Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavia somessa pyörivät valmistujaiskuvat, joissa on yli-ikäiseltä pissikseltä näyttävä keski-ikäinen äiti + ylioppilas

Vierailija
05.06.2016 |

Miksi 45+-vuotias kuvittelee olevansa vielä parikymppinen ja yrittää kloonata itsensä samannäköiseksi kuin tyttärensä on? Tulos on poikkeuksetta naurettavan ja hirvittävän välimaastosta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sinua nyt kiukuttaa heti aamusta? Äideillä ja tyttärillä on hiukset laitettu, meikattu ja juhlavaatteet yllä, ihan normaalia.

Vierailija
2/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ajattelin eilen samaa. Tosin nämä tyypit näyttävät yli-ikäisiltä pissiksiltä arjessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tykkää pukeutua ikäisensä mukaiseksi, entä sitten? Voi näyttää tyhmältä sinun silmääsi, mutta heille se on heidän silmää miellyttävä pukeutumis/meikkaamistyyli.

Vierailija
4/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se sinua nyt kiukuttaa heti aamusta? Äideillä ja tyttärillä on hiukset laitettu, meikattu ja juhlavaatteet yllä, ihan normaalia.

Joo mutta kyse olikin tyylistä. Taidat itse näyttää yli-ikäiseltä pissikseltä, jos tätä et tajua?

Vierailija
5/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ajattelin samaa kun näin FB:ssa kaverin kaverin kuvia, joissa esiintyi ysiltä päässeen tyttärensä kanssa. Sama henkilö luulee kai muutenkin olevansa edelleen tosi hot, kun jaksaa aina laittaa kuvia itsestään milloin missäkin asussa ja poseerausasennossa. Miehensä oli kyllä ihan komeahko, ilmeisesti on joko nuorempi tai ei muuten vaan ole yhtä kulahtanut.

Vierailija
6/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa jotain esimerkkejä. Ne kuvat mitö minä olen nähnyt niin ylioppilaat on ollu oikein tyylikkäitä ja vieressä ylpeä vanhempi ☺

Vierailija
7/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta ... 

Miksi pyörit somessa katsomassa valmistujaiskuvia, vai onko tuo sinun kuvailemasi joku tuttu? Toisaalta, silloin tietäisit miksi tuo äiti toimii noin "tuomittavalla" tavalla. Eli väijyt ventovireaiden kuvia somessa. Mun mielestä vähän outoa. 

Toinen kysymys: mitä saat itsellesi kun haukut vieraita ihmisiä Vauvapalstalla, tuleeko parempi mieli?

Vierailija
8/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta ... 

Miksi pyörit somessa katsomassa valmistujaiskuvia, vai onko tuo sinun kuvailemasi joku tuttu? Toisaalta, silloin tietäisit miksi tuo äiti toimii noin "tuomittavalla" tavalla. Eli väijyt ventovireaiden kuvia somessa. Mun mielestä vähän outoa. 

Toinen kysymys: mitä saat itsellesi kun haukut vieraita ihmisiä Vauvapalstalla, tuleeko parempi mieli?

Ei siellä pahemmin tarvitse pyöriä, kun kuvat on Facebookin etusivulla ja näkyvät väijymättäkin.

Vierailija
9/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä pitäisi näin +45-vuotiaana laittaa päällensä, että kaikki olisivat tyytyväisiä? Pikkukukallinen kretonkimekko, keskiruskeat tukisukkahousut ja harmaat paksupohjalliset kävelykengät?

Vierailija
10/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain kateellinen, kun ei ole itse saanut olla ylioppilaan äiti.

Vierailija
11/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin näkyvät ventovieraidenkin kuvat, jos joku kaverini on tykännyt niistä tai kommentoinut. Siihen ne tupsahtavat uutisvirtaan ihan väijymättä. Valitettavasti - joidenkin naamoja ei jaksaisi enää sadatta kertaa nähdä. Ilmeisesti jotkut haluavat levittää kuvansa laajemmallekin yleisölle kun pitävät asetuksensa tuollaisina.

Vierailija
12/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on vain kateellinen, kun ei ole itse saanut olla ylioppilaan äiti.

...tai näyttää keski-ikäiseltä.

Vierailija
13/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin näkyvät ventovieraidenkin kuvat, jos joku kaverini on tykännyt niistä tai kommentoinut. Siihen ne tupsahtavat uutisvirtaan ihan väijymättä. Valitettavasti - joidenkin naamoja ei jaksaisi enää sadatta kertaa nähdä. Ilmeisesti jotkut haluavat levittää kuvansa laajemmallekin yleisölle kun pitävät asetuksensa tuollaisina.

Voikos tuon jotenkin estää? En haluaisi omien minkäänlaisten kuvieni näkyvän ihan ventovieraille, jos tuttuni niitä sattuu kommentoimaan.

Vierailija
14/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä, FB tulvii kuvia ja uutisia ventovieraista, oikeesti onko niin vaikea säätää niit asetuksia että menevät vaan omille kavereille? Tympii kun joutuu selaamaan metrikaupalle että löytyy ne päivitykset jotka oikeasti kiinnostavat.

Vierailija
15/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva 45 v on enää niin kaunis, että kuvia haluaisi katsoa. Yllättävän moni ei tajua tuota, että ne leviävät kaverien kavereillekin kun tosiaan taas noita oli fb täynnä.

Vierailija
16/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näistä mieleen Harry Enfieldin People think we're sisters!

Vierailija
17/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kuvia eilen koko etusivu täynnä. Kyllä vanhemmat saavat olla ylpeitä lapsistaan.

Vierailija
18/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania kuvia eilen koko etusivu täynnä. Kyllä vanhemmat saavat olla ylpeitä lapsistaan.

Tässä ketjussa on katkerana valittamassa sellaisia, joista oma isä ja äiti eivät ole koskaan olleet ylpeitä eivätkä laittautuneet parhaimpiinsa tukka kammattuna, että saisivat seistä lapsensa rinnalla onnellisena. Paha mieli kai sellaisesta jää .

Vierailija
19/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva 45 v on enää niin kaunis, että kuvia haluaisi katsoa. Yllättävän moni ei tajua tuota, että ne leviävät kaverien kavereillekin kun tosiaan taas noita oli fb täynnä.

Kylläpä olet törkeä. Ehkä ne kuvat on siellä esn vuoksi, että ollaan ylpeitä vanhempia, eikä sen vuoksi että 45-vuotias "ei ole enää kaunis". Laitapa kuva pärstästäsi tähän, niin katsotaan kuinka ruma sinä olet. Sisäisesti ainakin ihan mätä.

Vierailija
20/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida olla yhtään ystävää, kun facessakin vain jotain muukalaisia, rumia nelivitosia pissisäitejä.

Sääliksi käy yksinäistä trollipeikkoa, kun ei siitä kukaan välitä.