Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihinköhän tämä työkaverin ja minun "juttu" vielä johtaa..

Vierailija
04.06.2016 |

Olemme toisiimme rakastuneita, vaikka emme ole siitä puhuneetkaan. Tilanne on ollut päällä jo useamman kuukauden ja tunteet sen kun vahvistuu päivä päivältä. Viime päivinä tämä mies on alkanut avoimemmin osoittamaan tunteitaan, hän muunmuuassa kävelee aivan minussa kiinni, jos olemme menossa esim. lounaalle ja muutenkin osoittaa avoimesti sen, että viihtyy seurassani. Aiemmin mies on pitänyt tiukan rajan jopa flirttailussa (tai sitten hän ei vaan osaa flirttailla). Mihinköhän tämä vielä johtaa, vaihtoehdot ovat särkynyt sydän tai meidän lähentyminen entisestään. Itse haluaisin vaan flirttailla kevyesti, se tuo piristystä työpäivään, mutta jotenkin minusta tuntuu, että tämä mies ei osaa/halua sellaista. Tähän saakka mies on vältellyt kaikkia tilaisuuksia, joissa hänen pitäisi olla humalassa kanssani, mutta heinäkuun alussa meillä on yhteinen risteily tiedossa. Pelkään, että mies "pilaa siellä kaiken". Toisaalta pelkään, etten pystyisikään hillitsemään itseäni, jos joku sellainen tilanne tulisi, että olisimme hetken kahden. Uskon kyllä, että tällaista tilannetta ei onneksi tule.
Tämä rakkautemme on siis väärin, koska olemme molemmat varattuja. Mutta en voi vaan tunteilleni mitään, nytkin on ihan järkky ikävä. Mutta en myöskään todellakaan halua loukata ketään.
Onko muita, jotka ovat ollee joskus vastaavassa tilanteessa ja mitä siinä on käynyt?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas tyyppi, hyi, pysy kaukana kun vielä voit!!

Vierailija
22/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lähetkö sen kanssa kahestaan risteilylle vai työporukalla? Jos nyt yhtään epäilet tunteitasi, jätä menemättä. Kyllä sen kaikki tietää mitä siellä tulee tapahtumaan muuten.

Työporukalla ja meidän molempien on pakko lähteä sinne. Olemme kuitenkin siellä tiiviisti työporukkamme kanssa, niin että en usko, että meillä edes tulisi mahdollisuutta edes keskustella kahdestaan, ilman että muut ihmettelisivät. Itse en todellakaan halua paljastaa siis työkavereillemme tunteitani. Yövymme muutenkin kollegoidemme kanssa, joten mitään ei käytännössä edes voi tapahtua ilman, että joutuisimme paljastamaan muille olevamme täysiä pettäjäk-päitä. Mitä en myöskään halua/aio olla.

Ap

Siis kyseessäkö on työmatka? Isompikin porukka? Menettekö yhdessä syömäänkin? Istut sitten mahdollisimman kaukana ihastuksesta ja keskityt hölöttämään muiden kanssa. Jos on neuvottelutilakin varattu, sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kuvitella parisuhdetta miehen kanssa? Missä asioissa olette liian erilaisia?

Vierailija
24/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tää on tää tyyppi joka tekee kerran päivässä avauksen tästä aiheesta. Neuvo: eroa miehestäsi ja mieti asiaa sitten uudelleen. Siinäpä jännitystä elämään kerrakseen. Jäädäkö yksin vai ei, kas siinäpä pulma.

Vierailija
25/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se miehen mustasukkaisuus ilmenee?

Hän ei halua kuulla sanaakaan miehestäni ja lisäksi hän poistuu välittömästi tilanteesta, jos juttelen muiden (nuorten) miespuolisten kollegojemme kanssa. Hän ei myöskään halua/kestä kuulla viikonlopustani tms. hetkistä, jotka vietän mieheni kanssa. Välillä hän myös yrittää selvästi tehdä minut mustasukkaiseksi kehumalla naispuolisia työkavereitamme.

Ap

Kuulostaa persoonallisuushäiriöiseltä. Siihen viittaa sekin, että olet aivan "lumoutunut" hänestä ja kuvittelet tilannetta nyt jo rakkaudeksi, mitä se ei todellakaan voi vielä olla. Rakkaus on sitä mitä tunnet hyvinä hetkinä pitkäaikaisen kumppanisi, oman miehesi kanssa. Se, mitä tunnet tuota työpaikan miestä kohtaan on himoa ja täyttymättömiä toiveita, hänen "rakkautensa" ja teidän "suhteenne" ovat olemassa vain sinun päässäsi!

Älä nyt ainakaan juo yhtään alkoa siellä risteilyllä, muuten avioliittosi voi olla sinetöity. Pettäminen tuontyyppisen omistushaluisen miehen kanssa johtaa aivan varmasti asian paljastumiseen ja avioliittosi tuhoon.

Ja kyllä, olen ollut vastaaavassa tilanteessa. Mutta pidin huolen, etten koskaan tehnyt itse aloitetta, enkä rohkaissut, ja lopulta mies kyllästyi ja siirtyi hurmailemaan muita.

