :)

vk-haalareista. meillä nyt 80cm toppapuku, on vielä kasvunvaraa (reimatec), kevääksi/syksyksi on remun 2-osainen puku kokoa 86cm. Lisäksi löytyy vielä ticketin ohut sadeasu 92cm, on superiso vielä... menee varmaan vuoden päästäkin. Sit mun äiti tilas sen Meidän perhe-lehden, aj sieltä saa tilaajalahjaksi 92cm reiman vk-haalarin. Että hyvin on asiat pulkassa :) ens talveksikin on jo haalari ja villahaalari... eipähän tarvii sit ostaa, kun ens syksynä mieskin aloittaa opiskelut niin on vähän vähemmän tuota rahaa (ihan ku sitä nyt niin paljon olisi...)

Tänään ois kavereitten kihlajaiset, ja lahja on vielä kaupassa. Ei aavistustakaan mitä ostais, jotain pientä mutta kivaa eikä kovin kallista. Mahdoton yhtälö?

Torstaina käytiin 1½-v neuvolassa, ens perjantainahan Ida on jo 1½ vuotta! Rokotus saatiin, ja kaikenlaista temppua piti siellä tehdä. Musta oli tosi stressaavaa kun aikaa oli 20min ja siinä ajassa Idan piti tehdä palapeliä, palikoista torni, sit piti mitata ja punnita ja koko ajan lääkäri kyseli jotain. Varmaan puolet jäi kertomatta ja jos jotain ongelmia olis niin ei varmasti olis ehtiny kertomaan. Joka tapauksessa Ida oli 80cm ja 10,3kg ja pipo 46cm... aika pienipäinen, vieläkin käytetään hennesin pipoja 2-6kk :) taitaa ne tosin olla jo vähän venyny käytössä.

pää tyhjeni enkä yhtään muista mitä piti kommentoida... paitsi et Idakin ilmoittaa välillä vessahädästään, hakkaa vessanovea ja sanoo kakka. Yleensä sit jotain pottaan tuleekin, ei tosin se kakka vaan pissa :)

Petra ja ida

Vierailija
8/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POika on matkalla kotiin :-)

Typy heräili yöllä...ja aamulla..aika pätkästä oli!Just ku eilen sanoin et se nukkuu.Oma yö jää lyhyeksi ku typy nukkuu vaa sen 22-8.Itellä menee valvominen aina lähemmäs yhtä kun on pakko saada sitä aikaa et voi vaan olla..Typyl on päiväl kokoajan joku projekti menossa..jokko tekee tuhmia tai sit on syöksymässä pää edellä maahan.Just äsken vesipullolla kasteli lattiat,rattaaat ja ittesä..

Nyt on tosi kiukkunen..tuleee kipeeks tai reagoi et isi on pois..Muutaman kerran on sitä jo huudellu.

Täytyy ehkä siirtyä neidin seuraan..

jatu

Vierailija
9/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taidetaan mässäillä tänään:) Sacherkakku odottaa kuorruttajaa, broilerit on kypsennetty piirakkaa varten. Mies imuroi alakerrassa ja lapset leikkii esikoisen huoneessa rauhassa (saa nähdä kuinka kauan, äsken olikin kauheaa riehumista).

Vieraat tulee klo 16. Minä niin toivoisin, että ehtisin nukkua edes vähän aikaa iltapäivällä. Viime yön unet jäi kuuteen tuntiin, kun sitä mustaa läpyskää piti tuijottaa telkkarista:) Huominen loppuottelu tuleekin siihen aikaan, että meillä on taas vieraita. Onneksi vain yksi kaveriperhe, joten ikävänä ihmisenä aion pitää telkkarin auki. Minä kun tykkäisin kattoa jääkiekkoa, varsinkin jos saisin rauhassa kattoa.

" äijää täijää. ätitintidintitnti. kolikolikoli." Terkkuja pikkurinsessalta!

T: Ynis

Vierailija
10/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ja minä sanon lähestulkoon vain Böö pinoon. Leppoisa aamu ollut. Mies ja Sini ulkoilleet ja minä olen vain lepäillyt. Nyt Sinin laitin päikkäreille ja ajattelin vain jatkaa lepäilyä/lorvailua. Äiti tulee tänään huushollaamaan, joten täytyyhän minun hänelle siivoamista ja pyhkimistä jättää. :-D Äiti varmaankin innostuu leipomaankin.. Nami, nami!

