Frozen- onko tämä leffa hyvä ja miksi?
En oikein tykkää. Ainoa hyvä opetus tässä ilmeisesti on että pikkutytöt oppii ettei naimisiin kannata mennä ekan tapaamansa miehen kanssa.
Mutta onko tämä muuten hyvä?
Kommentit (52)
Annan hahmo on huono. Keskittymiskyvytön, koko ajan tyhjänpäiväisyyksiä läpättävä, ylipirteä ja jopa hirman typerä pikkutyttö, joka unelmoi naimisiin pääsystä. Ärsyttää suunnattomasti.
Vierailija kirjoitti:
"Poro" näyttää hevosen kokoiselta karibulta ja lumiukko todella ärsyttävältä, vaikka onkin symppis. Elokuvan juontakin on hehkutettu ah-niin-erilaiseksi kun ei ole perus prinsessa ja prinssi satu, vaan kertoo sisarusten välisestä rakkaudesta... Mm. Lilo ja Stitch on unohdettu?
Oo, Lilo ja Stich! Itkin, kun katsoin sen leffan uudestaan pari vuotta sitten. Ah <3
N21
Vierailija kirjoitti:
Annan hahmo on huono. Keskittymiskyvytön, koko ajan tyhjänpäiväisyyksiä läpättävä, ylipirteä ja jopa hirman typerä pikkutyttö, joka unelmoi naimisiin pääsystä. Ärsyttää suunnattomasti.
Niin on. Mutta oppiipahan olemaan luottamatta miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Anna sai pikkutyttönä aivovamman, ja parantava peikko jätti hälle iloisuuden.
Miksi blondit naiset muka on kylmiä? Aikas paskaa propagandaa tää leffa.
Come on, missä on lapsenmielisyys? Valloittava elokuva kaikille pikkutytöille ja niille, jotka eivät ole liittyneet vakio av-mammavalittajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Anna sai pikkutyttönä aivovamman, ja parantava peikko jätti hälle iloisuuden.
Jep. Syyntakeeton. tyttö parka.
Vierailija kirjoitti:
No mitä voi olettaa, kun on asunut ikänsä kuninkaanlinnassa käytännössä yksin. Hänen koko elämänsähän on ollut yhtä odotusta.
Hei älkää aikuiset kattoko jo on huono, se ei oo tehty ensisijaisesti teille, joten ei ihme jos on huono.
Itse katson mielelläni Disneyleffoja. Tiedän että ne ovat tekopirteitä, huumori on välillä vähän väkisin väännettyä, kaikillä näyttelijöillä on täydellinen pepsodent-hymy ja muutenkin kaukana realistisesta.
Mutta tämän kaiken voi unohtaa. Disney-leffat ovat kuitenkin sellaisia hyvänmielen elokuvia joita katsoessa ei voi mököttää. Tulee sitäpaitsi ihana lapsellinen ja nostalginen fiilis. Ja ne laulut on ihan hyviä (olen vauvasta asti harrastanut musiikkia ja käynyt harrastukseni myötä toisella puolen maailmaa kilpailemassa eli ymmärrän kyllä musiikista jotain). Ei kaikesta tarvi oppia mitään. Katsoo vain ja rentoutuu.
Pitkäveteinen on. Av-palstailen ja pelaan Haydaytä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Come on, missä on lapsenmielisyys? Valloittava elokuva kaikille pikkutytöille ja niille, jotka eivät ole liittyneet vakio av-mammavalittajiin.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää aikuiset kattoko jo on huono, se ei oo tehty ensisijaisesti teille, joten ei ihme jos on huono.
Itse katson mielelläni Disneyleffoja. Tiedän että ne ovat tekopirteitä, huumori on välillä vähän väkisin väännettyä, kaikillä näyttelijöillä on täydellinen pepsodent-hymy ja muutenkin kaukana realistisesta.
Mutta tämän kaiken voi unohtaa. Disney-leffat ovat kuitenkin sellaisia hyvänmielen elokuvia joita katsoessa ei voi mököttää. Tulee sitäpaitsi ihana lapsellinen ja nostalginen fiilis. Ja ne laulut on ihan hyviä (olen vauvasta asti harrastanut musiikkia ja käynyt harrastukseni myötä toisella puolen maailmaa kilpailemassa eli ymmärrän kyllä musiikista jotain). Ei kaikesta tarvi oppia mitään. Katsoo vain ja rentoutuu.
Olen tuo, joka haukkui Annan hahmoa. Rakastan Disneyleffoja! Olen katsonut niitä melkeinpä kehdosta saakka ja usein edelleen saikkupäivinä laitan jonkun oman suosikin pyörimään. Siksipä olenkin niin hämmästynyt, että Frozen, joka on täysin sisältä tyhjä elokuva, on näin suosittu.
Frozen on melko huono mutta kaksin karkuteillä oli kyllä hyvä!!
Minkä helvetin takia suomeksi dubattu leffa tulee klo 21? Sen ikäiset, jotka eivät tekstitystä pysty seuraamaan ovat kyllä kunnon perheissä nukkumassa jo tähän aikaan.
Olen samaa mieltä. Elokuva mielestäni katsottavaa tasoa. Krsitoffer ja sen poroa oli mielenkiintoista seurata.
Ainoa hyvä asia tässä elokuvassa on siitä tehty piladuppilaulu "Räsänen muuttaa Lappiin". Katsoin koko leffan ihan vain sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Joo todellakin se, että olet joku helvetin tenavatähti, joka on kiertänyt ympäri maailmaa jossain "kids sing" ym. paskaformaateissa, ei tee sinusta pätevää arvioimaan, onko joku musiikki hyvää vai huonoa. Nyt vähän paluuta taas maan pinnalle, eikös.
Vierailija kirjoitti:
No muttakun hehkutuksista kiinnostus kasvaa ja itse katselen disneyleffoja nimen omaan siksi, että tiedän onko ne mielestäni hyviä vai huonoja. Itsekkin halusin tietää mikä tässä elokuvassa on niin hienoa monien hehkutusten jälkeen. Olihan se Elsalla aika hienot taijat, mutta siihen se valitettavasti omalta osalta meni. Ei kaikkien tarvii tykätä kaikesta ja mielipiteitä saa jakaa.
Prinssi on persläpi