Tiedättekö sen helsinkiläisen kävelytyylin jossa puolijuostaan kuin olisi johonkin kiire vaikkei todellisuudessa ole
Kommentit (16)
Aloittaja vissiin niitä maalaisia jotka jäävät möllöttämään liukuportaiden tasanteelle.
En, tiedän kyllä, että kaupunkilaiset kävelee nopeammin, mutta ei se puolijuoksua ole.
Hei, se olin minä! Oli oikeasti kiire, kun piti ehtiä junaan. Kohta ollaan Kokkolassa ja sitten ei ole enää pitkä matka kotiin.
Ensi viikolla onkin taas tiedossa Helsingin-reissu. Kiireen takia Helsingissä on ankea ilmapiiri. Ihmisiäkin on ihan liikaa. Kiirettä ja tungosta, en tykkää.
Hektistä missä vain kulku
citykettuna jolkotellessa.
Ollaankin paljon hoikempia kuin te lihavat juntit.
Itse tiedän sen helsinkiläisen kävelytyylin, kun tullaan suoraan päälle välittämättä vastaantulijasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hei, se olin minä! Oli oikeasti kiire, kun piti ehtiä junaan. Kohta ollaan Kokkolassa ja sitten ei ole enää pitkä matka kotiin.
En juntti igen!
Vierailija kirjoitti:
En, tiedän kyllä, että kaupunkilaiset kävelee nopeammin, mutta ei se puolijuoksua ole.
Tutkimusten mukaan ovat parempikuntoisia, kuin autoilla ovelta ovelle kulkevat maalaisserkut. Ne ne vasta hassuilta näyttää.
Ei se ehkä ole niinkään helsinkiläinen kävelytyyli, vaan sellainen jännä muualta tuotu "minä nyt menen tässä niin perkeleesti" tyylinen askellus.
Kyse nimenomaan naisista. Mitä kalliimpi käsilaukku, sitä kovempi on nopeus.
Ja sit ne tampiot jotka juoksee bussiin henkihieverissä. Kas kun ei rullaportaissa metroon.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla onkin taas tiedossa Helsingin-reissu. Kiireen takia Helsingissä on ankea ilmapiiri. Ihmisiäkin on ihan liikaa. Kiirettä ja tungosta, en tykkää.
Etkö voi tehdä etänä, vai oletko Kelassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä mihinkään ole kiire. Se on vain kävelytyyli.
Ja Helsinki ei ole vain rautatieaseman seutu. Tule vaikka tänne Munkkiniemeen, niin ei ole tungosta.
en tiedä
t. helsinkiläinen