Sinillä ollut pari päivää ohut lasten tyyny käytössä. Näköjään pitää siitä. Tyyny pysyy ensinnäkin sängyssä ja vielä ihmeellisempää että Sinin pää pysyy tyynyllä. Empä olisi uskonut!

Lila75

Vierailija
11/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenssu iski minuun eilen illalla. Tylsää. Toivottavasti muu perhe pysyy terveenä. Jäimme siis Nöösän kanssa kotipäivää viettämään miehen lähtiessä raksalle hommiin. Yö oli huono. Edelleen ihmettelen. Tylsät menkatkin vaivaa isompana vuotona. Eilen sain ihmeteltyä, että onpas minimaalinen vuoto. No, aamu korjasi asian vakioon. Harmistusta ja suruisaa ikävääkin taas koen enemmän. Voimia muillekin kovaa ikävään ja suruun!

T@hti: Kiitos kysymästä, harmistusoloa siis on vielä, mutta kyllä se taas tästä. Surunhaavat on vain taas aukeilleet, mutta elämä jatkuu ja kevät tuo mukanaan valoa ja iloa. Jaksua sinulle!

Jatu: Mä olen melkein pihalla kisoista. Olen katsonut kisoja jotain 2 minuuttia, mutta uutisten kautta suurin piirtein selvillä Suomen mitaleista. Meillä ei mieskään ole penkkiurheilija. Miehen ikävöintiin jaksua.

Kiitos kysymästä. Mun työkuviot on ihan auki. Kirkon rattaat on kuulemma niin hitaat, että päätös vie ilmeisesti aikaa. Odottelen siis edelleen. Hakupapereita olen kyllä koko ajan lähetellyt muuallekin. Olen jo katsellut muutakin hommaa, kun kilpailu paikoista täällä Etelä-Suomessa on kova. Enköhän minäkin sitten joskus saa papinhommia ja vihkimyksen. Pakko ajatella positiivisesti, vaikka välillä harmaalta tuntuukin.

Ynis: Hienoa, että haalari asia järjestyi.

Pilelle kiitos, kun muistutit minua, miksi pidin niin kovasti viime kesänä ja syksynä Nöösällä olleista takista ja housuista. Taidan ostaa sittenkin tuon yhdistelmän.

Saamuskan ja Ayapin perheissä sairastellaan. Paranemista ja voimia.

Nyt siirryn muualle valittamaan. Hyvää viikonloppua kaikille!

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
12/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kiirusta piti yh-aikana. Mies tuli illalla myöhään kotiin, yhtenä kappaleena, mutta väsyneenä. Äsken lähtikin jo töihin katsomaan rästiinjääneitä hommia.

Mua edelleen ärsyttää se, että työt tuntuu menevän aina kaiken muun edelle. Koti on jo jonkin aikaa jäänyt täysin mun vastuulle, joten voisin kopsata T@hden kirjoitukset ja allekirjoittaa.

Typy on ollut ihanan innostunut isistään :-) Mekin käytiin eilen Ikeassa ja sillä reissulla pyydysti nuhan. Nyt tursuttaa ja yöllä yski vähän väliä.

Ei nähty Kukkuuta, mutta yhden työkaverin näin. Eikä ostettu kuin jotain pikkusälää, kun tuntui olevan loppu juuri ne isommat pikkusälät mitä menin Ikeasta hakemaan.

Vk-haalaria en ole kummemmin miettinyt. Typy on pieni, mutta Reimatecin 86cm talvihaalari alkaa olla ok. Tällä kasvuvauhdilla menee vielä loppusyksystä. Ohut 80cm haalari meillä on, mutta ei taida kestää taaperon puistokäyttäytymistä, joten jäänee autoilu- ja kauppailukäyttöön???

Typy viihtyy hyvin puistossa, mutta ei tykkää enää keinumisesta.

Heh joo ja viimein keksin muinaiseen galluun vastauksen eli missä mies on parempi - ainakin on paljon parempi leikkaamaan Typyn kynnet ja putsaa korvat, navan ja kainalot huolellisemmin :-)

Puhtaasti omaa napaa, mutta kunhan pääsen normaalielämään kiinni ehdin kommentoida muutakin, kai :-)

Lauantaita mukavaa!

Keilin

Vierailija
13/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, meijän viime risteily oli Romantikalla. Eipä taida olla muita varteenotettavia vaihtiksia yönyli risteilyyn kuin nuo Tallinkin kaksi laivaa ja niissä risteilyt varmaan aika samanlaisia.

Mun mielenkiinnon herätti olikohan Kukuluksen ehdottama, nopeella Tallinaan ja yöksi hotelliin.

