Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi annat pakit?

Nainen kysyy
05.06.2016 |

Täällä on varmaan miehiä, joten kysyn: Miksi annatte pakkeja? Millaisille naisille ja missä tilanteessa? Entä jos naisen kanssa on jo ollut jotain, esim. flirttiä ja suutelua, miksi feidaatte? Siis jos ensin olette olleet kiinnostuneita ja sitten ette enää myöhemmin olekaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärit, yhärit ja läskit.

M40

Vierailija
22/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin naiselleni kalapakin ja se tykkää siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä miehellä on varmasti joku muu jo kiikarissa. Sen takia nihkeä ja neutraali. Sanoit että aikaakin on jo kulunu siitä, kuinka kauan? Koska sehän on ihan ymmärrettävää että on sitten sinun ollessasi varattu alkanut mennä eteenpäin omassa elämässään.

10 kk. No joo, mietin itsekin tuota, et on varmaan uusi nainen kiikarissa. Ap

Vierailija
24/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä miehellä on varmasti joku muu jo kiikarissa. Sen takia nihkeä ja neutraali. Sanoit että aikaakin on jo kulunu siitä, kuinka kauan? Koska sehän on ihan ymmärrettävää että on sitten sinun ollessasi varattu alkanut mennä eteenpäin omassa elämässään.

10 kk. No joo, mietin itsekin tuota, et on varmaan uusi nainen kiikarissa. Ap

Itsellä ainakin "laastaritutka" ujeltaisi aika reippaasti, jos olisin 10kk aikasemmin saanut joltain pakit koska on varattu ja nyt tämä sama nainen soittelisikin perään.

Vierailija
25/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PyhäVulvasi ei ole maapallon keskipiste, vaikka itse niin kuvittelisitkin.

Oletko pahastikin puutteessa? Et ole ikinä saanut naista? Ymmärrän katkeruutesi.

Kommenttisi kertoo kaiken oleellisen sinusta, ja vahvistaa sen mitä kirjoitin. Säälittävää, jos sinulla ei ole miehille mitään muuta annettavaa, kuin elimesi.

Vierailija
26/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastun ja saan pakit, niin menee jonkin aikaa että sen ihastumisen saa tapettua. Samalla tietysti lähtee ne ruusunpunaiset lasit silmiltä ja sen naisen näkee objektiivisemmin virheineen ja puutteineen. Toiset eivät enää sen jälkeen ole kiinnostavia. 

Jos kyse on jostain satunnaisesta naisesta niin en varmaankaan antaisi itseni ihastua uudelleen vaikka nainen myöhemmin perään soittelisi. Jos taas jostakusta, jonka kanssa olen säännöllisesti tekemisissä niin saattaisin ajan kanssa kiinnostua uudestaankin, mutta se tapahtuisi sen muun yhteisen tekemisen kautta pikkuhiljaa.

Vierailija
27/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tiedät, mitä eroa on vulvalla ja vaginalla?

Vierailija
28/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajille annan pakit, koska en halua alkaa paimentamaan lapsia.

yksinhuoltajien kanssa pitää alkaa panosuhteisiin. Ottaa hyvin suihin on niin epätoivoisia.

Vierailija
29/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pahastikin puutteessa? Et ole ikinä saanut naista? Ymmärrän katkeruutesi.

Kommenttisi kertoo kaiken oleellisen sinusta, ja vahvistaa sen mitä kirjoitin. Säälittävää, jos sinulla ei ole miehille mitään muuta annettavaa, kuin elimesi.

Sinua ja elintäsi ei edes yksikään nainen halua.

Vierailija
30/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajille annan pakit, koska en halua alkaa paimentamaan lapsia.

yksinhuoltajien kanssa pitää alkaa panosuhteisiin. Ottaa hyvin suihin on niin epätoivoisia.

Mulla on ollut nyt kohta 7v seksi/ystävyys/light-suhde yksinhuoltajaan. Seksiä, "treffejä" yhteisten kiinnostustenkohteiden parissa, ripaus romantiikkaa, eri osoitteet, ei arkea, lapsia tai isäpuolisählinkiä. Täydellistä.

