Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko high maintenance -nainen?

Vierailija
04.06.2016 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Vierailija
2/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla naiset rehellisesti ilmoittaa deittipalveluissa, että heidän "ylläpitonsa" tulee olemaan kallista. Eli mieheltä vaaditaan rahaa, että nainen pysyy tyytyväisenä.

Suomessa ei vielä olla niin rehellisiä.

Vierailija
4/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellainen on :D

Vierailija
5/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan, haha. 

Tykkään hienoista vaatteista ja laukuista, en halua asua missään murjussa ja tykkään syödä mieluummin ulkona kuin kotona. Käyn hieronnassa, kosmetologikalla, kampaajalla vähintään kuukausittain. 

Voi mun miesparkaa :D 

Mutten silti ole mikään mahdoton diivailija ja jos miehellä ei olisi varaa, en tietenkään edellyttäisi häneltä hienoa asuntoa tai ulkona syömistä jne. 

Vierailija
6/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla naiset rehellisesti ilmoittaa deittipalveluissa, että heidän "ylläpitonsa" tulee olemaan kallista. Eli mieheltä vaaditaan rahaa, että nainen pysyy tyytyväisenä.

Nyt kyllä lietsotte jo ihan itse sitä miesvihaa :D

Vierailija
7/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei ulkomaisten naisten rehellisyyskään ole saanut suhteitasi kestämään. :(

Vierailija
8/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm..

Mies tuumi kerran, että minä olen kuin tuliterä r-sarjan mersu... koeajajia varmasti olisi jonoksi asti, mutta harvasta miehestä on omistajaksi ja ylläpitäjäksi. :D :D

Ollaan oltu kohta 16 vuotta yhdessä, joten kaitpa minussa on niitä hyviäkin puolia. :)

Vierailija
9/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työskentele kunnossapidossa, se on meidän firmassa myös ulkoistettu.

Vierailija
10/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset opiskelevat ja käyvät töissä, tätä mahdollisuutta ei kehitysmaissa ole.

Vierailija
11/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset opiskelevat ja käyvät töissä, tätä mahdollisuutta ei kehitysmaissa ole.

Taitaa olla Ameriikasta lähinnä tämä high maintenance -juttu... Mutta se on kyllä tietyllä tavalla kehitysmaa monessa asiassa, kuten kaikki isot maat, verrattuna nyt vaikka Pohjoismaihin. Paljon populaa ja lääniä niin sekaan mahtuu väkisin kaikenlaista niin paljon, että kaikki ryhmät ovat vieläpä suhteellisen näkyviä. 

Vierailija
12/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä?

Jaa okei, vastauksista päätellen en ole. En meikkaa, en ole koskaan käynyt kampaajalla, kosmetologilla, hieronnassa jne. Ei kiinnosta. Ostan yleensä vaatteeni kirpputorilta. Suurimmat menoni ovat ruoka ja vuokra. Jos olisi enemmän rahaa, voisin käyttää sitä hierontaan ja laadukkaisiin vaatteisiin ehä, mutten muuhun. Laadukkailla vaatteilla tarkoitan siis ekologisia ja kestäviä. Eikä kenenkää tarvitse minua ylläpitää. Ihan itse minä tarvitsemani ostan.

Vierailija
13/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta maksan oman kunnossapitoni itse.

Vierailija
14/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mutta maksan oman kunnossapitoni itse.

Sama, ja mies voi huolehtia omasta kunnossapidostaan.

Vierailija
15/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlata, että mikä toi on ja  jotenki kovasti huvitti googletuksen tulos.  Elääkö vieläkin todella ajatus siitä, että miehen pitäis jotenki ylläpitää naista ?

Mut vastataan ny, että en ole. Jos joskus satun miehen löytämään niin  ainut mitä vaadin  on helllyys  ja rakkaus ja niitä  olen valmis myös antamaan.

Vierailija
16/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tykkään kyllä tuhlailla yhteisiin elämyksiin (no vaikka ne illalliset), mutta haluan tarjota siinä missä mieskin. Tienataankin saman verran, joten ei olisi mitään järkeä että vain toinen tarjoaa.

Vaatteita sun muita en kyllä kauheammin ostele, mutta jos ostan niin ostan kyllä ihan itse.

Vierailija
17/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "high maintenance" -termi on lainattu autopuolelta. Hieno, mutta kallis auto ylläpidettäväksi. Yhteistä näille autoille ja näille naisille on se, etteivät vanhempana kelpaa kenellekään. No, joillekin juopoille ehkä.

Vierailija
18/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta aika vaatimaton sellainen muihin naisiin verrattuna. Mies ei halua feikkinaista, joten en ole ottanut silareita, tekokynsiä, hiusten pidennyksiä tms. Muuten mies maksaa kaikki mielihaluni. Mulla on vain kaksi merkkilaukkua, mutta ihan saatanan kallis auto sen sijaan ja miehellä omansa. Autoni 💗

Vierailija
19/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Suomesta löytää high maintenance -tytön?

Monia miehiähän kiihottaa jos nainen on tuhlaileva ja miehen pitää maksaa. Minuakin vähän. 

Vierailija
20/23 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni mitä tuo tarkoittaa, niin hän suomensi sen että se tarkoittaa työlästä muijaa. Esim. jos käy ulkomailla, niin joka helvetin temppelissä pitää käydä, norsuratsastuksissa, museoissa ja sitä rataa. Joka paikassa pitää olla prameana ja tyylikkäänä ja muijalla kestää laittautua neljä tuntia (joista yksi tunti menee miehen pukemiseen). 

Listaa kuunneltuani sanoin vain että onneksi mies tietää että olen liian laiska tuollaiseksi. :D Ulkomailla kun olen, etsin lähimmän viinikuppilan ja istun siellä jorisemassa, käyn parit oikeasti kiinnostavat paikat läpi ja keskityn vain ihmisten kanssa olemiseen kuin jatkuvaan meikkaamiseen ja muuhun plankkaamiseen. Tuli silti olo et voisko sitä koittaa hiukan prepata..