Paaaljon enemmän olisi aikaa nauttia keväisestä kaupungista ja siellähän ruokaravintoloita löytyy joka lähtöön, niin voisi rauhassa herkutella.

Hotellireissu varmaan maksaisi 60 eurosta ylöspäin, riippuen hotellista, mun kokemuksen mukaan lähes kaikki (halvemmatkin) hotlat on siistejä ja ajaa asiansa.

No niin, täällä tää jo höyryää täyttäpäätä :)

Mulla matkustus rajoittuu viikonloppuihin, silloin isi on kotona. En tiedä onko arkipäivistä ollut edes puhetta.

Jos ei ihan maltaita reissu maksa niin voisin hyvinkin lähteä.

Kiitos Lempo Ranska-infosta :)

Hilu

Vierailija
14/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pikaseen kävin Tallinkin sivuilla, hinnat hotellireissuun lähtee vkonloppuisin noin 70 eurosta. Eli tulee maksamaan ainakin tuplasti, verrattuna pelkkään risteilyyn.

Hilu

Vierailija
15/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotteln että mies menis suihkuun, että päästäis liikkeelle. Tänään on näitä päiviä. Minä olen jo ollut töissä ja käynyt kaupassa. Saan työstä niin paljon virtaa, että loppu päivä meneekin hyvällä mielellä, vaikka yks onkin vähän ärsy ;).

Yö Tallinnassa käy hyvin. Oikeastaan paremmin. Sen verran käyn töissä, ettei mun tartte anoa rahaa ja olen valmis sijoittamaan 70. Siirrytäänkö suunnittelussa spostin puolelle? Onko Hilu promoottori?

Olen muuten oppinut, että aloitan lasten pukemisen vasta kun mies on pukeissa, silloin hänenkin on osallistuttava. Ennen kävi usein niin, että mies laittoi itsensä valmiiksi ja minä kaikki muut.

Kukkuulle onnia työpaikasta.

Joko Aavis on tehnyt päätöksen?

T@hdelle myös voimia arjen pyörityksiin. Minä olen oppinut, että oma aika ja raha on vaan otettava, kukaan (tai siis mies) ei ymmärrä sitä antaa. Sinulle soisin kyllä pienen lepoloman.

Hiphei. Huomenna sitten mäen laskuun. Me mennäänkin Otson kanssa oikeen retkelle. Luvassa olis mäen ja kaverin lisäksi ainakin paloauto (vpk).

Pilette.

Vierailija
16/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi käydä raksalla, kun mieheltä loppu maali kesken ja tarvitsi lisää. Kyllä vaan kannatti käydä. Taas huomasin, että mitäpä tässä valittamista. Laminaattia oli saatu lattiaan jo jonkin verran. Siellä alkaa näyttää kodilta. Vieläpä oikein mieleiseltä ja kauniilta. =) Ihanaa, että valinnat on osunut nappiin ja miellyttää omaa silmää. Enää tasan kuukausi muuttoon. Kipii!

Keilin: Mukavaa, kun yh-viikko on ohi. Toivottavasti mies malttaa pysyä töistä välillä poissa. Haleja!

Nöösä nukahti tulomatkalla, joten koitan herätellä vienosti. Taitaa kyllä suuttua, vaikka tekisi miten kuten tuon herättelyn. Eipä itsestäkään tunnu kesken unien herääminen mukavalta. Yöunia on kuitenkin ajateltava. Notta Tsau!

-Mummuli

Vierailija
17/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportti päivän kulusta: aamupäivällä löysäilyä. Mies ryhtyi tyhjentämään muuttotavaroista huonetta, joka odottaa remonttia. Lähdin lasten kanssa kakkukahville, jollaisia saa täällä melkein maalla jo ihan inhimilliseen hintaan kahvilasta. Erinomaiselta maistui. Autoin Poikasta tuhlaamaan viikkorahansa. Kotona kävimme Poikasen kanssa hauskalla hiihtolenkillä. Ruokin lintuja leivänmuruilla. Tein ruokaa ja olin miehen assistentti tavaramyllerryksen järjestelyssä.

Meidän pesässä sellaista. Tunnelma osoittaa lientymisen merkkejä. Taidan edesauttaa sitä opastamalla Poikaselle valmiiksi huomisaamuksi tv:n käytön. Herättää minut turhan aikaisin muuten, päivästä tulee kiukkuinen.