M42

Vierailija
31/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä.

Vierailija
32/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on, mutta se ei liity aloitukseen.

Vierailija
33/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Prinsessa jolle mä en ollut muuta kuin laastari ja lelu jonka piti saapua paikalle aina kun hän halusi jotain. 

-Draamaa, lähes aina tyhjästä keksittyä sellaista.

-Suhde alkoholiin lähenteli sairautta

-Kemiat ei mätsännyt. Edelleen maisemissa, mutta hän on niinkuin sisko. Hurmaava ihminen mutta kun ei niin ei.

-Oli todellisuudessa suunnitellut jo hääpukunsa värin ja lapsien määrän ennen kuin muisti nimeni. Sitä on hyvä miettiä. Hääsuunnitelmat kirkkoa myöten vs kolme kirjainta. Mitä tehdään kun tavataan kaheli? juostaan aivan helvetin lujaa.

-Täydellinen luottamuksen puute. Mä en esimerkiksi voinut käydä itsekseni kahvilla missään, koska ihan varmasti petin.

-kts edellinen kohta mutta tämä vaati saada kerran viikossa lukea mun puhelimen viestit läpi. Juuei.

Vierailija
34/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kiinni muumioutunutta karvaista toosaa ei suostu kun joku Pentti 60v pökkimään. Oot vanha etkä kelpaa enää muille.

Vierailija
35/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te kaksi! Tässä teille ikiomat sähköpostiosoitteet, joiden välityksellä voitte jatkaa tuota äärettömän kiinnostavaa väittelyänne siitä, kumman vehkeet vähemmän vastakkaista sukupuolta kiinnostaa:

muumiotussu@mailinator.com

ruttokulli@mailinator.com

Olkaa hyvät!

Vierailija
36/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaksi! Tässä teille ikiomat sähköpostiosoitteet, joiden välityksellä voitte jatkaa tuota äärettömän kiinnostavaa väittelyänne siitä, kumman vehkeet vähemmän vastakkaista sukupuolta kiinnostaa:

muumiotussu@mailinator.com

ruttokulli@mailinator.com

Olkaa hyvät!

Ja ensi kesänä heillä on jo sitten häät! Ihanaa!

Vierailija
37/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP lähestyt vääriä miehiä. Jos menet iskemään jotain parasta 10% miehistä, tyyliin julkkista, tai rikasta miestä, mallin komeaa tms. Niin tietysti saat pakit, koska sillä miehellä riittää niin paljon kysyntää, että on vara valita paremmista vaihtoehdoista kuin sinä. Mene iskemään sellaista työtöntä pullukkamiestä, niin tuskin saat pakkeja.

Tämä ehkä pätee teorian tasolla mutta käytäntö on osoittanut tämänkin väittämän virheelliseksi, itse olen aivan tavallisen näköinen nainen ja olen lähestynyt juurikin niitä omantasoisia miehiä ja pakit on tullut joka kerta :D Jos en itse aktiivisesti lähesty miehiä, niin kukaan ei kiinnitä minuun edes mitään huomiota. Joten luulenpa että vikaa on myös monissa miehissä, ei vain meissä naisissa. Suurimmalla osalla ihmisistä taitaa olla aika korkeat kriteerit nykyään, kaikki haluavat Hunksin tai bikinibeiben vaikka mahdollisuudet sellaisen saamiseen ovat aika olemattomat. Monilla on epärealistiset vaatimukset kumppanin suhteen, kiitos populäärikulttuurin, joka aivopesee ihmisiä ajattelemaan että se unelmien kumppani suurin piirtein tulee hakemaan sinut kotoa, ilman että sinun itse täytyisi nähdä pienintäkään vaivaa asian eteen. Suomessa on jo yli miljoona sinkkutaloutta ja määrä on vain kasvamaan päin.

Vierailija
38/38 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antanut pakkeja...paitsi silloin jos olen ollut varattu. Olen kaikkiruokainen. Ehkä joku aivan mahdoton ylipaino tai isot tatuoinnit on sellainen asia, josta ei pysty neuvottelemaan. Tehkää naiset enemmän aloitteita niille omantasoisille miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä