Naurettavia somessa pyörivät valmistujaiskuvat, joissa on yli-ikäiseltä pissikseltä näyttävä keski-ikäinen äiti + ylioppilas
Miksi 45+-vuotias kuvittelee olevansa vielä parikymppinen ja yrittää kloonata itsensä samannäköiseksi kuin tyttärensä on? Tulos on poikkeuksetta naurettavan ja hirvittävän välimaastosta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se sinua nyt kiukuttaa heti aamusta? Äideillä ja tyttärillä on hiukset laitettu, meikattu ja juhlavaatteet yllä, ihan normaalia.
Ap on tutkinut facessa kuvia muiden valmistujaisjuhlista ja huomannut, että damn it, siellähän on paljon upeita +45- äitejä tyttäriensä rinnalla. Paljon upeampia kuin hän itse ja sepä nyt sapettaa.
Vierailija kirjoitti:
Harva 45 v on enää niin kaunis, että kuvia haluaisi katsoa. Yllättävän moni ei tajua tuota, että ne leviävät kaverien kavereillekin kun tosiaan taas noita oli fb täynnä.
Olet oikeassa.
Selasin yli 45-vuotiaiden miesten deitti-ilmoituksia ja totesin, että miehet vanhenevat todella pahasti.
Monilla syynä oli varmaan alkoholi tai aurinkovoiteen unohtaminen nuorempana.
Useimmat heistä näyttivät 60-vuotiailta...
Mä en oo ainakaan löytänyt vielä tapaa estää tuota. Mulla on asetuksissa että ainoastaan kaverit saa nähdä mun julkaisut. Silti kummasti täysin tuntemattomat kavereiden kaverit niihin reagoi sen jälkeen kun kaverit ovat tykänneet/kommentoineet. Sen takia en enää facebookiin mitään viitsi päivittääkään.