Lapset leikkivät ruuvinvääntimellä. Siinä on magneettipää, ja Kukkanen ripustaa ruuveja siihen roikkumaan ja Poikanen laittaa ruuvit karuselliin.

Kukkuu

Vierailija
18/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta.

Kakkapainotteisia on olleet juttuni viime päivinä, sama linja jatkuu. Väkkärä ripuloi edelleen. Alkaa kyllästyttää. Ja myös huolestuttaa.

Pyörsky on tiistaista asti valittanut masupipi... Olen pitänyt itsestään selvänä, että tytölle on tulossa vatsatauti. Noh, eilen olikin viitteitä siihen suuntaan. Tänään säikähdin. Olen nimittäin eräätkin kakat nähnyt (montako kakkaa neljä lasta äitinsä iloksi yhteensä tekee?), mutta en koskaan sellaista kuin tänään: lähes väritöntä, harmaata, aavistus beigeä. Ensin google, sitten 10023 josta kehotettiin menemään päivystykseen. Kävimme, samalla " tarkastettiin" Väkkärä kun kerran mukana oli. Jos väri oli vain tämän kerran, ei hätää, mutta jos jatkuu niin maanantaina uusiksi lääkäriin maksan toimintaa varmistelemaan. Helvata.

Minuu hyydyttää.

Ynis, miten kekkerit meni?

Vierailija
19/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armas isorinsessa sanoi äsken iltapesulla, että oli kiva lauantai. *herkistelee* Tyttö istui sohvalla syömisiä lukuunottamatta ja kaikki muut taisi unohtaa koko sankarin sinne. Oli niin kovasti lahjakirjoja joita mummi luki tytölle ja tarroja joita liimaili uuteen Nalle Puh-lehtiä varten saatuun lehtikoteloon, sekä siirtokuvia. Taisi olla ihan omassa maailmassaan pari tuntia:) Iso tyttö osaa välillä olla niin reipas ja ISO, että liikutun suorastaan. Kyllä niistä hetkistä nauttii, kun useimmiten tilanne on ihan toinen. Minun korvaan pistää se, kun tyttö selittää nätisti jotain miehelle tai mulle, tai kysyy apua tai muuten vaan ihmettelee jotain ilman huolen häivää. Valitus, huuto ja kiljunta on liian jokapäiväinen ilmiö.

Kekkerit meni hyvin! Kerrankin ihmiset tuli vähän eri aikoihin (yleensä lähes kaikki kutsutut tulvii kerralla eteisessä ja kahvipöydässä ja minä hiki hatussa yritän pitää kaikki tyytyväisenä). Tänään aloitettiin isovanhempien kanssa ruokailu ensin, sitten tuli pari kaveriperhettä myöhemmin. Kaikki mahtui pöytään syömään, kun ei oltu yhtä aikaa siinä. Kakku alotettiin sitten, kun kaikki oli saanut pientä suolaista syödäkseen. Hesarista poimittua broileripiirakkaa kehuttiin ja siitä taidankin saada yhden iltapalaruuan äidin juhliin. Lupasin hoitaa iltapalat pöytään sinne. Kivaa!

Palander teki surkean mokan, voihan kääk! Onneksi isorinsessa sai ajatukset hetkessä muualle. Ehti jo harmittaa, vaikka urheilua ja elämää se vaan on.

Jaksua Ayapille! Kyllä sais jo teilläkin helpottaa!

Meillä pikkurinsessan vatsa oireilee ja kakkaa tulee eri koostumuksissa montakin kertaa päivässä. Kohta taidetaan liittyä algeeriakerhoon, vai voisko olla lievempää vatsatautia jo toista kertaa ja pitempikestoisena tautina? Tänään reppanalla pylly oli ihan punainen jo kaikkien kakkojen jäljiltä. Kiinteääkin taas tuli illalla, mutta saa nähdä mitä tästä seuraa. Alkaa jo vähän huolestuttaa. Parin viikon päästä ois neuvolalääkäri (joka taitaa olla täysin turha taho ottamaan kantaa tähän asiaan).

T: Ynis

Vierailija
20/42 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän perheessä on nyt turhan monta murhetta. Voimia ja toipumisia.

Ynis, kivaa, että teillä meni juhlat hyvin. Nämä 4-vuotiaat ovat tosiaan joissain asioissa niin isoja ja joissain taas pieniä. Otso osaa käyttää tilannetta hyväksi ja jos yritän houkutella tekemään jotain, koska on jo iso poika. Vastaa hän:" Eiku mä oon vasta koome, ihan pieni" :)

Nääkä. Meen syömään.

Pilette