Frozen- onko tämä leffa hyvä ja miksi?
En oikein tykkää. Ainoa hyvä opetus tässä ilmeisesti on että pikkutytöt oppii ettei naimisiin kannata mennä ekan tapaamansa miehen kanssa.
Mutta onko tämä muuten hyvä?
Kommentit (52)
Olaffin takia minäkin sen Katsoin. Symppis lumiukko joka unelmoi auringosta
Tapahtuuko tää Norjassa? Vuonot, Olav jne.
Huonoja lauluja. Ei pystynyt katsomaan.
Ei puoliksikaan niin hyvä mitä hehkutus antaa ymmärtää.
Ajattelin jo, että katson sen vihdoin, että tiedän, mistä sisarusten lapset hihkuvat, mutta mainoksen perusteella tuo suomeksi dubattu "Let it go" on niin karseaa rääkymistä, että jätin koko leffan väliin.
Mä en ymmärrä tämän hehkutusta aikuisten keskuudessa. Perus piirretty, ehkä jopa keskivertoa tylsempi. Varmaan tämän päivän lapsille sellainen lapsuuden nostalgiapläjäys aikuisena, vähän kuin Leijonakuningas minulle ja monelle muulle.
Miksi tämä tosiaan tulee näin myöhään
Visuaalisesti hieno, muuten melko yliarvostettu mielestäni. En ymmärrä miten tämä on pikkutyttöjen ehdoton Disney-suosikki (oheiskrääsästä päätellen), vaikka Disneyllä on monia muitakin oikeasti hyviä!
Harvan elokuvan olen lto-vuosieni aikana ( 15) nähnyt inspiroivan lapsia kuten tänän. Jotain siinä siis vissiin
Feministi paskaa. Toista oli disney leffat mun lapsuudessa, leijonan kuningas, kaunotar ja hirviö, lumikki, aladdin ja prinsessa ruusunen.
Opettaahan se myös uskollisuutta ja välittämistä. Anna ei hylännyt Elsaa, vaikka Elsa käski Annan häipyä tai muuten hänelle voi käydä huonosti. Anna ei silti hylännnyt Elsaa, koska hän rakasti siskoaan ja lopulta kaikki kääntyi hyväksi.
No pitääkö niistä elokuvista nyt niin kauheasti oppia. Onhan tuo nyt hienosti tehty ja hauska ja hyviä lauluja. Ja tuo Elsan taikavoimahan on tosi kiehtova.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin jo, että katson sen vihdoin, että tiedän, mistä sisarusten lapset hihkuvat, mutta mainoksen perusteella tuo suomeksi dubattu "Let it go" on niin karseaa rääkymistä, että jätin koko leffan väliin.
Se on ihan hirveä. Eikö yhtään enempää tosiaan viitsitty panostaa tämän kokoluokan leffaan?
11: Olet aika monta vuosikymmentä elänyt lapsuudessa, jos siihen on mahtunut sekä Lumikki että Kaunotar ja Hirviö.
"Poro" näyttää hevosen kokoiselta karibulta ja lumiukko todella ärsyttävältä, vaikka onkin symppis. Elokuvan juontakin on hehkutettu ah-niin-erilaiseksi kun ei ole perus prinsessa ja prinssi satu, vaan kertoo sisarusten välisestä rakkaudesta... Mm. Lilo ja Stitch on unohdettu?
Kun katoin tätä ekaa kertaa niin vähäsen väsyksissä nauroin ihan katketakseni kun Anna ja se poromies säikähti olaffia ekaa kertaa :'D
hieman liian prinsessasatua, hupaisia hahmoja, suomenkielinen ei ole aivan toivoton (olipa kehu :D )
Miks tää tulee näin myöhään? Eiks tää oo lasten leffa?