Vierailija
26/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuuko se mies sua? Tai antaako erityistä huomiota?

Antaa erityistä huomiota, mutta ei kehu oikeastaan koskaan, muuta kun joskus vahingossa. Se onkin erikoista, koska musta tuntuu, että muita naisia kehuu minulle välillä oikein tahallaan minun läsnäollessani.

Ap

Vierailija
27/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko mies esille vaan parhaat puolensa ja koettaa kätkeä huonot ominaisuutensa?

Tuo mustasukkaisuus kyllä on huono ominaisuus.

Vierailija
28/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lähetkö sen kanssa kahestaan risteilylle vai työporukalla? Jos nyt yhtään epäilet tunteitasi, jätä menemättä. Kyllä sen kaikki tietää mitä siellä tulee tapahtumaan muuten.

Työporukalla ja meidän molempien on pakko lähteä sinne. Olemme kuitenkin siellä tiiviisti työporukkamme kanssa, niin että en usko, että meillä edes tulisi mahdollisuutta edes keskustella kahdestaan, ilman että muut ihmettelisivät. Itse en todellakaan halua paljastaa siis työkavereillemme tunteitani. Yövymme muutenkin kollegoidemme kanssa, joten mitään ei käytännössä edes voi tapahtua ilman, että joutuisimme paljastamaan muille olevamme täysiä pettäjäk-päitä. Mitä en myöskään halua/aio olla.

Ap

Siis kyseessäkö on työmatka? Isompikin porukka? Menettekö yhdessä syömäänkin? Istut sitten mahdollisimman kaukana ihastuksesta ja keskityt hölöttämään muiden kanssa. Jos on neuvottelutilakin varattu, sama juttu.

Meitä on iso porukka ja vietämme koko reissun yhdessä. Välillä yritän töissäkin lounaallakin mennä istumaan kauas tästä miehestä, mutta aina hän hakeutuu lähelleni.. Kiitos kuitenkin näistä järkevistä vinkeistä 😊!

Ap

Vierailija
29/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Puhuuko mies sinulle lapsistaan mikäli heillä on sellaisia?

Vierailija
30/63 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi kuvitella parisuhdetta miehen kanssa? Missä asioissa olette liian erilaisia?

Olemme oikeasti jokaikisessä asiassa erilaisia. Emme varmaan olisi edes kavereita "tosielämässä", niin erilaisia olemme.

Ja kyllä (toiselle kysyjälle), hän yrittää tuoda parhaita puoliaan esiin. Hän puhuu minulle monista asioista täysin eritavalla kun muille työkavereillemme (kuulen puheet käytäviltä hyvin, halusin tai en)..

Ja molemmilla meillä on lapsia, minulle hän ei puhu lapsistaan koskaan, muille työkavereillemme kyllä..

Ap

Vierailija
31/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika kokemattomalta. Mies kuulostaa pahasti persoonallisuushäiriöiseltä pelimieheltä. Juokse karkuun kun vielä voit äläkä vain mene sössimään omaa parisuhdettasi. Tuo mies ei välitä sinusta oikeasti. Se haluaa pildeä ja saalistaa. Sinä unelmoit rakkaussuhteesta. Ei tule tapahtumaan. Jäitä hattuun ja välttele koko tyyppiä. Itse olen vastaavia miehiä valitettavasti joutunut poistamaan esim. Fb -kavereistani kaksi. Molemmat alkoivat ilkeän häijyiksi epäonnistuttuaan pilperonmetsästysyrityksissään, vaikka alkuun olivatkin mitä hurmaavimpia työkavereita. Toinen meni jopa niin pitkälle, että kiusasi tahallaan työasioissa ja puhui minusta perättömiä selkäni takana. Edelleen pelkään, että tekee taas jonkun tempun. Toinen vain jätti onneksi rauhaan. Molemmat reilusti yli kolmekymppisiä esimiesasemasta nauttivia perheenisiä.

Molemmilla oli juuri tuollainen tapa tuuppautua seuraan, änkeä työhuoneeseen, järjestää kokouksia tyhjästä ja sitten toisaalta kehua muita naisia minulle. Se oli hämmentävää, koska olenhan varattu enkä ollut heistä seksuaalisesti kiinnostunut. He varmaankin tulkitsivat vitsailuni flirttinä kun yritin keventää hiukan ahdistavia tilanteita. Suurimmaksi osaksi olen aivan asiallinen insinööri, mutta miehet ovat yksilöitä eikä koskaan tiedä milloin ne tulkitsevat sanasi rakkaudenosoituksina.

Vierailija
32/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äijä ei ole tippaakaan rakastunut sinuun, elät vain prinsessaunelmissasi.

Vierailija
33/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä koittaa vain päästä pukille.

Vierailija
34/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän ikäero on?

Vierailija
35/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap täysin väärässä siinä, kun väität että tunteilleen ei mitään voi. Sinä itse hallitset tunteitasi ajatusten kautta. Nyt kun ajattelet miestä päivät pitkät ja fantasioit ties mitä, niin onko ihme että tunteet kasvavat ja syvenevät? Sinä itse sen teet. Sinulla on myös vaihtoehto olla aikuinen ja hallita tunteitasi ja tukahduttaa ne ihan aktiivisesti, jos vain haluat. Joka kerta kun tuo mies tulee mieleesi, torjut ne ajatukset ja ajattelet sen sijaan omaa miestäsi. Eikä olisi pahitteeksi, että tekisit hieman aktiivisemmin siellä kotona niitä rakkauden tekoja, joita olet tehnyt silloin suhteen alkuhuumassa rakastuneena. Nyt olet ilmeisesti jättänyt ruokkimatta rakkautta omaan mieheesi ja sen sijaan ruokkinut tunteitasi tähän vieraaseen mieheen. 

Vierailija
36/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaromanssit eivät ole mukavia juttuja työkavereille. Uskottavuus ja luotettavuus menee teiltä molemmilta, kun kaksi omilla tahoillaan suhteessa olevaa pettää puolisoitaan. Petettyjen puolisoiden kohtaaminen on vaivaannuttavaa, tulee salaileva olo itsellekin. Saatikka sitten, jos törmää heidän lapsiinsa. Jos työpaikkaromanssi loppuu ikävästi, siinä sitten taas ihmetellään porukalla kireää tunnelmaa. Mustasukkaisuuskohtauksiakin olen ollut työpaikalla todistamassa. Ei hyvä, harkitsisin tarkasti...

Vierailija
37/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aika kokemattomalta. Mies kuulostaa pahasti persoonallisuushäiriöiseltä pelimieheltä. Juokse karkuun kun vielä voit äläkä vain mene sössimään omaa parisuhdettasi. Tuo mies ei välitä sinusta oikeasti. Se haluaa pildeä ja saalistaa. Sinä unelmoit rakkaussuhteesta. Ei tule tapahtumaan. Jäitä hattuun ja välttele koko tyyppiä. Itse olen vastaavia miehiä valitettavasti joutunut poistamaan esim. Fb -kavereistani kaksi. Molemmat alkoivat ilkeän häijyiksi epäonnistuttuaan pilperonmetsästysyrityksissään, vaikka alkuun olivatkin mitä hurmaavimpia työkavereita. Toinen meni jopa niin pitkälle, että kiusasi tahallaan työasioissa ja puhui minusta perättömiä selkäni takana. Edelleen pelkään, että tekee taas jonkun tempun. Toinen vain jätti onneksi rauhaan. Molemmat reilusti yli kolmekymppisiä esimiesasemasta nauttivia perheenisiä.

Molemmilla oli juuri tuollainen tapa tuuppautua seuraan, änkeä työhuoneeseen, järjestää kokouksia tyhjästä ja sitten toisaalta kehua muita naisia minulle. Se oli hämmentävää, koska olenhan varattu enkä ollut heistä seksuaalisesti kiinnostunut. He varmaankin tulkitsivat vitsailuni flirttinä kun yritin keventää hiukan ahdistavia tilanteita. Suurimmaksi osaksi olen aivan asiallinen insinööri, mutta miehet ovat yksilöitä eikä koskaan tiedä milloin ne tulkitsevat sanasi rakkaudenosoituksina.

Ainiin, alapeukut tietysti, koska nainen ei saa vastata härskeihin heittoihin kuin punastumalla tai "hei, pera oikeesti älä viitti hihi". Rivoriitta on niiku niin oksettava.

Oikeastiko on mammoista ok käytöstä ja "kuitenkin provosoit senkin huoarrra", että mies nolaa naiskollegansa palaverissa kesken tämän esityksen kommentoimalla kaksimielisyyksillä, jotka kaikki huoneessaolijat varmasti ymmärtävät? Mihin burkhaan on pukeuduttava ja miten on seurakunnassa vaiettava ettei olisi aina naisen syytä nämä?

Vierailija
38/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakastunut toiseen mieheen, niin miksi et eroa nykyisestä?

Vierailija
39/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: Se mies on minuun niin järjettömän rakastunut että on valmis asettamaan perhe- ja työelämänsä vaakalaudalle.

Mies: Tuolta varatulta naiselta kannattaa vongata pesää koska ei se kuitenkaan vaaranna perhe- ja työelämäänsä lyhyen hauskanpidon jälkeen.

Vierailija
40/63 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet rakastunut toiseen mieheen, niin miksi et eroa nykyisestä?

Koska tässä tapauksessa kukaan ei ole rakastunut. Ap on pienessä päässään kehitellyt tällaisen kuvion, on muka umpirakastunut mieheen jonka kanssa ei voisi olla edes kavereita eikä ole koskaan oikeastaan puhunut miehen kanssa.

Tässä nyt tehdään asioista isompia kuin ne ovat, ap ylitulkitsee miehen käytöstä kuin 12-vuotias ja miettii että "OMG, toi on siis niinku niin in lööv muhun..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi